sprzedaz karty Aero2

Data: 2012-05-20 18:52:41
Autor: medly
sprzedaz karty Aero2
Na allegro s± w tej chwili wystawione 2 karty aero2:
http://allegro.pl/karta-sim-aero2-najnowsza-dystrybucja-nowa-i2360367424.html
http://allegro.pl/karta-aero2-darmowy-internet-i2360311908.html
Nie jest to zwykła karta sim prepaid, tylko co¶ z osobnej kategorii-bezpłatny dostęp do internetu.
Wolno tym handlować? Przecież każda karta zarejestrowan jest na konkretn± osobę, więc oprócz tego nie wiem czy legalnego procederu sprzedaży, objawia się czysta głupota sprzedawcy, jak kto¶ narozrabia w sieci z tego aero2, to wszystko pójdzie na jego konto.

Data: 2012-05-20 19:21:59
Autor: SDD
sprzedaz karty Aero2
medly pisze:

sprzedaży, objawia się czysta głupota sprzedawcy, jak kto¶ narozrabia w
sieci z tego aero2, to wszystko pójdzie na jego konto.

Wtedy pokaze, ze sprzedal na Allegro i w ten sposób bedzie mial alibi.
Nawet, jesli sprzedaz tej karty jest sprzeczna z postanowieniami umowy z Aero2, to od odpowiedzialnosci karnej za "narozrabianie" w sieci go to uwolni...

A swoj± drog±, co za cena...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-05-20 21:51:20
Autor: medly
sprzedaz karty Aero2
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpb97o$bcg$1inews.gazeta.pl...
A swoj± drog±, co za cena...

To swoj± drog±. Za mniej opłacę podróż z drugiego końca Polski, ł±cznie z obiadem i 20zł depozytu u operatora :)

Data: 2012-05-21 14:21:14
Autor: Amir
sprzedaz karty Aero2

> To swoj± drog±. Za mniej opłacę podróż z drugiego końca Polski, ł±cznie z
obiadem i 20zł depozytu u operatora :)

ale czasu nie liczysz, no chyba ze nie pracujesz :)

Data: 2012-05-23 00:24:53
Autor: cpt. Nemo
sprzedaz karty Aero2

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jpdbvq$17j$1inews.gazeta.pl...

> To swoj± drog±. Za mniej opłacę podróż z drugiego końca Polski, > ł±cznie z
obiadem i 20zł depozytu u operatora :)

ale czasu nie liczysz, no chyba ze nie pracujesz :)

A Ty nie liczysz ze natychmiast po sprzedazy prawdziwy wlasciciel wylaczy ta karte w Aero2 i za 20 zeta zastawu wezmie nastepna, a kupiec zostaje na lodzie :)  ?

Data: 2012-05-23 20:35:13
Autor: Krystek
sprzedaz karty Aero2
W dniu 2012-05-23 00:24, cpt. Nemo pisze:
A Ty nie liczysz ze natychmiast po sprzedazy prawdziwy wlasciciel
wylaczy ta karte w Aero2 i za 20 zeta zastawu wezmie nastepna, a kupiec
zostaje na lodzie :)  ?

No, i pewnie powie, że jakiś łobuz mu tę kartę SIM ukradł. Ale tak się da do 3-ech razy, nie więcej.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-05-20 19:46:24
Autor: JoteR
sprzedaz karty Aero2
"medly" napisał:

objawia  się czysta głupota sprzedawcy,

Chyba kupuj±cych. Bo trzeba być sporej klasy bęcwałem [*], żeby dać za to ~2 stówy.
Ale przecież od dawna wiadomo, że bęcwałów na (za przeproszeniem) Allegro nie brakuje, ich nieustaj±cy napływ warunkuje byt takich cwaniaczków, jak ci z wymienioych aukcji oraz pospolitych wałkarzy, więc pewnie kto¶ to w końcu kupi.

[*] - albo Tomaszkiem, który swoich danych osobowych za nic nie przekaże komu¶ tak podejrzanemu, jak jaki¶ operator - obojętnie GSM czy Aero.

JoteR

sprzedaz karty Aero2