sprzedaż gier via net z Polski na świat - jak?

Data: 2010-05-31 18:46:38
Autor: Ewa Błaszczyk
sprzedaż gier via net z Polski na świat - jak?
Witam.

Przypadek:
Osoba pisząca gry w Polsce, chcąca je sprzedawać via Internet (głównie
odbiorcom staro-unijnym i amerykańskim), dokładnie przez dedykowane darmowe
sklepy dostawców oprogramowania do gier. Sklepy typu GoogleStore czy
microsoftowy XBoxLive. To taka transakcja wiązana - firma darmowo udostępnia
oprogramowanie, potem pod jej szyldem można wystawiać gry w jej firmowym
sklepie netowym. Problem jest w tym, że jako kraj z nowej Unii dla tego
rodzaju firm Polska nie istnieje. Potrzebne jest konto i adres w kraju starej
Unii.

Czy możliwe jest legalne założenie i funkcjonowanie takiej firmy (możliwie
najprostszej formy działalności gospodarczej)? Czyli: jestem tu, mam firmę i
konto np. w UK, nie bywam tam, a wszystko jest lege artis? Jak to załatwić?

Z góry dzięki za podpowiedzi.

EB

--

sprzedaż gier via net z Polski na świat - jak?