srawdzenie zeznania rocznego przez US

Data: 2009-11-15 17:17:20
Autor: witek
srawdzenie zeznania rocznego przez US
dr_indy@gazeta.pl wrote:
Niestety bêdê mia³ w±tpliw± przyjemno¶æ, aby udowodnic, ¿e nie jestem wielb³±dem - ale od rzeczy...

dosta³em wezwanie z US na stawienie siê w celu sprawdzenia zeznania podatkowego, korzystam miêdzy innymi z ulgi rodzinnej. US chce dokumenty uprawniaj±ce do skorzystania z w/w ulgi. Mnie na my¶l przychodzi tylko akt urodzenia dziecka. S± jakie¶ inne dokumenty?

zadzwoń i zapytaj.

Data: 2009-11-16 10:12:42
Autor: grzess
srawdzenie zeznania rocznego przez US
Czarny humor :-)

Mog± jeszcze ¿±daæ za¶wiadczenia z UM o nie wydaniu aktu zgonu :)

srawdzenie zeznania rocznego przez US