sprzedaz samochodu a OC w ratach

Data: 2009-07-16 12:05:43
Autor: Holden Caulfield
sprzedaz samochodu a OC w ratach
Chce sprzedac auto, ktorego OC place w miesiecznych ratach - mbank pobiera
naleznosc z konta. Czy moge to ubezpieczenie przeniesc na nabywce, tak zeby
on splacal kolejne raty? Czy moge po sprzedazy zrezygnowac z ubezpieczenia
nie placac kolejnych rat? Jakie mam mozliwosci i jak to najlepiej zalatwic?

Data: 2009-07-16 13:35:44
Autor: WIHEDCNF
sprzedaz samochodu a OC w ratach

Uzytkownik "Holden Caulfield" <nospam@nospam.com> napisal w wiadomosci news:156vijek7qluw.1lzvt1f1c60k1$.dlg40tude.net...
[...]

nabywca auta ma 30 dni na wypowiedzenie umowy OC (tej która ty zawarles) i zawarcie nowej umowy, lub kontynuacje ubezpieczenia ale z rekalkulacja skladki i polisa juz na swoje nazwisko. Nowa polisa i naliczona skladka bedzie od dnia sporzadzenia umowy kupna sprzedazy.

sprzedaz samochodu a OC w ratach