sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta

Data: 2011-11-20 15:28:34
Autor: Lukasz
sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta
Witam,
Zabieram się za handel, na razie nie mam wymogu kasy fiskalnej - będę sprzedaż pisał w zeszyt. Jaki mogę (powinienem?) wystawić dokument dla kupującego - chciałbym żeby każdy dostał coś typu paragon żeby w razie czego na jego podstawie reklamować towar.
Jak ma wyglądać taki dokument (ew. jak ma nie wyglądać)? - prawo chyba tego nie wymaga, ale jako klient chciałbym dostać jakiś papierek...

Łukasz

Data: 2011-11-22 17:01:40
Autor:
[...]

Wystaw paragon (poważnie!). Taki zwyczajny, odręczny albo na druczkach,
które są do kupienia.

Jak ma wyglądać taki dokument (ew. jak ma nie wyglądać)? - prawo chyba
tego nie wymaga, ale jako klient chciałbym dostać jakiś papierek...

Jak nie chcesz kupować druczków to weź sobie karteczkę, z jednej strony
sklepnij pieczątkę (zapewne zrobiłeś choć nie ma obowiązku), z drugiej
zapisz datę i nazwę towaru i cenę. Oczywiście możesz zrobić to też w dowolny
inny sposób.

--
Chcesz wysłać jakiś spam?  Wyśli go do tych, którzy spamują moje skrzynki.
Oni wysyłają reklamy bez pytania o zgodę:

Data: 2011-11-23 21:43:21
Autor: Lukasz
Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomości news:jagh1d$ifs$1news.onet.pl...
[...]

już zrobiłem - kartę gwarancyjną którą podbijam pieczątką i umieszczam na niej cenę - ale dzięki za odpowiedź :)

Łukasz

Data: 2011-11-23 22:14:31
Autor: 'Tom N'
Lukasz w <news:jajltm$6mm$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Dobre -- konsument przychodzi z niedziałającym truchłem i przedstawia kartę
gwarancyjną -- znaczy wybrał gwarancję a nie niezgodność towaru z umową ;-)

--
Tomasz Nycz

sprzedaż bez kasy fiskalnej - co dla klienta