[fb1] srednie przedswiateczne

Data: 2009-12-14 11:50:16
Autor: s
[fb1] srednie przedswiateczne
Hej,

Elementarna przyzwoitosc kaze mi sprawic Wam przedswiateczny prezent i wrzucic srednie tak, zeby choc raz w miesiacu dac Wam przeglad sytuacji. To jak, kto publikuje w styczniu?:-)

1 _ 1. _ Florida Pensioners _ 10540 _ 244 _ 43,19672131
2 _ 4. _ Menele Nowa Huta _ 9526,7 _ 225 _ 42,34088889
3 _ 2. _ Gostynin Spurs _ 9972,6 _ 238 _ 41,90168067
4 _ 3. _ fiasco _ 9541 _ 231 _ 41,3030303
5 _ 6. _ Solid as a Rock _ 9381,1 _ 229 _ 40,96550218
6 _ 9. _ Mea Culpa _ 8595,8 _ 213 _ 40,35586854
7 _ 7. _ EmbracedEmbarassment _ 9314,1 _ 231 _ 40,32077922
8 _ 8. _ Szalone kefiry _ 8855,3 _ 226 _ 39,18274336
9 _ 5. _ Flaming Lips _ 9460,6 _ 247 _ 38,30202429
10 _ 10. _ Bytkow Jazz _ 7763,7 _ 216 _ 35,94305556

legenda: rank wg srednich, rank w totali, team, total, gry, srednia

Prosze, czy ja mam deja vu sprzed roku? Mason znowu idzie jak przeciag! Tym razem niepozornie, na totalach chowa sie za plecami teamow, ktore w tym roku awansowaly (gratki, swoja droga), ale na srednich wyprzedza je dosc wyraznie.

Sheed wzmacnia sie wlasnie soczyscie, jakby za malo bylo swietnych zaciagow z FA. A Kurian, ktoremu idzie, poki co, slabiutko (mimo mojego wsparcia w postaci Rudego Homoseksualisty), potanowil wyrownac sklad i jednoczesnie oddac lokomotywe w postaci Kobosa. Czyzby obawa o zlamany palec Bryanta?

W kazdym razie Sheedowi gratuluje daru przekonywania, bo wiem z pewnego zrodla, ze Kurian mial lepsza oferte na stole :-) Ale coz. Ja tam zycze Billupsowi i Bargnaniemu jak najlepiej, oczywiscie zupelnie bezinteresownie, wiec niech ten deal obroci sie w zysk dla potrzebujacego Kuriana :-)

I tym optymistycznym...

Pozdr

Data: 2009-12-14 12:15:19
Autor: s
[fb1] srednie przedswiateczne
Prosze, czy ja mam deja vu sprzed roku? Mason znowu idzie jak przeciag!

Tak jeszcze apropos Masona.
-6.60 za wystep Arizy to rekord negatywny w tym sezonie, czy ktos mial "lepszy"?

Pozdr

Data: 2009-12-14 03:52:52
Autor: Mason
srednie przedswiateczne
On 14 Gru, 11:15, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Prosze, czy ja mam deja vu sprzed roku? Mason znowu idzie jak przeciag!

Tak jeszcze apropos Masona.
-6.60 za wystep Arizy to rekord negatywny w tym sezonie, czy ktos mial
"lepszy"?

Nie wydaje mi sie :/ Tragiczny wystep. A mam go w obu ligach.

A co do trejdu to oddac Kobasa ze srednia ok. 55 za Billupsa (ok 40)
plus Barga i kogos tam jeszcze ze srednia ok 33 FP to jakis zart
chyba. Ja zawetowalem.

Data: 2009-12-14 13:47:15
Autor: s
srednie przedswiateczne
Tak jeszcze apropos Masona.
-6.60 za wystep Arizy to rekord negatywny w tym sezonie, czy ktos mial
"lepszy"?

Nie wydaje mi sie :/ Tragiczny wystep. A mam go w obu ligach.

Mam wrazenie, ze Carter tez huknal cos kolo -6, tylko nie pamietam, czy to w tym sezonie.

A co do trejdu to oddac Kobasa ze srednia ok. 55 za Billupsa (ok 40)
plus Barga i kogos tam jeszcze ze srednia ok 33 FP to jakis zart
chyba. Ja zawetowalem.

