sprzedaż firmom oprogramowania

Data: 2009-05-09 14:58:00
Autor: Jakub Osuch
sprzedaż firmom oprogramowania
Witam
Sprzedaje tylko i wył±cznie firmom oprogramowanie lub osobom maj±cym DG. Czy potrzebuje kasę fiskaln±?

Data: 2009-05-09 16:34:19
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Jakub Osuch" <jakub.osuch@spamtechgroup.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu3v6b$9ba$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Sprzedaje tylko i wył±cznie firmom oprogramowanie lub osobom maj±cym DG. Czy potrzebuje kasę fiskaln±?

nie, chyba ze wysylasz nosnik. Wtedy masz przejebane

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-09 17:04:17
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 9 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

[...]

....bo?
  Sugerujesz że rozporz±dzenie dotyczy czego¶, do czego nie powołała
(tego rozporz±dzenia) ustawa, czy co¶ innego?
  :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-09 17:25:48
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.0905091703170.3720quad...
[...]

a mozna firmom sprzedawac plyty i sprzet rtv bez paragonu jak firma nie chce kupic na firme i ni echce faktury ? hmm, zalozmy ze ktos sprzedaje program na allegro, ja kupuje i nie chce faktury chce paragon, co wtedy ?

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-09 18:29:54
Autor: spp
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

Wystawi fakturę?

--
spp

Data: 2009-05-09 18:32:22
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu4b22$moa$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

hmm, no nie wiem, zawsze tu pisano ze chocby 1 nosnik = kasa fiskalna.

przy okazji , bo wlasnie kupuje drukarke fiskalna opiszcie mi procedure zakupu/fiskalizacji bym dostal zwrot jakiejs tam kwoty. Zielony jestem w tej sprawie

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-09 22:54:01
Autor: Gotfryd Smolik news
sprzedaż firmom oprogramowania
On Sat, 9 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

hmm, no nie wiem, zawsze tu pisano ze chocby 1 nosnik = kasa fiskalna.

  Wiesz, pisano z założeniem że czytaj±cy zna PODSTAWY.
  Bo tre¶ć art.111 ustawy o VAT to chyba "podstawa"? ;)
  WeĽże i raz przeczytaj, choćby tu:
http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-od-towarow-i-uslug-1_2_343.html

  Co do fiskalizacji Ci nie powiem, bo ... unikam kasy rejestruj±cej.
  Sprzedaż "dla firm" a dla OFnpDG tylko z rzadka i starannie selekcjonowana
(żeby "nie wpa¶ć w kasę").

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-10 10:28:13
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

no i co tam stoi w sprzecznosci z tym co napsialem o kupnie osoby nie prowazdacej DG nosnika od firmy ?

 Co do fiskalizacji Ci nie powiem, bo ... unikam kasy rejestruj±cej.
 Sprzedaż "dla firm" a dla OFnpDG tylko z rzadka i starannie selekcjonowana
(żeby "nie wpa¶ć w kasę").

no dobra odpowiedzia na moje pytanie jest ze musi miec kase iod pierwszej sprzedazy tak czy nie ?
Sprzedaje nosnik. Ja robie kup teraz na aukcji allegro z konta nie fakturowego i nie chce faktury, rozumiem ze gosc jest udupiony jak nie ma kasy ? Bo albo podpadnie fiskusowi albo allegro ? :)

Data: 2009-05-10 10:53:22
Autor: Tomek
sprzedaĹĽ firmom oprogramowania
Dnia 10-05-2009 o 10:28:13 wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):

 Wiesz, pisano z zaĹ‚oĹĽeniem ĹĽe czytajÄ…cy zna PODSTAWY.
 Bo treść art.111 ustawy o VAT to chyba "podstawa"? ;)
 Weźże i raz przeczytaj, choćby tu:
http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-od-towarow-i-uslug-1_2_343.html

no i co tam stoi w sprzecznosci z tym co napsialem o kupnie osoby nie
prowazdacej DG nosnika od firmy ?

 Co do fiskalizacji Ci nie powiem, bo ... unikam kasy rejestrujÄ…cej.
 SprzedaĹĽ "dla firm" a dla OFnpDG tylko z rzadka i starannie
selekcjonowana
(żeby "nie wpaść w kasę").

