sprzedaż samochodu w trakcie zmiany adresu

Data: 2009-09-24 22:06:53
Autor: e-wrobel
sprzedaż samochodu w trakcie zmiany adresu
Cześć,

Mam oto nastepujący problem, chcę sprzedać kumplowi swojego starego (12lat) opla, który dwa lata temu był brany na działalność gospodarczą żony.
Jakieś pół roku temu zmieniła siedzibę, ale zapomniała zmienić te dane w dowodzie rejestracyjnym. Czy najlepszym rozwiązaniem jest poprostu pójść i dokonać zmian w dowodzie, czy można go sprzedać przy starych wpisach w dowodzie rejestracyjnym?

Acha samochód będzie oczywiscie sprzedawany na fakturę VAT, a mój kolega także bierze go na działalność.

Dzięki z góry i pozdrawiam!

Data: 2009-09-24 22:44:36
Autor: fajnefele
[...]

Wpisz nowe dane, pod spodem dopisek poprzednie dane.

Data: 2009-09-25 08:52:13
Autor: Marek P.
sprzedaż samochodu w trakcie zmiany adresu

Wpisz nowe dane, pod spodem dopisek poprzednie dane.

Nie wystarczy w wydziale komunikacji. U mnie wymagano kwitka z urzędu meldunkowego (dotyczyło osoby prywatnej) że w dniu tym i tym osoba ta i ta zmieniła adres z ... na ... Tutaj powinno byc podobnie.

Data: 2009-09-25 21:40:19
Autor: Scyzoryk
[...]

u mnie wystarczyły obecne dane z dopiskiem, Dawniej... i poprzednie dane z dowodu.

Nikt sie nie czepiał. Zadzwoń wcześniej do WK w ktorym bedzie rejestrował i dowiedz się. Ja tak zrobilem i nie miałem zagadek.

--
Pozdr
Scyzoryk

sprzedaż samochodu w trakcie zmiany adresu