sprzedaż auta do Afryki, przekręt?

Data: 2009-03-02 09:34:58
Autor: pluton
sprzedaż auta do Afryki, przekręt?
Teraz poprosił mnie o dane: imię, nazwisko, adres, nr dowodu, nr konta - celem wykonania przelewu (8000euro),
kole¶ mówi, że samochód odbierze jego agent, który obecnie jest w londynie,
mam podać czy to jaki¶ przekręt???

Zaloz nowe konto w MBanku, podaj mu numer i nazwisko, nic wiecej.
Konto oczyscisz jak przyjdzie kasa, samochod wydasz, o koncie
zapomnisz albo zlikwidujesz.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-03-02 13:40:28
Autor: kamil

"pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> wrote in message news:gog5th$u4l$1news.onet.pl...
[...]

Tylko po co kolega ma tracic czas na zakladanie kont, skoro i tak zadna kasa nigdy nie przyjdzie?

O naiwnosci ludzka...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-02 15:09:42
Autor: pluton
sprzedaż auta do Afryki, przekręt?
Tylko po co kolega ma tracic czas na zakladanie kont, skoro i tak zadna kasa nigdy nie przyjdzie?

Eee... mozna kupowac rozne drobiazgoi na allegro i placic z takiego konta.
Prowadzenie nic nie kosztuje :)

pozdrawiam
pluton

sprzedaż auta do Afryki, przekręt?