No i ostatecznie deal upadl.
Dla managos spoza ligi - wyjasnienie. Mowa o wymianie: Billups / Bargnani / Gallinari - Kobo.

Kobo to top 10 bezapelacyjnie (55.8). Niby z urazem, ale pewnie bedzie grac. Lokomotywa pelna geba.

Billups top 50. Ze srednia w okolicach przecietnego wystepu przecietnego zespolu (40,5). Bargnani (35.8), Gallinari (33.8) - okolice setki, poziom w zasadzie osiagalny z FA przy odrobinie wyczucia.

Chyba rzeczywiscie veto nie krzywdzi uczestnikow tego dealu.

Pozdr

Data: 2009-12-14 15:09:11
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mam wrazenie, ze Carter tez huknal cos kolo -6, tylko nie pamietam, czy to w tym sezonie.

-7,5. W zeszlym sezonie. Oczywiscie u mnie ;-)

[...]

Rasheeda na pewno krzywdzi, Kuriana tez jesli ma malo czasu i tym
trejdem chcial to publicznie oglosic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 15:14:19
Autor: s
srednie przedswiateczne
Chyba rzeczywiscie veto nie krzywdzi uczestnikow tego dealu.

Rasheeda na pewno krzywdzi, Kuriana tez jesli ma malo czasu i tym
trejdem chcial to publicznie oglosic.

Pisalem o krzywdzeniu w sensie naduzycia narzedzia.

Pozdr

Data: 2009-12-14 15:14:02
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne

> trejdem chcial to publicznie oglosic.

Pisalem o krzywdzeniu w sensie naduzycia narzedzia.

Ja tez, jesli trejd ma sens dla obu stron, a roznica w fp/mecz nie jest
wielka to czymze innym jest zawetowanie go jak nie naduzyciem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 15:26:34
Autor: s
srednie przedswiateczne
Pisalem o krzywdzeniu w sensie naduzycia narzedzia.

Ja tez, jesli trejd ma sens dla obu stron, a roznica w fp/mecz nie jest
wielka to czymze innym jest zawetowanie go jak nie naduzyciem?

A jest tak, Twoim zdaniem?

Pozdr

Data: 2009-12-14 15:36:04
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne

> wielka to czymze innym jest zawetowanie go jak nie naduzyciem?

A jest tak, Twoim zdaniem?

Ujme to tak: zgadzam sie, ze raczej nie jest to najlepsza oferta jaka
mozna dostac za Kobo, ale nie jest to wg mnie trejd przy ktorym trzeba
zapytac "co Rasheed zaoferowal Kurianowi pod stolem, ze na to poszedl?"
ergo weto nie bylo wg mnie konieczne. Tym bardziej, ze wyglada mi to
jedno wielkie "jak to? Ja oferowalem wiecej!" od strony konkurencji.
Mozliwe, ale wg wlasnej oceny, a znajac zycie wszyscy zesmy ciskali
oferty buy-low, wiec Kurian wybral taka, ktora mu zalatwiala najwiecej
spraw na raz.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 15:45:00
Autor: s
srednie przedswiateczne
[...]

Aha.
A kto musialby isc od strony Rasheeda, zebys uznal ten trejd za wart weta?

Pozdr

Data: 2009-12-14 15:59:49
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A kto musialby isc od strony Rasheeda, zebys uznal ten trejd za wart weta?

Harden zamiast Billupsa.
Swoja droga, ale Rasheed ma fajny i wyrownany sklad ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 16:09:05
Autor: s
srednie przedswiateczne
A kto musialby isc od strony Rasheeda, zebys uznal ten trejd za wart weta?

Harden zamiast Billupsa.

Aaa, no to ja nie mam pytan.
Dobrze zatem jest, ze do veta nie trzeba 100% glosow :-)
Bo Ty chyba nigdy nie skorzystasz.

Ja w zasadzie bylem neutralny, choc mocno zdziwiony.
Nie chcialem wetowac, przede wszystkim wlasnie w obawie o oskarzenia, ze bronie swoich interesow.

Ale Mason, wrzucajac kilka srednich, sklonil mnie do przemyslenia dealu raz jeszcze.

Swoja droga, ale Rasheed ma fajny i wyrownany sklad ;-)

Pewnie, ze ma.
Dlatego bzdura jest twierdzenie, ze ta liga juz jest pozamiatana.

