sprzedaż auta na Węgrzech lub Bułgarii

Data: 2010-12-13 10:22:43
Autor: ad
sprzedaż auta na Węgrzech lub Bułgarii
Witam serdecznie,
czy ktoś się orientuje na jakich popularnych serwisach węgierskich lub bułgarskich mozna umiescic ogloszenie o sprzedaży aut ciężarowych?
Coś takiego jak nasze otomoto.pl (uwzględniając oczywiście znajomość języków)
Badałem temat sprzedaży poprzez węgierskie i bułgarskie allegro, ale ten portal jest w tych krajach mało popularny.
Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 09:55:54
Autor: Pszemol
"ad" <ad@wp.pl> wrote in message news:ie4ol2$ds3$1news.task.gda.pl...
Badałem temat sprzedaży poprzez węgierskie i bułgarskie allegro,
ale ten portal jest w tych krajach mało popularny.

Bo allegro to polski fenomen. Reszta świata używa mocno eBaya.

Data: 2010-12-14 07:34:43
Autor: ad
W dniu 2010-12-13 16:55, Pszemol pisze:

Bo allegro to polski fenomen. Reszta świata używa mocno eBaya.

Sprawdzałem też eBaya.
Wegierski nie ma działu z samochodami.
A bułgarskiego nie ma w ogole :(

Data: 2010-12-18 16:32:07
Autor: Pszemol
"ad" <ad@wp.pl> wrote in message news:ie7362$tep$1news.task.gda.pl...
W dniu 2010-12-13 16:55, Pszemol pisze:

Bo allegro to polski fenomen. Reszta świata używa mocno eBaya.

Sprawdzałem też eBaya.
Wegierski nie ma działu z samochodami.
A bułgarskiego nie ma w ogole :(

A to Ci dopiero internetowa pustynia żeby eBaya nie było :-)))

Data: 2010-12-13 15:04:21
Autor: Maciek
Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:22:43 +0100, ad napisał(a):

Witam serdecznie,
czy ktoś się orientuje na jakich popularnych serwisach węgierskich lub bułgarskich mozna umiescic ogloszenie o sprzedaży aut ciężarowych?

http://www.mobile.bg/

http://www.bezplatno.net/

http://www.napazar.eu/en/auto/cars/

http://www.autohop.bg/

http://www.autopazar.bg/_main/app.php

To wszystko BG. Pewnie jest wiecej, tyle na szybko wyguglalem.

--
Maciek

sprzedaż auta na Węgrzech lub Bułgarii