sprzedaz nieruchomosci przed uplywem 5 lat

Data: 2009-07-04 09:36:08
Autor: MK
sprzedaz nieruchomosci przed uplywem 5 lat
Krotki opis:
Sprzedaje dzialke ktora zostala nabyta 3 lata temu. Wtedy kosztowala mnie
75kPLN a teraz sprzedaje za 300kPLN.
I tu prosze o podpowiedzi ...
1. Jesli nie chce zaplacic podatku to musze zglosic sie do US w ciagu 2
tygodni od podpisania aktu notarialnego i zeznac ze wykorzystam te pieniadze
na cele mieszkaniowe ...(czy zawiadomic ich pisemnie?)
2. W ciagu dwoch lat mam wykazac faktury na 225kPLN czy cale 300kPLN? Na co
moga to byc faktury ?
2a. czy moze to byc zakup np. dzialki rekreacyjnej?
2b czy moze to byc sprzet agd (np remont kuchni (meble kuchenne + zmywarka +
lodowka+zamrazarka) czy remont lazienki + pralka + etc

Bede wdzieczny za podpowiedzi ...
gdzie moge wiecej o tym poczytac ;)

sprzedaz nieruchomosci przed uplywem 5 lat