sprzet uzywany i instrukcja obslugi

Data: 2009-12-21 00:56:34
Autor: Animka
sprzet uzywany i instrukcja obslugi
Pab_lo pisze:
witam

Czy sprzedajac jakas rzecz uzywana mam obowiazek dolaczyc instrukcje obslugi w jezyku polskim?
Albo inaczej, czy np jesli kupie cos np w GB i bede chcial to sprzedac na allegro w PL, to czy mam obowiazek przetlumaczyc instrukcje na jezyk polski?

Raczej nie. Dajesz tylko informację, że instrukcja w języku angielskim.
Widziałam takie ogłoszenia na Allegro.

--
animka

Data: 2009-12-24 00:04:59
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgmc9o$3tm$1node1.news.atman.pl...

Raczej nie. Dajesz tylko informację, że instrukcja w języku angielskim.
Widziałam takie ogłoszenia na Allegro.

Ja widzialem wiele ogloszen na allegro :)
Co wcale nie oznacza, ze nie dostane mandatu jak trafie na jakiegos nadgorliwego.

Picasso

Data: 2009-12-24 02:26:34
Autor: Animka
Pab_lo pisze:
[...]

To teraz będę wiedziała, żeby być nadgorliwą jak coś kupie na Allegro ;-)

--
animka

sprzet uzywany i instrukcja obslugi