sprzedaz bez dzialalnosci?

Data: 2010-04-28 09:27:25
Autor: Jakub Jewuła
sprzedaz bez dzialalnosci?
jak najprosciej bedac w 'zgodzie z prawem' sprzedac (zalozmy na
allegro itd.) znaczna ilosc podzespolow komputerowych ktore wpadly mi w rece w okazyjnej cenie - likwidacja zapasow zakladu
montujacego pc? chcialbym to zrobic tak prosto jak sie da, niekoniecznie musialoby to byc optymalne podatkowo - mam dosyc
duzy zarobek na sztuce, za to chce miec swiety spokoj i zapomniec
o sprawie w momencie kiedy skoncze sie w to bawic
jako komputerowiec z zamilowania i zawodu prosze o wyrozumialosc,
moje horyzonty podatkowe koncza sie na przeklepaniu cyferek z pitow 11 do 37

IMO probujac zrobic to "zgodnie z prawem" prosisz sie o klopoty :)

sprzedaz bez dzialalnosci?