sprzedaż i zakup mieszkania

Data: 2010-03-27 20:18:10
Autor: Adax
sprzedaż i zakup mieszkania
Witam! Sprzedaję mieszkanie i garaż zakupione  w 1995r i zamierzam kupić na rynku pierwotnym większe mieszkanie i garaż również. Jaki podatek mnie obowiązuje? Przepisy tak często się zmieniają, że mam z tym problem, ale wydaje mi się, że posiadam prawo nie płacić podatku. Podpowiedzcie jak to jest. Pozdrowionka!

Data: 2010-03-29 14:36:05
Autor: Auto
sprzedaż i zakup mieszkania
po upływie 5 pełnych lat do zakupu, nie płacisz od sprzedaży żadnych podatków, przy zakupie na rynku pierwotnym również oszczędzasz na PCC 2% wartości mieszkania.

sprzedaż i zakup mieszkania