sprzedaż wierzytelności - gdzie sprzedać? ktoś m oże chce kupić?

Data: 2009-10-24 06:49:32
Autor: black devil
sprzedaż wierzytelności - gdzie sprzedać? ktoś m oże chce kupić?
witam

mam pytanie związane z prowadzoną przeze mnie działalnością, otóż
prowadzę pośrednictwo finansowe (agencja kredytowa), a ludziom którzy
nie chcą pożyczać w banku lub nie mają zdolności sam pożyczam kasę. w
chwili obecnej narobiło mi się z kilkunastu - kilkudziesięciu
niespłaconych pożyczek około 350 tys zł należności do odebrania..
chodzi głównie o umowy pożyczek pod hipotekę kaucyjną lub/i art777
kpc. mam też kilkanaście weksli do sprzedania. do tej pory jeszcze
żadna sprawa nie trafiła do sądu - raz że nie mam czasu, dwa - nie
chce mi się chodzić po sądach, trzy - nie znam się kompletnie na
pisaniu pozwów. w związku z tym mam pytanie gdzie mogę zgłosić się ze
swoimi wierzytelnościami aby je sprzedać (chcę od 10% do 80% nie
licząc odsetek w zależności od konkretnego przypadku), lub czy jest
ktoś z okolic warszawy lub najlepiej z grodziska mazowieckiego kto się
tym zajmie za prowizję, ale w taki sposób bym nie musiał już do tego
dokładać.

z góry dziękuję za merytoryczne odpowiedzi, ewentualnie może jakieś
propozycje

pozdrawiam

Data: 2009-10-24 15:56:13
Autor: Piotr M
sprzedaż wierzytelności - gdzie sprzedać? ktoś może chce kupić?
Pewnego razu black devil tak oto obwieścił(a):

[...]

I tak oto z jednej pożyczki utrzymuje się kilka firm...

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-24 07:34:41
Autor: black devil
On 24 Paź, 15:56, Piotr M <x...@xxx.pl> wrote:
> [...]

> pisaniu pozwów.

I tak oto z jednej pożyczki utrzymuje się kilka firm...

z jakiej jednej???

sprawa dotyczy kilkudziesięciu różnych pożyczek dla różnych osób.

jeśli ktoś jest poważnie zainteresowany to zapraszam -
pozabankowe@gmail.com

Data: 2009-10-24 17:50:51
Autor: Kapsel
Sat, 24 Oct 2009 07:34:41 -0700 (PDT), black devil napisał(a):

[...]

 Przedmówcy biegało zapewne o to, że np. Ty możesz sprzedać długi innej
firmie i ona też na tym coś zarobi, itd ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-24 17:53:23
Autor: Liwiusz
Kapsel pisze:
[...]

   Kolega się ogłasza, że udziela pożyczek na 5-15% miesięcznie, podczas gdy maksymalne odsetki roczne mogą wynosić około 25%.

http://www.neeon.pl/ogloszenie.php?id=72193

--
Liwiusz

Data: 2009-10-24 09:03:02
Autor: black devil
sprzedaż wierzytelności - gdzie sprzedać? kto ś może chce kupić?

> Przedmówcy biegało zapewne o to, że np. Ty możesz sprzedać długi innej
> firmie i ona też na tym coś zarobi, itd ;)

aha, no tak... zaspany jestem dziś :))))

   Kolega się ogłasza, że udziela pożyczek na 5-15% miesięcznie, podczas
gdy maksymalne odsetki roczne mogą wynosić około 25%.

20% rocznie dla ścisłości

stare, nieaktualne ogłoszenie mojego byłego pracownika...

widzę że kolega obyty w temacie, możesz coś pomóc w interesującej mnie
sprawie?

Data: 2009-10-24 18:04:21
Autor: Liwiusz
black devil pisze:

możesz coś pomóc w interesującej mnie
sprawie?

   Możemy się skontaktować w tygodniu.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-24 09:06:34
Autor: black devil
On 24 Paź, 18:04, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
black devil pisze:

> możesz coś pomóc w interesującej mnie
> sprawie?

   Możemy się skontaktować w tygodniu.

--
Liwiusz

daj namiary jakieś...

Data: 2009-10-24 18:10:47
Autor: Liwiusz
black devil pisze:

możesz coś pomóc w interesującej mnie
sprawie?
   Możemy się skontaktować w tygodniu.

daj namiary jakieś...

   Maila nie ukrywam zbytnio.

--
Liwiusz

sprzedaż wierzytelności - gdzie sprzedać? ktoś m oże chce kupić?