srednie oprocentowanie lokat

Data: 2017-12-16 11:04:46
Autor: henio
srednie oprocentowanie lokat
jakie teraz jest srednie oprocentowanie lokat?
w 2018 jak myslicie pojda w gore? zeby bylo chociaz 3% ?

Data: 2017-12-16 02:13:28
Autor: Kris
W dniu sobota, 16 grudnia 2017 11:04:51 UTC+1 użytkownik henio napisał:
jakie teraz jest srednie oprocentowanie lokat?

Ile masz do ulokowania?

w 2018 jak myslicie pojda w gore?

Pójdą w górę
Albo w dół

zeby bylo chociaz 3% ?

Będzie powyżej 3%
Albo poniżej 3%

Data: 2017-12-16 12:18:26
Autor: cef
W dniu 2017-12-16 o 11:13, Kris pisze:
[...]

Nic się nie zmieni.

zeby bylo chociaz 3% ?

Będzie powyżej 3%
Albo poniżej 3%

Nic się nie zmieni.

Data: 2017-12-16 06:51:51
Autor: pasztab
Den lördag 16 december 2017 kl. 11:04:51 UTC+1 skrev henio:
jakie teraz jest srednie oprocentowanie lokat?

Stanowczo za male jak na obecna inflacje 2,5% r/r

w 2018 jak myslicie pojda w gore? zeby bylo chociaz 3% ?

Miejmy taka nadzieje. Jeszcze niedawno Idea miala oferty na 3, nawet 3,15%, Nest bank podobnie. Gdzie wyparowaly?

Data: 2017-12-16 16:16:43
Autor: J.F.
srednie oprocentowanie lokat
Dnia Sat, 16 Dec 2017 06:51:51 -0800 (PST), pasztab@gmail.com
[...]

Pamietajcie o rynku, w tym i miedzybankowym.
Po cholere dawac 3% na lokatach, skoro mozna 2% ?

A czemu tak ? Widac zapotrzebowanie na kredyty spadlo, moze lepsze
zarobki, moze 500+

W Idei to jestem ciekaw - maja napiety bilans i dobieraja % wedle
potrzeb, a te sie zmieniaja co tydzien ? Czy jest tam jakis dyr d/s
marketingu i ma swoja wizje :-)

Ale ciekaw tez jestem paru innych bankow, skad one maja pieniadze, bo
chyba nie z lokat, skoro lokaty na 1% lub mniej.

J.

Data: 2017-12-16 16:26:01
Autor: Michal Jankowski
W dniu 2017-12-16 o 16:16, J.F. pisze:

Ale ciekaw tez jestem paru innych bankow, skad one maja pieniadze, bo
chyba nie z lokat, skoro lokaty na 1% lub mniej.

Z kont bieżących. Pensja wpływa na konto i już tam zostaje, brak odsetek to jeszcze nie powód, żeby wyjąć gotówkę i dać pod materac.

   MJ

Data: 2017-12-16 17:45:56
Autor: J.F.
Dnia Sat, 16 Dec 2017 16:26:01 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
[...]

Ale milion klientow po 4 tys zl to raptem 4 mld. Albo oni tam pare pensji trzymaja, albo to konta firm.

J.

Data: 2017-12-17 18:51:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"J.F." wrote in message:

A czemu tak ? Widac zapotrzebowanie na kredyty spadlo, moze lepsze
zarobki, moze 500+

Imo im wyższe zarobki, tym wyższe kredyty. Beneficjentami 500 plus
 są galerie handlowe... :)

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-18 11:37:24
Autor: Olin
Dnia Sat, 16 Dec 2017 06:51:51 -0800 (PST), pasztab@gmail.com napisał(a):

Jeszcze niedawno Idea miala oferty na 3, nawet 3,15%, Nest bank podobnie. Gdzie wyparowaly?

Wyparowały razem z podatkiem bankowym i spadkiem inwestycji.
Przedsiębiorcy nie biorą kredytów, to na grzyba bankom lokaty.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

Data: 2017-12-18 02:47:56
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 11:37:26 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
> [...]

Wyparowały razem z podatkiem bankowym i spadkiem inwestycji.
Przedsiębiorcy nie biorą kredytów, to na grzyba bankom lokaty.

To "niedawno" to początek grudnia - sam mam założoną 1 grudnia na 3,15% w lion's - a jako że lion's to idea to w idei było tak samo.
I to właśnie dziwi, że z dnia na dzień praktycznie spadły do 2%. Podatek bankowy wprowadzono chyba nieco wcześniej, a inwestycje nie spadają w ciągu tygodnia.

Data: 2017-12-18 12:22:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1cdb1215-4c25-4ed5-b9e6-a440ba00e2f0@googlegroups.com...
> [...]

I to właśnie dziwi, że z dnia na dzień praktycznie spadły do 2%. Podatek bankowy wprowadzono chyba nieco wcześniej, a inwestycje nie spadają w ciągu tygodnia.

To byla oferta-meteor, z dnia na dzien sie pojawila.
Aczkolwiek w listopadzie bylo w idei sporo lokat 2.75-3%

Moze nie ma to nic wspolnego z kondycja banku, a moze ma i tak im sie zapotrzebowanie na pieniadze rozlozylo.

Dziwne troche, bo ludzie powinni wyciagac z banku osczednosci na swieta ... ale moze maja wiecej kont od sklepow niz od ludzi :-)

Wez tez pod uwage WIBOR - moze tam pozyczyli na mniejszy procent :-)

J.

Data: 2017-12-18 21:34:16
Autor: z
W dniu 2017-12-18 o 11:37, Olin pisze:
Przedsiębiorcy nie biorą kredytów, to na grzyba bankom lokaty.

Banki miały większą rentowność niż w Niemczech.
Może naród poszedł po rozum do głowy i przestał brać tak drogie kredyty.

srednie oprocentowanie lokat