sprzedaż auta do Afryki, przekręt?

Data: 2009-03-01 22:19:48
Autor: zinek
sprzedaż auta do Afryki, przekręt?

Użytkownik "newsy" <nieczytamtejpoczty@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:goequo$pog$1news.mm.pl...
Witam serdecznie,

dostałem propozycję sprzedaży samochodu osobie, która teoretycznie jest mieszkańcem afrykańskiego kraju
i na co dzień zajmuje się handlem i wynajmem samochodów.
Moje ogłoszenie znalazł na jednej z polskich stron z ogłoszeniami sprzedaży/kupna samochodów.
Wymienili¶my kilka maili - pisali¶my o stanie i cenie samochodu, wysłałem mu aktualne zdjęcia samochodu.
Teraz poprosił mnie o dane: imię, nazwisko, adres, nr dowodu, nr konta - celem wykonania przelewu (8000euro),
kole¶ mówi, że samochód odbierze jego agent, który obecnie jest w londynie,
mam podać czy to jaki¶ przekręt???

jesze sie pytasz ?
metoda na przekret cos ala western junion - polecam google.

sprzedaż auta do Afryki, przekręt?