sprzedaz towaru bez faktury zakupu

Data: 2011-06-17 15:13:04
Autor: Gotfryd Smolik news
sprzedaz towaru bez faktury zakupu
On Fri, 17 Jun 2011, RD wrote:

Jakie mogą być dla mnie konsekwencje? Jak to załatwić? Hurtownia fakturę może wystawić, co zrobi, ale już w kolejnym miesiącu.

  Dlaczego nie podajesz najciekawszych informacji? ;)
  Oczywistym jest, że brakuje:
- informacji o dacie *sprzedaży* na fakturze
- informacji o rodzaju księgowości który prowadzisz; np. o PK pojęcie
  mam mgliste, ale dla KPiR wprost mogę podać przepis stanowiący
  o prawidłowości postępowania.
  Rzecz jasna zakładając że w rachubę nie wchodzi poświadczenie nieprawdy.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-18 14:40:36
Autor: RD
On Fri, 17 Jun 2011, RD wrote:

[...]

  Fakt, przepraszam - jestem na KPiR, VAT.

  Co do daty sprzedaży, to dzień wystawienia faktury, a więc miesiąc po.

  Ale chętnie przeczytam informacje dla obu przypadków - jak wyżej oraz z datą sprzedaży miesiąc wcześniej (1.05), a datą wystawienia faktury miesiąc później (1.06).

Dziękuję,
pozdr,
Rafał

Data: 2011-06-18 15:46:06
Autor: elephanto
W dniu 18-06-2011 14:40, RD pisze:

[...]

Strzelam, ze chodzilo Gotfrydowi o paragraf 16 rozporzadzenia w sprawie prowadzenia pkpir.

--
Adam

Data: 2011-06-18 23:45:20
Autor: tomek
sprzedaz towaru bez faktury zakupu
Dnia 2011-06-18, o godz. 15:46:06
elephanto <elephanto@cut.it.gmail.com> napisał(a):

> [...]

> faktury miesiąc później (1.06).

Strzelam, ze chodzilo Gotfrydowi o paragraf 16 rozporzadzenia w

Nie zapominajmy o art. 271 KK :-)

Tomek

Data: 2011-06-23 10:18:22
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 18 Jun 2011, RD wrote:

Fakt, przepraszam - jestem na KPiR, VAT.

  No to rozporządzenia znasz ;)

Co do daty sprzedaży, to dzień wystawienia faktury, a więc miesiąc po.

  Opisałem co widzę w przepisach w poście do Roberta

Ale chętnie przeczytam informacje dla obu przypadków - jak wyżej oraz
z datą sprzedaży miesiąc wcześniej (1.05), a datą wystawienia faktury miesiąc później (1.06).

  I jaki problem widzisz w tym przypadku?
  Przepis o prawie do odliczania VAT przez "dwa następne okresy" znasz.
  No to o co chodzi?

  Zwróć uwagę, że jeśli "przyjmujesz" towar handlowy bez dowodu zakupu,
to masz mieć "opis".
  Bez względu na jakiekolwiek daty na fakturach.
  A jeśli tego nie robiłeś, to łamałeś prawo, ale bez związku z "problemem
daty" :)

pzdr, Gotfryd

sprzedaz towaru bez faktury zakupu