sprzęt do odbioru TV sat cyfra lub polsat - co taniej?

Data: 2010-11-11 13:02:56
Autor: boxfish
sprzęt do odbioru TV sat cyfra lub polsat - co taniej?
W dniu 2010-11-10 23:29, ToMasz pisze:
witam

Od nowego roku chcę "wziać" cyfreplus lub polsat cyfrowy. Bardzo bardzo
chciałbym mieć możliwość nagrywania programów i późniejszego odtwarzania
.( czy mozna to łatwo przenieść do komputera czy sa jakieś
zabezpiecznienia) (linuks jakby ktoś pytał)

zakładam najtansze pakiety, wiec sprzęt muszę kupić na własną rękę. Do
której z tych telewizji będzie tańszy?

cyfra - tuner frguson ariva

mam telewizor z euro i nic wiecej. czy programy w wersji hd urządzenie
zdregraduje do PAL czy poprostu nic nie zobacze?

to po co brać kanały HD jeśli z ich jakości nie skorzystasz ? zobaczysz je bez problemów

Czy jest jakiś wykaz informujacy o tym ze od tego i tego miesiaca bedzie
w ofercie national geo? itp. Czy też jest tak ze jak go nie było w
chwili podpisania umowy - to mogę zapomniec? (19, albo 29 miesiecy -
kupa czasu -warto wiedzieć)

Jasne, zawsze piszą rok wcześniej o tym co ci zamierzają właczyć ...

nie wiem co dokładnie masz na myśli ale jest tak że zazwyczaj mozesz rozszerzyć pakiet który oglądasz w dowolnym momencie

Data: 2010-11-11 18:04:33
Autor: ToMasz
[...]

polsat niema national geo, ani davinci learning
cyfra niema bbc knowledge ani davinci learning
n-ka niema national geo ani bbc knowledge.

który z nich najszybciej pokaże to co ma konkurencja?

ToMasz

Data: 2010-11-11 21:08:19
Autor: boxfish
W dniu 2010-11-11 18:04, ToMasz pisze:

[...]

najprościej zadzwonić i zapytać, do nich zadzwonić

Data: 2010-11-11 22:15:17
Autor: ToMasz
boxfish pisze:
[...]

konsultanci nie wiedzą o co pytam. tzn potrafią przeczytać to samo co ja
z gazetki, ewentualnie rozwiać pewne wątpliwości, pozatym ich wiedza
jest zerowa.

ToMasz

Data: 2010-11-12 08:15:04
Autor: pawell32
W dniu 11.11.2010 22:15, ToMasz pisze:

[...]

prawie wszystko jest również na stronach www

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

sprzęt do odbioru TV sat cyfra lub polsat - co taniej?