sprzet elektroniczny na granicach wewnatrz ue

Data: 2010-03-30 12:20:23
Autor: tg
sprzet elektroniczny na granicach wewnatrz ue
Jako ze nie mam zupelnie zadnej wiedzy na ten temat pozwalam
sobie zapytac - jak wyglada przejazd z np. UK do Polski,
przez kilka kolejnych krajow ue furgonetka wyladowana
duza iloscia nowej elektroniki (ilosci powiedzmy hurtowe)
zakupionej na ebayu od osoby fizycznej czy firmy (faktury itd)

Wsiada sie i jedzie czy tez trzeba zalatwiac jakies cuda?

Data: 2010-03-30 15:22:25
Autor: Krzysztof Jodłowski
sprzet elektroniczny na granicach wewnatrz ue
Wsiada sie i jedzie czy tez trzeba zalatwiac jakies cuda?

Wewn±trz UE bez cudów.
Czasem tylko policja/celnicy mog± zapytać o pochodzenie (tak jak i w Polsce), więc najlepiej mieć dowód zakupu w jakiej¶ postaci.

--
Krzysztof

Data: 2010-03-30 16:40:28
Autor: ±ćęłń󶼿
sprzet elektroniczny na granicach wewnatrz ue
Ciekawa sprawa z VATem i "wewnętrznym eksportem" może być.
JaC

-- -- -