sprzedaż auta

Data: 2010-06-11 19:47:09
Autor: jarek
sprzedaż auta

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:hutlns$t6c$1usenet.news.interia.pl...
Witam.

Teraz na rynku aut panuje ogólny zastój. Próbuje jednak sprzedać swoje E90. Po 5 latach, czas na coś innego. Kiedyś była tu na grupie dyskusja
jakie auto jest wypadkowe a jakie bezwypadkowe. To moje E90 ma większość
blach malowanych.

Jesli chodzi o tych klientow, to takich na peczki i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nawet jak nic nie znajdzie to i tak nie kupi. Poza tym cena czyni cuda :) Ludzie wola cene i tyle, stan obojetny :)

Jarek

sprzedaż auta