sprzet RTV zaginiony w serwisie

Data: 2009-05-18 13:20:37
Autor: Rafal i Gosia
sprzet RTV zaginiony w serwisie
Witam,

zdarzyla mi sie nastepujaca sytuacja. Oddalem do serwisu RTV wzmacniach. Przy odbiorze okazalo sie, ze mojego sprzetu nie ma. Przez pomylke oddali go innemu klientowi, ktory wzial go bez mrugniecia okiem i rozplynal sie w powietrzu. Serwis nie ma na tego klienta zadnego namiaru.
W serwisie chca mi oddac pieniadze za moj sprzet w wysokosci jego aktualnej wartosci minus utrata jakiejs ceny poniewaz wzmacniacz ma juz 3 lata.

Aktualna cene wzieli ze strony producenta, problem jednak w tym, ze nigdzie juz tego modelu nie moge znalezc. Poza tym zeby odkupic sprzet musialbym znow ze swojej kieszeni dokladac jakas kwote. Wole miec sprzet a nie zadna rekompensate, poniewaz znow bede musial dokladac swoje pieniadze.

Czy ktos moze mi wskazac przepisy regulujace obowiazki serwisu w takiej sytuacji?

Pozdrawiam

Rafal

Data: 2009-05-18 20:04:29
Autor: Jacek_P
sprzet RTV zaginiony w serwisie
Rafal i Gosia  napisal:
[ ciach ]
Maja ci oddac w cenie nabywczej takiego samego sprzetu.
Nie moga potracac zadnych umorzen z tytulu zuzycia.
Ich odpowiedzialnosc jest analogiczna jak w przypadku OC
samochodowego. I w zasadzie wyplata powinna isc z ich OC
o ile takowe maja.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-05-19 11:44:13
Autor: BETON

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gusf0d$u6o$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Rafal i Gosia  napisal:
[...]

No to zrobili  prawidłowo, oddają mu kase za którą moze kupić taki sam model na rynku wtórnym.

Data: 2009-05-19 11:31:38
Autor: Jacek_P
BETON napisal:
No to zrobili  prawidłowo, oddają mu kase za którą moze kupić taki sam model na rynku wtórnym.

Na rynku wtornym to oni sobie moga kupic. To jest odpowiedzialnosc za szkode na zasadach OC, a nie AC :)

Wyjatkiem sa tylko idiotyczne umowy np. gwarancyjne HP czy IBM,
gdzie zastrzegaja sobie mozliwosc wsadzenia czesci z odzysku.
--
Pozdrawiam,

Jacek

sprzet RTV zaginiony w serwisie