sprzedaż w krajach azjatyckich

Data: 2010-04-22 17:56:40
Autor: Tomasz Czapliński
sprzedaż w krajach azjatyckich
Witam wszystkich,

W Internecie jest mnóstwo artykułów, wątków na forach, itp. na temat
obrotu towarowego z Chinami, jednak wszystkie te wątki zakładają jeden
przepływ towarów czy usług z Chin do Polski.

A ja mam pytanie, jak to wygląda odwrotnie? Jak bym chciał sprzedawać
usługi za pomocą Internetu przedsiębiorcom i osobom prywatnym w
państwach azjatyckich. Szczególnie interesują mnie Chiny oraz Korea
Południowa.

Chciałbym się Was zapytać o to, czy podstawą do rozliczeń pomiędzy
spółką w Polsce a druga stroną w transakcji wystarczy "zwykła" faktura
VAT wystawiona przez przedsiębiorstwo w Polsce?

pozdrawiam
TC

sprzedaż w krajach azjatyckich