[...]

Więcej inwencji, sprzedawałem już na Allegro soft pudełkowy nie mając
kasy fiskalnej i nikomu nie podpadłem.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 11:10:10
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:op.utphm8g1l60ql1unk...
[...]

a jak to robiles gdy sprzedawales nie firmie ?

Data: 2009-05-10 11:59:22
Autor: Tomek

[...]

Bardzo prosto: nie sprzedawałem nie firmie :)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 12:26:10
Autor: wspolna-flaszka.pl

[...]

nie rozbrajaj mnie :)

Data: 2009-05-10 12:30:21
Autor: Tomek

[...]

Po co pytasz skoro nie interesujÄ… cie odpowiedzi
tylko szukanie nieistniejÄ…cych problemĂłw

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 13:10:06
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaĹĽ firmom oprogramowan ia
nie rozbrajaj mnie :)

Po co pytasz skoro nie interesujÄ… cie odpowiedzi
tylko szukanie nieistniejÄ…cych problemĂłw

mam powĂłd by pytac.

Data: 2009-05-13 22:49:42
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 10 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

[...]

  A w którym miejscu widzisz sprzeczno¶ć z postami *na inny temat*?
  ;)
(cytuję: "zawsze tu pisano ze chocby 1 nosnik = kasa fiskalna",
więc w tych postach pisano o sprzedaży dla podatnika VAT;
dobrze przemy¶lałem tego "podatnika", więc przemysleć proszę
przed strzelaniem do mnie *podatnikiem* zwolnionym ;))

Sprzedaje nosnik. Ja robie kup teraz na aukcji allegro z konta nie fakturowego i nie chce faktury, rozumiem ze gosc jest udupiony jak nie ma kasy ? Bo albo podpadnie fiskusowi albo allegro ? :)

  Jak się nie zastrzegł to tak.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-09 19:18:56
Autor:
[...]

Firmie masz obowi±zek wystawić fakturę czy sobie ona chce czy nie. A jak szef kupuje sobie na osobisty użytek to nie jest sprzedaż firmie.

Data: 2009-05-10 10:28:43
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu4du1$tqh$1news.onet.pl...
[...]

no toz wlasnie mowie o sprzedazy nie na firme.

Data: 2009-05-10 08:38:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-05-10, wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

No a autor pyta o co¶ innego, więc po co komplikować?
Ja też na ten przykład sprzedaję tylko firmom.
I nie. Nie wystawiam na Allegro. Allegro nie jest "tylko dla firm".

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-10 10:57:53
Autor: Tomek

On 2009-05-10, wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> wrote:

[...]

a mozna firmom sprzedawac plyty i sprzet rtv bez paragonu jak firma nie
chce kupic na firme i ni echce faktury ? hmm, zalozmy ze ktos sprzedaje
program na allegro, ja kupuje i nie chce faktury chce paragon, co wtedy ?
Firmie masz obowiązek wystawić fakturę czy sobie ona chce czy nie. A jak
szef kupuje sobie na osobisty uĹĽytek to nie jest sprzedaĹĽ firmie.
no toz wlasnie mowie o sprzedazy nie na firme.

No a autor pyta o coś innego, więc po co komplikować?
Ja też na ten przykład sprzedaję tylko firmom.
I nie. Nie wystawiam na Allegro. Allegro nie jest
"tylko dla firm".

Ale można wystawić aukcję z opisem "tylko dla firm".

I przygotować się na to że przyjdzie 10 maili typu:
"nie bądź śmieszny", "nie pokażę dokumentów firmowych
bo nie muszę a ty musisz mi sprzedać", "ja mogę klikać
gdzie chcę i ty nie masz nic do gadania a jak fikasz to będzie negatyw"
itd, po czym kliknie faktycznie osoba bez DG i dopiero na groĹşbÄ™
oddania sprawy do Allegro i zawieszenia konta zgodzi siÄ™ polubownie
wystawić pozytywa bez otrzymywania towaru.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-09 19:19:07
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z sobota 09 maj 2009 17:25 (autor wspolna-flaszka.pl publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu47a0$7hh$1@inews.gazeta.pl>):

a mozna firmom sprzedawac plyty i sprzet rtv bez paragonu jak firma nie
chce kupic na firme

Ale założenie wej¶ciowe było, że sprzedaje tylko ,,firmom''. --
Tristan

Data: 2009-05-10 10:29:21
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu4cv4$k6i$2news.interia.pl...
[...]

a ja daje zalozenie ze sprzedaje na allegro a ja klikam kup teraz (jako osoba nie prowadzaca). Negatyw albo US rozumiem tak ?

