sprzedaż gruntu.

Data: 2010-05-24 18:48:52
Autor: witek
sprzedaż gruntu.
pawelj wrote:
Witam.
Mam okazję zakupić po dość atrakcyjnej cenie działkę ( 1ha).
Chciałbym później sprzedać działkę, być może jako działki budowlane. To później to może być miesiąc lub 3 lata. Mam w związku z tym pytanie czy tak można, ponieważ coś mi ktoś mówił że nie bardzo.
Z tego co się dowiedziałem to muszę sprawdzić w urzedzie gminy czy teren jest pod zabudowę.

Jakie rzeczy jeszcze muszę sprawdzić - co i gdzie

Jak się na tym nie znasz to sie nawet za to nie zabieraj.
Pojęcia nie masz co należy sprawdzić, a o samej działce w ogóle.
Jeleniem chcesz zostać?

sprzedaż gruntu.