spuszczenie oleju z silnika

Data: 2009-03-11 18:15:12
Autor: Solaris
spuszczenie oleju z silnika
Witam

Chcę spuścić olej z silnika (dwusuw)... niestety ale nie mogę
odkręcić jednej śruby (tej pod silnikiem). Mogę spuścić olej przez prawy dekiel? W sensie
odkręce go przechylę motocykl na bok aby cały wyleciał?

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-03-11 18:17:28
Autor: Arni
spuszczenie oleju z silnika
Solaris pisze:
Witam

Chcę spu¶cić olej z silnika (dwusuw)... niestety ale nie mogę
odkręcić jednej ¶ruby (tej pod silnikiem). Mogę spu¶cić olej przez prawy dekiel? W sensie
odkręce go przechylę motocykl na bok aby cały wyleciał?

możesz

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-11 19:07:03
Autor: Marek B
Solaris pisze:
Witam

Chcę spuścić olej z silnika (dwusuw)... niestety ale nie mogę

1. może kranik (z paliwem) masz zakręcony ?
2. szkoda wachy z tym olejem :-(

BTW
od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?
Marek
crf250x

Data: 2009-03-11 18:39:45
Autor: doomin13
Marek B <redywywalto@noe.net.pl> napisał(a):
od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?

od dawna :)
odkad maja skrzynie biegow i olej w niej :)

pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-11 19:44:19
Autor: Marek B
spuszczenie oleju z silnika
6
doomin13 pisze:
od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?

od dawna :)
odkad maja skrzynie biegow i olej w niej :)

myślałem że silnik to silnik a skrzynia biegów to skrzynia biegów ale skoro jest inaczej to przepraszam.

Marek
crf250x

Data: 2009-03-11 20:15:06
Autor: doomin13
spuszczenie oleju z silnika
test, sorki

Data: 2009-03-12 02:28:17
Autor: masti
spuszczenie oleju z silnika
Dnia Wed, 11 Mar 2009 20:15:06 +0100, doomin13 napisał(a):

test, sorki

to na pl.test

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-03-11 20:16:52
Autor: doomin13
spuszczenie oleju z silnika

my¶lałem że silnik to silnik a skrzynia >biegów to skrzynia biegów ale
skoro jest inaczej to przepraszam.

purysta? :)
sa w jednej "budzie" wiec chyba duzy blad/uproszczenie to nie jest?

pozdro,
doomin13

Data: 2009-03-11 22:19:27
Autor: Solaris
spuszczenie oleju z silnika
Dnia Wed, 11 Mar 2009 18:39:45 +0000 (UTC), jakże pięknego
"doomin13 " <doomin13@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Marek B <redywywalto@noe.net.pl> napisał(a): : : : > od kiedy w silniku 2t ma olej do spuszczenia?
: : od dawna :)
: odkad maja skrzynie biegow i olej w niej :)

Czepiasz się szczegółów - oczywiście, że chodzi olej ze skrzyni. Ale generalnie całość można nazwać silnikiem... upraszczając to.

Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

Data: 2009-03-12 07:46:29
Autor: Kefir
spuszczenie oleju z silnika
Elou!
"Solaris" <solaris@be.inspired> wrote in message news:20090311221927.fea94ae1.solarisbe.inspired...
Dnia Wed, 11 Mar 2009 18:39:45 +0000 (UTC), jakże pięknego
"doomin13 " <doomin13@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Marek B <redywywalto@noe.net.pl> napisał(a):
:
:
[...]

W sprawach technicznych warto zadbac o szczegoly, tym bardziej ze niektore dwusuwy posiadaja srube spustowa z karteru czyli, wtedy, jak najbardziej z silnika.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-12 23:32:13
Autor: -Demonos-
On Thu, 12 Mar 2009 07:46:29 +0100, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

W sprawach technicznych warto zadbac o szczegoly, tym bardziej ze  niektore dwusuwy posiadaja srube spustowa z karteru czyli, wtedy, jak  najbardziej z silnika.

Np. czeskie dwusuwy - Jawy i CZ-ty

co mi przypomina sposób spuszczania oleju "na Avissę" :-D

Potrzeba do tego:
1. Niskiej temperatury
2. Nieogrzewanego garażu
3. Strzykawki
4. Pokładów samozaparcia :-D

-Demonos-
GSX 750 Inazuma '98
Virago 535 i Jawa TS 350 (ci±gle rozbita)

Data: 2009-03-12 09:22:35
Autor: doomin13
spuszczenie oleju z silnika
Czepiasz się szczegółów - oczywi¶cie, że chodzi olej ze skrzyni.
Ale generalnie cało¶ć można nazwać silnikiem... upraszczaj±c to.

czy na pewno do mnie adresowales te  odpowiedz?

pozdro,
doomin13

spuszczenie oleju z silnika