[fb1] srednie po raz osiemnasty

Data: 2009-03-02 10:55:16
Autor: Slawek Mroz
[fb1] srednie po raz osiemnasty
Hej,

Wracam do starego zwyczaju, by zaczynac od Masona - zyskal ;-(
To co wyprawia Troy Murphy przechodzi ludzkie pojecie.
Czy ma ktos jakiekolwiek watpliwosci, ze jest to steal draftu?

rank team total gry srednia poprzednio roznica
1 Menele Nowa Huta 26373,80 595 44,33 44,18 0,15
2 Florida Pensioners 26791,70 607 44,14 44,07 0,07
3 Szalone kefiry 26002,10 598 43,48 43,44 0,04
4 Flaming Lips 25778,60 616 41,85 41,92 -0,07
5 Get Me Out Of Here 23805,90 578 41,19 40,80 0,39
6 Draftless 23859,70 597 39,97 40,19 -0,22
7 Gone with the wind! 23529,10 594 39,61 39,56 0,05
8 No Limit Soldiers 24013,90 608 39,50 39,43 0,06
9 Bytkow Jazz 23377,70 594 39,36 39,64 -0,28
10 Wschowa Suns 22905,30 592 38,69 38,80 -0,11

wiLQ dolaczyl do upierdliwej zabawy L'e i zaczal zmieniac nazwy zespolow. "Get Me Out Of Here" to dosc dziwny apel jak na manago, co to zyskuje w tygodniu blisko 0,4 fp.
Za to jakim cudem Kurian stracil blisko 0,3?? I wez tu rob takiemu prezenty zlozone z Villi i Greena ;-(

I tym pesymistycznym...

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-02 03:21:17
Autor: L'e-szczur
srednie po raz osiemnasty
On 2 Mar, 10:55, Slawek Mroz <slm...@krzak.wp.pl> wrote:
Hej,

Wracam do starego zwyczaju, by zaczynac od Masona - zyskal ;-(
To co wyprawia Troy Murphy przechodzi ludzkie pojecie.
Czy ma ktos jakiekolwiek watpliwosci, ze jest to steal draftu?

I mysle, ze mozemy bezpiecznie zakladac iz Troy byl stealem bez
wzgledu na system punktowania.

[...]

Moze wiLQ tęskni za FB2? Jezeli tak, to bardzo prosze zeby odwrocil
trend i zaczal tracic na sredniej. Najlepiej od zaraz.

Za to jakim cudem Kurian stracil blisko 0,3?? I wez tu rob takiemu
prezenty zlozone z Villi i Greena ;-(

Joe Johnson zalicza swoj coroczny dolek w okolicach ASG. Ale jezeli
facetem gra sie po 40 minut w kazdym meczu to chyba nie jest dziwne.
A poza tym zawodnicy Kuriana kolektywnie zaliczyli spadek sredniej.
Niewielki, bo na oko to 2-3 fpg, ale w skali druzyny to juz jest
problem.
I nie to, zebym narzekal - od postawy Jazzmanow z Bytkowa w duzej
mierze zalezy moj byt w FB1.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-02 15:18:07
Autor: wiLQ
Slawek Mroz napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To co wyprawia Troy Murphy przechodzi ludzkie pojecie.
Czy ma ktos jakiekolwiek watpliwosci, ze jest to steal draftu?

Ja mam! A raczej wolalbym najpierw to policzyc zamiast w ciemno rozdawac
takie nagrody. Tak na pierwszy rzut oka godna konkurencje stanowia
Harris, Durant, Rondo czy nawet Nelson i Nene.

[...]

Przy duzych trudnosciach ze zmiana skladu nic innego nie pozostalo ;-)

"Get Me Out Of Here" to dosc dziwny apel jak na manago, co to zyskuje w tygodniu blisko 0,4 fp.

Tygodniowy wzrost rzeczywiscie ladny, ale "apelu" to nie zmienia i zle
go interpretujesz: od 7 czy 8 tygodni czuje sie jakbym byl uwieziony w
tym srodku stawki. Druzyna jest za dobra by machnac na nia reka i tylko
automatycznie wystawiac sklad, ale za slaba by powalczyc o podium. Zwroc uwage, ze nawet jeszcze jeden taki fantastyczny tydzien i wciaz
jestem na 5 miejscu! A pewnie trudno go bedzie powtorzyc... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-02 15:33:39
Autor: Slawek Mroz
[...]

A kto powiedzial, ze ja w ciemno?

77 pick - 47.7 srednia.
Harris - 70 pick, srednia minimalnie gorsza, mniej gier rozegranych, Murphy szaleje odkad Granger wylecial.
Durant srednia wyzsza o 3,1 , ale brany z 55 pickiem, no i nie wiadomo, czy nie nastuka mniej gier.
Nelson, zartujesz? Odkad steal draftu zalicza circa pol sezonu?
Nene, bardzo mi milo, ze go wymieniasz, ale srednia ponizej 42 to juz dosc malo raczej.
Co do Rondo mozna faktycznie miec watpliwosci - nizej wziety, srednia raptem circa 2 fp nizsza... Tie breaker? Jak to kiedys komus zasugerowales: "A czy aby nie umyka nam w tej dyskusji, ze Troy to center?" :P

[...]

Oj, tam, troche ruchow jeszcze masz, poza tym nadal mozna handlowac ze mna!...

