sprzedaż auta

Data: 2010-06-11 09:39:22
Autor: BearBag
sprzedaż auta
cóż ja tez bym tego auta od ciebie nie kupił, bo jak coś malowane to
już to nie to co fabryka. Co z tego że w ASO i co z tego że wypadku
większego nie było. Kit na nim już jest, lakierowane w hermetycznych
warunkach to nie bylo, na pewno niebawem zacznie się coś tam
pokazywać.
Jak chcesz sprzedać to obniż cene, 15% wystarczy na wstępie.
Wole kupić lekko uszkodzone z zachodu niż prawie całe malowane z PL,
do tego te nasze drogi...

Data: 2010-06-11 18:50:56
Autor: megrims
sprzedaż auta
W dniu 2010-06-11 18:39, BearBag pisze:
już to nie to co fabryka. Co z tego że w ASO i co z tego że wypadku
większego nie było. Kit na nim już jest,
Kitu nie ma. Nigdy żadna cześć nie była tak uszkodzona, aby było
konieczne szpachlowanie. Albo część nowa, albo tylko uszkodzenia
lakieru. Ale luz. Obniżę cene i zobaczymy co się będzie działo.

Data: 2010-06-11 13:46:53
Autor: BearBag
sprzedaż auta

Kitu nie ma. Nigdy żadna cześć nie była tak uszkodzona, aby było
konieczne szpachlowanie. Albo część nowa, albo tylko uszkodzenia
lakieru. Ale luz. Obniżę cene i zobaczymy co się będzie działo.

hehe widze że nigdy nie widziałem zakładu blacharskiego/ lakierniczego
od środka :)

Data: 2010-06-11 23:03:54
Autor: megrims
sprzedaż auta
W dniu 2010-06-11 22:46, BearBag pisze:

[...]

Widziałem. Ale to auto nie miało żadnej blachy uszkodzonej tylko
zdarty lakier do podkładu. Łamały się zderzaki, bo są do zderzania.
Przecież jak płacę AC, to mam prawo naprawić uszkodzony lakier.
Mam zdjęcia. Uszkodzenia były nie do spolerowania - cały element
trzeba było malować. Rozumiem. Auto wypadkowe i już.

Data: 2010-06-11 23:32:02
Autor: Karolek
sprzedaż auta
megrims pisze:
[...]

Masz prawo, tak samo jak ktos ma prawo nie chciec Twojego naprawianego samochodu :>

--
Karolek

Data: 2010-06-11 23:45:16
Autor: megrims
sprzedaż auta
W dniu 2010-06-11 23:32, Karolek pisze:
(ciach)
Masz prawo, tak samo jak ktos ma prawo nie chciec Twojego naprawianego
samochodu :>

Oczywiście

Data: 2010-06-11 22:00:49
Autor: Karolek
sprzedaż auta
megrims pisze:
[...]

Jasne... szpachlowka jest na 100% bo i inaczej sie nie da.
Moze byc jej malo (w sumie nawet powinno), ale jest.
Tylko to normalna rzecz i poki nikt nie nalozyl centymetrowych warstw to nie jest zle.
Jednak oryginalny lakier i oryginalna warstwa ocynku na karoseri to bardzo wazna rzecz, wiec nie dziwie sie, ze ludzie takich aut szukaja (znaczy nie naprawianych).

--
Karolek

Data: 2010-06-12 10:27:00
Autor: to
sprzedaż auta
BearBag wrote:

cóż ja tez bym tego auta od ciebie nie kupił, bo jak coś malowane to już
to nie to co fabryka. Co z tego Ĺźe w ASO i co z tego Ĺźe wypadku
większego nie było. (...)

Jesteś idealnym kandydatem na właściciela poniemieckiego, odpicowanego trupa. ;-)

Data: 2010-06-13 03:37:42
Autor: BearBag
sprzedaż auta

Jesteś idealnym kandydatem na właściciela poniemieckiego, odpicowanego
trupa. ;-)

kandydowałem już tyle razy i ciągle bez trupów i innych ofiar
smiertelnych się obyło :)

sprzedaż auta