Data: 2009-05-10 10:31:14
Autor: Tomek
Dnia 10-05-2009 o 10:29:21 wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ale założenie wejściowe było, że sprzedaje tylko ,,firmom''.

a ja daje zalozenie ze sprzedaje na allegro a ja klikam kup teraz (jako
osoba nie prowadzaca). Negatyw albo US rozumiem tak ?

Zamiast "nie da się" prościej jest "jak to zrobić".
Zapewniam ciÄ™ ĹĽe siÄ™ da.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 10:40:30
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 10:29 (autor wspolna-flaszka.pl publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu6395$g28$1@inews.gazeta.pl>):

Ale założenie wej¶ciowe było, że sprzedaje tylko ,,firmom''.
a ja daje zalozenie ze sprzedaje na allegro a ja klikam kup teraz (jako
osoba nie prowadzaca). Negatyw albo US rozumiem tak ?

No to jak chcesz sprzedawać ,,prywatnie'' to pozostaje Ci kupić Kasię
Fiszkaln±. Albo sprzedawać wył±cznie podmiotom gospodarczym. --
Tristan

Data: 2009-05-10 11:11:14
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu62uj$n55$1news.interia.pl...
[...]

zakladam ze to ja jestem nie firma i robie kuku konkurencji :)

Data: 2009-05-09 22:51:35
Autor: Gotfryd Smolik news
sprzedaż firmom oprogramowania
On Sat, 9 May 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

a mozna firmom sprzedawac plyty i sprzet rtv bez paragonu jak firma nie chce kupic na firme

  To wtedy NIE KUPUJE FIRMA.
  Nie, nie można sprzedawać FIRMIE *czegokolwiek* bez wystawienia
faktury. Taka sprzedaż łamie nakaz art.106 ustawy o VAT - przepis
jest prosty jak drut (kolczasty): "są obowiązani wystawić fakturę"
  Czy przeczytałe¶ go choć raz?

i ni echce faktury ?

  Nie ma takiej możliwo¶ci.
  Jak "kupuje firma" (również osoba prowadz±ca DG kiedy kupuje *w celu
gospodarczym*) to sprzedawca *musi* wystawić fakturę.
  Jak kupuj±cy nie chce faktury to sprzedawca musi założyć że zakup
jest w celach nie DG ("lub dla rolnika ryczałtowego").
  A to oznacza oczywi¶cie kasę fiskaln±.
  Tyle, że jest SPRZECZNE z sensem pytania "czy można firmom".
  Nie, firmom nie wolno (dla ¶cisło¶ci - bo "można" dotyczy
oczywi¶cie fizycznej możliwo¶ci, również wbrew przepisom).

hmm, zalozmy ze ktos sprzedaje program na allegro, ja kupuje i nie chce faktury chce paragon, co wtedy ?

  To kupujesz "w celach osobistych".
  Jak każdy kto nie prowadzi DG.
  I *z firm±* nie ma to *nic* wspólnego.

  Zacznij od tego, ze takiego zakupu nie wrzucisz w koszty...
(z rzadkimi wyj±tkami w postaci np. ¶rodków trwałych, ale już
nie WNiP).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-10 10:34:11
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.0905092240260.1916quad...
[...]

z powyzszego mojego koslawego zdania wynika ze chodzi mi o kupno nie na firme :)
Czyli chodzilo mi o to ze prowadze dg ale ze zlosliwosci kupuje na tej aukcji jako nie firma i chce dokonczenia trasnakcji. Albo wysyla mi z nosnikiem i wystawia paragon lub negatyw.

i ni echce faktury ?

