sprzedaż działki przed upływem 5 lat

Data: 2011-03-04 22:06:10
Autor: Janusz
sprzedaż działki przed upływem 5 lat
Witam,
żona w spadku dostała siedlisko, które sprzedała przed upływem 5 lat. Pieniądze ze sprzedaży wydane zostały w kapitalny remont naszego domu. Jednak przy zakupie mat. budowlanych ja, czyli jej mąż od 36 lat wspólnie z nią mieszkajacy i rozliczający się , kupowałem mat. na fakturę na siebie. Czy możemy wykorzystać te faktury aby uniknąć podatku po sprzedaży działki.

Pozdr.Janusz

Data: 2011-03-05 17:26:35
Autor: Szumek

Użytkownik "Janusz" <adept1@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d715443$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba nie
miałem podobną sytuację i musiałem robić darowiznę żeby się liczyło
pozdrawiam

sprzedaż działki przed upływem 5 lat