sprzedaż mieszkania,a zapłata

Data: 2012-04-09 17:52:20
Autor: Andrzej Lawa
sprzedaż mieszkania,a zapłata
W dniu 09.04.2012 16:34, fotd pisze:

jestem niemal w przededniu podpisania aktu notarialnego przenoszącego
własność mojej nieruchomości. Proszę o informację, co warto zawrzeć w
przedmiotowym dokumencie,aby ustrzec się przed ewentualną nieuczciwością
nabywcy, polegającą na uchyleniu się od zapłaty ?

Kompetentny notariusz powinien zawrzeć klauzulę zacytowaną tutaj przez przez "Wujaszka Piotrusia" ;)

Pośrednik poinformował mnie, iż wystarczy zapis , że klucze do lokalu
zostaną wydane po otrzymaniu przez sprzedającego zapłaty za lokal. Nie

ROTFL

Ten pośrednik to albo idiota, albo coś kombinuje.

chcę brać gotówki, bo to również nie jest bezpieczna forma,ale chcę mieć
pewność, że otrzymam pieniądze po podpisaniu aktu.

To co wspomniałem na początku wystarcza i własność w razie czego odzyskuje się dość prosto...

Jak chcesz być super bezpieczny - proponuję to co witek pisał (escrow).

Data: 2012-04-09 11:05:59
Autor: witek
Andrzej Lawa wrote:
To co wspomniałem na początku wystarcza i własność w razie czego
odzyskuje się dość prosto...

razem z zasiedlonymi tam juz lokatorami :)

to sie odzyskuje nie tyle trudno co bardzo dlugo i kosztownie.

sprzedaż mieszkania,a zapłata