sprzedaz nieruchomosci

Data: 2010-10-25 13:04:45
Autor: Jacek
sprzedaz nieruchomosci
?Moze ktos mi powiedziec czy przy sprzedazy nieruchomosci przekazanie zaplaty musi odbyc sie przy notariuszu czy mozna rowniez do reki po akcie notarialnym juz bez udzialu notariusza?
Pozdrawiam

Data: 2010-10-25 16:55:46
Autor: grin
sprzedaz nieruchomosci

Uzytkownik "Jacek" <jacek@niemamx.pl> napisal w wiadomosci news:4cc56451$0$7659$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
?Moze ktos mi powiedziec czy przy sprzedazy nieruchomosci przekazanie zaplaty musi odbyc sie przy notariuszu czy mozna rowniez do reki po akcie notarialnym juz bez udzialu notariusza?

Notariusza to nie interesuje,.mozesz nie zaplacic , zrobic bankowy przelew itd.
Notariusz potwierdza oswiadczenie stron i pobiera daniny

Data: 2010-10-28 12:57:59
Autor: Jacek
sprzedaz nieruchomosci
?>
Notariusza to nie interesuje,.mozesz nie zaplacic , zrobic bankowy przelew itd.
Notariusz potwierdza oswiadczenie stron i pobiera daniny

dziekuje

sprzedaz nieruchomosci