sprzedaż wiązana - internet i tv

Data: 2009-11-14 05:12:27
Autor: anonimous16
sprzedaż wiązana - internet i tv
witam.
mieszkam w dosyć zaściankowej miejscowości tzn niewielkim mieście
gdzie do wyboru mam internet z lokalnej sieci tv kablowej lub
ewentualnie do wyboru tylko tpsa. Ów monopolista (biorąc pod uwagę
jakość tpsy) - operator kablówki twierdzi że nie mogę wziąć od niego
samego internetu i muszę brać pełen pakiet telewizji (dosyć drogi) ?
Gdyby wziąć pod uwagę ,że operator korzysta z tych samych technologii
jak upc albo aster , dla których oddzielna sprzedaż samego internetu
bez telewizji nie stanowi problemu to czy nie mamy tutaj do czynienia
z łamaniem prawa? Czy jest jakaś ustawa która chroni mnie - konsumenta
przed narzuceniem tego typu produktu i stosowaniem sprzedaży wiązanej
innych usług których po prostu nie chce ?
Pozdrawiam
i liczę na waszą pomoc
Piotrek

Data: 2009-11-14 17:16:33
Autor: Dawid
[...]

A pod wzgledem technicznym troche ich rozumie bo muszą doprowadzić kabel koncentryk a pewnie na tym samym kablu leci także TV i by klient mogł kozystać darmowo z TV płacąc tylko za neta. Jest to firma prywatrna więc pewnie nic nie wskorasz nie podoba ci sie to powiedzą ci spadaj do TPSA i się mezz z nimi lub przyjdz do nasz i płać słono unas (pewnie sprzedają ci samego neta ale za cene połączonych usług)

Data: 2009-11-14 17:54:32
Autor: szerszen

Użytkownik "anonimous16" <piotrekbyra@gmail.com> napisał w wiadomości news:b6ab7064-ded1-49bb-9b49-652166ca00eaj24g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

dodaj tylko, juz nie stanowi, jeszcze niedawno stanowila, dopiero kiedy zaczela sie ostra walka konkurencji, wtedy sie okazalo, ze jednak mozna sprzedac oddzielnie kazda usluge

sprzedaż wiązana - internet i tv