 Nie ma takiej możliwo¶ci.

jw.

[...]

o taki przypadek chodzi

hmm, zalozmy ze ktos sprzedaje program na allegro, ja kupuje i nie chce faktury chce paragon, co wtedy ?

 To kupujesz "w celach osobistych".

to wiem nie pytam w jakim celu tylko co wtedy

 Jak każdy kto nie prowadzi DG.
 I *z firm±* nie ma to *nic* wspólnego.

no wiem, pytam co wtedy, paragon albo brak sprzedazy ?

 Zacznij od tego, ze takiego zakupu nie wrzucisz w koszty...
(z rzadkimi wyj±tkami w postaci np. ¶rodków trwałych, ale już
nie WNiP).

to wiem, na priv ci wysle czemu ppytalem i czemu tak pokretnie

Data: 2009-05-10 10:44:53
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 10:34 (autor wspolna-flaszka.pl publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu63i8$h5o$1@inews.gazeta.pl>):

[...]

a) no na allegro to raczej nie można zakładać, że tylko dla firm, więc skoro
tam handlujesz, to kup Kasię. b) Z drugiej strony, za co negatyw, skoro w warunkach aukcji było, że tylko
dla firm (o ile to znów sprzeczne z regulaminem nie jest).... --
Tristan

Data: 2009-05-10 10:54:52
Autor: Tomek
Dnia 10-05-2009 o 10:44:53 Tristan <niechce@spamu.pl> napisał(a):

b) Z drugiej strony, za co negatyw, skoro w warunkach aukcji było, że tylko
dla firm (o ile to znĂłw sprzeczne z regulaminem nie jest)....

Nie jest, a przynajmniej nic takiego nie znalazłem. Co więcej
Allegro wręcz wymaga żeby wszelkie warunki i ograniczenia
były w treści aukcji.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 11:12:08
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Tomek" <tomekziel@op.pl> napisał w wiadomości news:op.utphpqnll60ql1unk...
[...]

w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)

Data: 2009-05-10 11:58:43
Autor: Tomek

[...]

W treści której aukcji?

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 12:26:54
Autor: wspolna-flaszka.pl

[...]

internetowej :) nie podam numeru (nie moja)

Data: 2009-05-10 13:20:18
Autor: SDD
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu65pd$qa4$1inews.gazeta.pl...

w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)

A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?
Zeby zalicytowac cos (lub kupic) , trzeba najpierw napisac do uzytkownika, by zaprosil Cie do zakupu.
To jest najwlasciwsze narzedzie.

Pzozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 13:33:26
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu6d9g$5bb$1news.onet.pl...

[...]

ale czemu wy zakladacie ze to ja chce wystawic ? :)

Data: 2009-05-10 13:37:21
Autor: SDD
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu6e2d$456$1inews.gazeta.pl...

ale czemu wy zakladacie ze to ja chce wystawic ? :)

Ja nie zakladam, ze chcesz cos wystawic.
Ja przyjmuje za pewnik, ze chcesz potrollowac :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 13:52:33
Autor: wspolna-flaszka.pl
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu6e9f$7t8$1news.onet.pl...

[...]

co prawda jestem trollem ale nie tym razem :)
chce komus narobic klopotow, stad pytania :)

Data: 2009-05-10 16:31:25
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 13:20 (autor SDD publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu6d9g$5bb$1@news.onet.pl>):

w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)
A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?
Zeby zalicytowac cos (lub kupic) , trzeba najpierw napisac do uzytkownika,
by zaprosil Cie do zakupu.

Ale Alledrogo zlikwidowało takie aukcje ZTCW bo były używane do tworzenia
ogłoszeń. --
Tristan

Data: 2009-05-10 16:43:53
Autor: SDD
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu6ngn$h5f$1news.interia.pl...
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 13:20

Ale Alledrogo zlikwidowało takie aukcje ZTCW bo były używane do tworzenia
ogłoszeń.

