sprzęt komputerowy, ew. agd/rtv - która hurtownia z ..

Data: 2010-05-24 19:09:07
Autor: RD
sprzęt komputerowy, ew. agd/rtv - która hurtownia z ..
Witajcie,

  Interesuje mnie sprzęt komputerowy, oprogramowanie i agd/rtv (ameryki nie odkrywam). Gdzie warto się zaopatrywać? Interesuje mnie długoletnia współpraca, niskie lub żadnego minimum logistyczne, linia kredytowa, szybkie dostawy.
Zdaję sobie sprawę z różnych marż.
  Podpowiecie kto i dlaczego?

  AB,ABCData,Action, itd. ...

Pozdrawiam,
Rafał

sprzęt komputerowy, ew. agd/rtv - która hurtownia z ..