[...]

.... i szybko uciec ze srodka tabeli, jak juz sugerowal L'e :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-02 16:22:25
Autor: wiLQ
[fb1] srednie po raz osiemnasty

> takie nagrody. Tak na pierwszy rzut oka godna konkurencje stanowia
> Harris, Durant, Rondo czy nawet Nelson i Nene.

A kto powiedzial, ze ja w ciemno?

Tylko domniemalem bo rzucanie tak zdecydowanych tez gdy sytuacja wcale
nie jest oczywista to wlasnie sugeruje.

[...]

Nie napisalem, ze jest stealem draftu, a ze moglby byc konkurencja godna
uwagi. A odpowiadajac na pytanie: moze od wtedy gdy byl wydraftowany w
12 rundzie, a gral na poziomie 6?

Nene, bardzo mi milo, ze go wymieniasz, ale srednia ponizej 42 to juz dosc malo raczej.

Do czego za malo? Gdy mowa o 119 picku w drafcie? I generalnie podales jakies dane i argumenty, a mnie sie wydaje, ze
powinnismy w ogole zaczac od tego jak zdefiniowac steala. Twoje podejscie brzmi "najbardziej rzucajace sie w oczy przeskoczenie
swojego miejsca w drafcie pod warunkiem, ze produkcja jest wieksza niz
42fp i zawodnik opuscil max kilka gier"?

Co do Rondo mozna faktycznie miec watpliwosci - nizej wziety, srednia raptem circa 2 fp nizsza... Tie breaker?

Skoro bawisz sie w cytowanie to wg tego samego zrodla na Yahoo pozycje
nie maja zadnego znaczenia ;-P

Jak to kiedys komus zasugerowales: "A czy aby nie umyka nam w tej dyskusji, ze Troy to center?" :P

Wow, ale ten Bartek jest gadatliwy! I jeszcze jak dokladnie cytuje! ;-)

> Przy duzych trudnosciach ze zmiana skladu nic innego nie pozostalo ;-)

Oj, tam, troche ruchow jeszcze masz, poza tym nadal mozna handlowac ze mna!...

Heh, po Brandzie podejrzewam, ze Twoja sklonnosc wymian ze mna w tym
sezonie spadla do poziomu "tylko gdy dasz sie ograbic" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-02 16:32:13
Autor: Slawek Mroz
[fb1] srednie po raz osiemnasty
Nelson, zartujesz? Odkad steal draftu zalicza circa pol sezonu?

Nie napisalem, ze jest stealem draftu, a ze moglby byc konkurencja godna
uwagi.

Eeeech, wiLQ. Rzezbisz w slowie polskim niczym rasowy polityk :-)

[...]

Tak nisko ja go bralem?
Oooooo...
Kurcze, nie wiedzialem, ze taki genialny jestem :-)

Ale i tak cenie bardziej pick z 8 rundy grajacy na okolice top 20 niz pick z tylu grajacy ponizej sredniej dobrego zespolu.

[...]

Aaa, to juz az tak sie nie bede bawil.
Wole przyznac Ci racje w Twoich rzezbach i zajac sie walka :-)

Co do Rondo mozna faktycznie miec watpliwosci - nizej wziety, srednia raptem circa 2 fp nizsza... Tie breaker?

Skoro bawisz sie w cytowanie to wg tego samego zrodla na Yahoo pozycje
nie maja zadnego znaczenia ;-P

Eeee, ale dla mnie Twoje slowa sa prawdziwsze! ;-P

Jak to kiedys komus zasugerowales: "A czy aby nie umyka nam w tej dyskusji, ze Troy to center?" :P

Wow, ale ten Bartek jest gadatliwy! I jeszcze jak dokladnie cytuje! ;-)

Eee, tam, mnie naleza sie wieksze brawa, bo ja z pamieci.

No wlasnie...

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-02 16:39:29
Autor: wiLQ
[fb1] srednie po raz osiemnasty

> uwagi.

Eeeech, wiLQ. Rzezbisz w slowie polskim niczym rasowy polityk :-)

ROTFL, to komplement czy obelga? ;-)

Wole przyznac Ci racje w Twoich rzezbach i zajac sie walka :-)

ROTFL, latwo poszlo ;-)
A powazniej, wydaje mi sie, ze teraz te gdybania sa troche za bardzo w
prozni, w nastepnych kilku meczach np Rondo zaszaleje, a Troy skaszani i
bez zadnych wysilkow z mojej strony zmienisz zdanie ;-)

> Heh, po Brandzie podejrzewam, ze Twoja sklonnosc wymian ze mna w tym
> sezonie spadla do poziomu "tylko gdy dasz sie ograbic" ;-)

No wlasnie...

... ale patrz jakie ladne odszkodowanie Ci wyplacilem w osobie Nate'a!
Skurczybyk w ostatnich 10 meczach gral na poziomie Top10, wiec chyba juz
mozna uznac, ze troszke przedwczesnie go wywalilem ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-03 11:51:39
Autor: Slawek Mroz
[...]

Ja rozdalem takich bonusow od cholery.
I nie bardzo wiem, w ramach jakiego odszkodowania.
Noo, moze Kurianowi to za TMaca :-)

A tak w ogole - podoba mi sie skrot od Twojej nowej nazwy. Nie wiedzialem, zes fan kopanej w wersji vintage :D

Pozdr
Slawek