sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy

Data: 2020-05-29 16:51:42
Autor: Zenek Kapelinder
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Przy sprzedazy między innymi samochodów podatek który musi być zapłacony nazywa się podatkiem solidarnym. Mają go zapłacić w równych częściach strony. Chyba że się na piśmie umówią inaczej. A nawet w sytuacji kiedy strony umówią się że płaci np nabywca a nabywca podatku nie zapłaci to US będzie chciał sciągnąć należna mu kwotę od tego co sprzedał.

Data: 2020-05-30 04:59:50
Autor: Budzik
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
Masz na mysli PCC?
Kiedys tak było ale czy obecnie nie płaci go kupujacy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2020-05-30 07:40:12
Autor: Uzytkownik
[...]

Ty jak zwykle "nie znasz się kompletnie i nie wiesz o czym się tu pisze to się wypowiadasz jako największy autorytet" i przytaczasz jakieś rozporządzenia chyba cara Mikołaja.

Zanim napiszesz kolejne głupoty to sobie poczytaj ustawę o podatku od czynności cywilnoprawnych. W szczególności Art.4

Nie ma czegoś takiego jak "podatek solidarny" przy sprzedaży samochodu. Za niezapłacony podatek odpowiada tylko i wyłącznie ten, kto był zobowiązany do jego zapłaty. Czyli podatek dochodowy, jeżeli występuje ma zapłacić sprzedający, a podatek od czynności cywilnoprawnych ma zapłacić kupujący. W razie niezapłacenia danego podatku, fiskus będzie dochodził zapłaty tylko tych, którzy byli zobowiązani do danego podatku. Nie wprowadzaj więc ludzi w błąd.

Poza tym Peterowi nie chodzi o podatek PCC (od czynności cywilnoprawnych), do którego zapłaty jest zobowiązany kupujący, ale o podatek dochodowy, który musiałby zapłacić jako sprzedający, gdyby sprzedał samochód używany przed upływem 6 miesięcy od nabycia.

Data: 2020-05-30 03:33:01
Autor: Zenek Kapelinder
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Znowu uzyszkodnik pojadles wodnego chleba.

Data: 2020-05-30 13:00:06
Autor: Budzik
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Znowu uzyszkodnik pojadles wodnego chleba.

Specyficzny sposób zeby powiedziec: nie wiedziałem, nie znalem sie, wprowadziłem w błąd, przepraszam...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-05-30 07:19:20
Autor: Zenek Kapelinder
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Napisałeś Budzik gdzieś jak wodę oszczędzasz i co robisz z zaoszczędzona czy teoretyczne przemyślenia to były jak napisałeś że wodę trzeba oszczędzać.

Data: 2020-05-30 15:44:44
Autor: Budzik
[...]

O wodzie juz było tyle razy ze jak do teraz nic nie zrozumiałes to juz nie zrozumiesz.

Ale nawet gdyby przyjac ze cały naukowy swiat sie myli i tylko ty masz racje ze wody jest w chuj to nadal nic to nie zmeinia w kwestii ze napisałes bzdure a jak zostałes złapany to zamiast odszczekac, jeszcze zwymyslałes tego co cie poprawił.

Nihil novi.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2020-05-30 09:51:26
Autor: Zenek Kapelinder
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Co Cię interesuje czy zrozumiałem czy nie zrozumiałem tlumaczenia. Mnie interesuje co robisz z zaoszczędzona woda.

Data: 2020-05-31 10:56:34
Autor: Budzik
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Co Cię interesuje czy zrozumiałem czy nie zrozumiałem tlumaczenia.
Mnie interesuje co robisz z zaoszczędzona woda.
To załóz wątek o wodzie.
Tutaj jest wątek o podatku w którym chlapnałes bzdure o podatku solidarnym....

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2020-06-01 23:47:37
Autor: Kris
W dniu sobota, 30 maja 2020 17:44:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

[...]

Teraz na mnie kolej;)

Data: 2020-06-02 10:59:59
Autor: Budzik
sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

Co do ciebie to ja mam zagwozdke do której nie mam czasu podejsc.
Twoje wyliczenia sprawiły ze teraz zastanawiam sie czy:
- cała dostepna woda musi spasc w opadach? W sumie to by było bez sensu bo przeciez spora czesc jest ciagnieta spod ziemi, przelatuje i wraca pod ziemie, spływa etc. dlaczego w swoich wyliczeniach uznałes ze cała woda = woda dostepna w opadach?
- naukowcy wskazujacy duze obciazenie planety hodowla krów przesadzili z szacowaniem ilosci potrzebnej wody bo ogolnie chcieli wskazac na ich duzy zły wpływ (potrzebne jedzenie, miejsce, wydalanie gazów cieplarnianych)
- i jeszcze pare innych :)

Niemniej nasza dyskusja przynajmniej była merytoryczna wiec jak tylko znajde troche wiecej czasu na zdoktoryzowanie sie z tematu to na pewno do niej wróce.

Niemniej patrzac na zdanie swiata naukowego wydaje sie ze panuje konsensus - jemy za duzo miesa ogolnie, jemy zdecydowanie za duzo krów (w szczegolnosci).

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2020-06-02 05:25:37
Autor: Kris
W dniu wtorek, 2 czerwca 2020 13:00:00 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
\
Niemniej nasza dyskusja przynajmniej była merytoryczna wiec jak tylko znajde troche wiecej czasu na zdoktoryzowanie sie z tematu to na pewno do niej wróce.

Pisząc "na mnie kolej" miałem na myśli że Zenek mnie zbluzga bo ośmieliłem się napisać ze bzdury wypisuje.
Do użytkownika z chlebem wyjechał do ciebie z wodą zastanawia mnie z czym do mnie wyskoczy
Po staropolsku to chyba własnie chleb i woda(jakaś sól też tam się czasami przewija);)

Data: 2020-06-02 16:59:58
Autor: Budzik
[...]

Ach... W takim razie powiem: nalezy ci sie, jak PL zenkowe reparacje! ;-))))))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-05-30 22:34:37
Autor: kk
On 2020-05-30 01:51, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Solidarnie to znaczy każdy będzie zobowiązany do zapłacenia całości aż nie zapłacą.

Data: 2020-06-01 23:46:22
Autor: Kris
W dniu sobota, 30 maja 2020 01:51:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Nieprawda
Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

sprzedaż samochodu a podatek 6 miesięcy