sprzedaż komputerów

Data: 2009-05-06 17:55:31
Autor: Jakub Osuch
sprzedaż komputerów
Witam
Kupiłem części komputerowe oraz systemu operacyjne oem. Złożyłem komputery i systemy. Jak to teraz odsprzedać na fakturze? Teraz mam gotowy zestaw.

Jakub Osuch

Data: 2009-05-07 14:30:29
Autor: HANA
sprzedaż komputerów

Użytkownik "Jakub Osuch" <jakub.osuch@spamtechgroup.pl> napisał w wiadomości news:gtsc1g$jpf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

to sie nazywa produkcja ;-)
robisz rozchod wewnetrzny (RW) z opisem co do czego i sprzedajesz zestaw komputerowy.
(RW) podpinasz pod kopie dowodu sprzedazy i masz dla skarbowki jak by cos...

--
Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2009-05-08 10:30:45
Autor:
sprzedaż komputerów
to sie nazywa produkcja ;-)
robisz rozchod wewnetrzny (RW) z opisem co do czego i sprzedajesz zestaw komputerowy.(RW) podpinasz pod kopie dowodu sprzedazy i masz dla skarbowki jak by cos...
Poszukaj wiecej informacji ,poniewaz przy produkcji komputerow w UE wymagany jest certyfiakt CE .Podmiot produkujacy musi miec taki zakres dzialalnosci.

Data: 2009-05-08 05:53:51
Autor: Pacha Camaq
sprzedaż komputerów
On 8 Maj, 12:30, " " <forum112.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

jest certyfiakt CE .Podmiot produkujacy musi miec taki zakres dzialalnosci.

Jaki znów zakres działalności? Jak kupuje podzespoły to one raczej
mają już CE, a poza tym deklarację zgodności CE (a nie żaden
certyfikat) wystawia się samemu we własnym zakresie.

--
Pacha Camaq

Data: 2009-05-08 16:37:24
Autor: HANA
sprzedaż komputerów

Użytkownik "Pacha Camaq" <pachacamaq@googlemail.com> napisał w wiadomości news:07d9c8a5-c6ca-4347-84f2-9715bb9fdabaz19g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

mają już CE, a poza tym deklarację zgodności CE (a nie żaden
certyfikat) wystawia się samemu we własnym zakresie.

Dokladnie tak
W deklaracji wystarczy wpisac
ze wszystkie komponenty sa zgodne z CE
i juz jest wlasna deklaracja
--
Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2009-05-08 16:43:43
Autor: liliputek
sprzedaż komputerów
HANA pisze:
[...]

I to jest błąd zasadniczy.
Prosty przykład:
przewód ma CE, gniazdo i wtyczka ma CE, ale przedłużacz wykonany z tych podzespołów nie musi mieć automatycznie CE. Wszystko zależy od sposobu produkcji i po to jest właśnie CE. A kary są kolosalne.

Pozdrawiam
liliputek

Data: 2009-05-09 10:56:59
Autor: Jakub Osuch
sprzedaż komputerów
Ale można sprzedać części klentowi. To co on zrobi z nimi to już jego problem.

Data: 2009-05-09 10:04:58
Autor:
sprzedaż komputerów
Ale można sprzedać części klentowi. To co on zrobi z nimi to już jego problem.

Można.
Był kiedyś taki ciekawy człowiek,który sprzedawał zestawy komputerowe i akcesoria (CD,licencje,itp) i wystawiał faktury VAT.

Tylko ,że : -nie był płatnikiem VAT (fvat)
-nie miał kasy fisklanej (sprzedaz cd)
-miał wpisane tylko usługi informatyczne (produkowal zestawy)

Data: 2009-05-10 15:54:20
Autor: czak norris
sprzedaż komputerów
Użytkownik "Jakub Osuch" <jakub.osuch@spamtechgroup.pl> napisał w wiadomości news:gu3gkr$fm3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ale można sprzedać części klentowi. To co on zrobi z nimi to już jego problem.

Trzeba się wczytać czy to przejdzie z licencjami OEM na system/aplikacje.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

sprzedaż komputerów