No to ladnie. W dupach im sie poprzewracalo.
Co im szkodzilo zarabiac na ogloszeniach? I tak bardzo czesto Kupujacemu zalezy, by aukcja poszla przez Allegro, bo to lepiej chroni jego interesy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 18:12:00
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 16:43 (autor SDD publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu6p77$3lk$1@news.onet.pl>):

No to ladnie. W dupach im sie poprzewracalo.
Co im szkodzilo zarabiac na ogloszeniach?

No wła¶nie nie zarabiali.

--
Tristan

Data: 2009-05-10 18:39:14
Autor: SDD
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu6tda$ou4$1news.interia.pl...

No wła¶nie nie zarabiali.

A co, wystawienie aukcji jest za darmo?
Np. zdecydowana wiekszosc aukcji z samochodami tez pelni funkcje tablicy ogloszen (nie sadze by wiele osob kupowalo samochody na aukcjach bez osobistego ich obejrzenia. A jak juz przyjedzie, obejrzy i fura podoba sie, to kupuje poza Allegro.
W tym przypadku po prostu cena za wystawienie jest stosunkowo duza (15 zl) - i w ten sposob 'ogloszenia" staja sie oplacalne.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 18:48:50
Autor: Tomek
sprzedaÂż firmom oprogramowan ia
Dnia 10-05-2009 o 18:39:14 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

U¿ytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

No w³a¶nie nie zarabiali.

A co, wystawienie aukcji jest za darmo?
Np. zdecydowana wiekszosc aukcji z samochodami tez pelni funkcje tablicy
ogloszen (nie sadze by wiele osob kupowalo samochody na aukcjach bez
osobistego ich obejrzenia.

Też tak myślałem, w ciągu 5 min po wystawieniu miałem KUP teraaz
i gość chciał od razau przyjeżdzać mimo że było koło 23 :)
Fakt że chciałem szybko sprzedać i cena była okazyjna,
ale tego się nie spodziewałem.

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-05-10 18:58:36
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 18:39 (autor SDD publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu6vvh$j2c$1@news.onet.pl>):

No wła¶nie nie zarabiali.
A co, wystawienie aukcji jest za darmo?

Ano. Jak nie wykupisz dodatkowych opcji typu ,,zdjęcie na spisie''
albo ,,aukcja na głównej'' to jest darmo. Więc ludzie trzepali w chuj
aukcji prywatnych z różnymi słowami kluczowymi, żeby se ogłoszenia walić.
[...]

No otomoto to chyba nieco inna bajka niż zwykłe Alledrogo. --
Tristan

Data: 2009-05-10 19:02:53
Autor: SDD
sprzedaż firmom oprogramowania

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu704m$s3f$1news.interia.pl...

Ano. Jak nie wykupisz dodatkowych opcji typu ,,zdjęcie na spisie''

Warto¶ć pocz±tkowaOpłata za wystawienie
1,00-9,99 zł0,15 zł
10,00-24,99 zł0,25 zł
25,00-49,99 zł0,50 zł
50,00-249,99 zł1,00 zł
250 zł i więcej2,00 zł

Wiec nei tak za darmo. Wystarczylo tylko wprowadzic np.wsrod opcji dodatkowych pozycje  "Aukcja prywatna" i oplata np. 3 lub 5 zl.
Tak jak jest tez oplata (procentowa) od "Ceny minimalnej"

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-10 19:13:12
Autor: Tristan
sprzedaż firmom oprogramowania
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 19:02 (autor SDD publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gu71br$mj6$1@news.onet.pl>):

Warto¶ć pocz±tkowaOpłata za wystawienie
1,00-9,99 zł0,15 zł

No to się zmieniło, bo kiedy¶ to zwracali, jak się nie sprzedało. Ale nawet
je¶li, to 15 gr za ogłoszenie i tak kusz±ce. W samochodach masz 15zł,
wła¶nie temu, że to same ogłoszenia s±. --
Tristan

Data: 2009-05-10 16:42:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
sprzedaż firmom oprogramowania
Hello SDD,

Sunday, May 10, 2009, 1:20:18 PM, you wrote:

w tresci aukcji nie spotkalem sie z takim napisem :)
A slyszales tez o aukcjach "prywatnych"?

Już od dawna na Allegro takich nie ma.

[...]

--
Best regards,