A Ty juz wiesz, dlaczego sie nie mozesz wydostac z peletonu ;-P

Pozdr

Data: 2009-12-14 16:15:17
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne

Aaa, no to ja nie mam pytan.
Dobrze zatem jest, ze do veta nie trzeba 100% glosow :-)
Bo Ty chyba nigdy nie skorzystasz.

Eee, w zeszlym sezonie bylem blisko ;-)

Ale Mason, wrzucajac kilka srednich, sklonil mnie do przemyslenia dealu raz jeszcze.

Mozesz je tu umiescic?

Dlatego bzdura jest twierdzenie, ze ta liga juz jest pozamiatana.

Pisalem o skladzie na podium, a nie kolejnosci na nim.

A Ty juz wiesz, dlaczego sie nie mozesz wydostac z peletonu ;-P

Wiedzialem to wczesniej ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 16:25:53
Autor: s
srednie przedswiateczne
[...]

Przy Odyncu?-)

Ale Mason, wrzucajac kilka srednich, sklonil mnie do przemyslenia dealu raz jeszcze.

Mozesz je tu umiescic?

Rece opadaja.
Ty czytasz temat, zanim sie wlaczasz?

Dlatego bzdura jest twierdzenie, ze ta liga juz jest pozamiatana.

Pisalem o skladzie na podium, a nie kolejnosci na nim.

A tam, Ty to sobie mozesz pisac :-P
Inni pisali tez o kolejnosci.

A Ty juz wiesz, dlaczego sie nie mozesz wydostac z peletonu ;-P

Wiedzialem to wczesniej ;-)

To zaradz, zamiast marudzic!

Pozdr

Data: 2009-12-14 17:04:35
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne

Przy Odyncu?-)

Tak, jak dotychczas to bylo IMHO jedyne uzasadnione weto zarowno w danym
momencie jak i [nawet bardziej] pol roku pozniej.

Rece opadaja.
Ty czytasz temat, zanim sie wlaczasz?

A te, czytalem, dlaczego sklonilo Cie to do przemyslen?
Zwlaszcza, ze to dosyc podstawowe dane, wiec wychodziloby na to, ze sie
wczesniej nad tym nie zastanawiales ;-P

To zaradz, zamiast marudzic!

OK, tylko przeprowadzmy jeszcze raz draft ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 22:25:23
Autor: sooobi
srednie przedswiateczne
wiLQ pisze:
[...]

Ale przeciez niedawno gratulowales mi cierpliwosci w keepowaniu Odena?

Data: 2009-12-15 11:46:01
Autor: s
srednie przedswiateczne
Tak, jak dotychczas to bylo IMHO jedyne uzasadnione weto zarowno w danym
momencie jak i [nawet bardziej] pol roku pozniej.

Ale przeciez niedawno gratulowales mi cierpliwosci w keepowaniu Odena?

A bo Ty nie rozumiesz, co wiLQ do Ciebie rozmawia.

Jezeli gratuluje Ci czegokolwiek to tylko po to, by Ci ow sukces zjinxowac.
Jezeli gratulowal Ci cierpliwosci w kipowaniu, to nalezalo te dyplomatyczne zabiegi odczytac w ten sposob:

"Jak to mozliwe, ze upierasz sie przy durnych kipowaniach i po raz kolejny los nagradza Cie zbyt hojnie?" :-D

Pozdr

Data: 2009-12-15 13:46:30
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> momencie jak i [nawet bardziej] pol roku pozniej.

Ale przeciez niedawno gratulowales mi cierpliwosci w keepowaniu Odena?

No i? Jakos nie widze zwiazku miedzy tymi sprawami. BTW, Tomek
zakeeperowal Joe Johnsona, ktory szedl do Ciebie w tamtej wymianie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 13:50:05
Autor: s
srednie przedswiateczne
[...]

I zmaczowal Feltona, o ile dobze kojarze :-)

Pozdr

Data: 2009-12-15 11:43:20
Autor: s
srednie przedswiateczne
Przy Odyncu?-)

Tak, jak dotychczas to bylo IMHO jedyne uzasadnione weto zarowno w danym
momencie jak i [nawet bardziej] pol roku pozniej.

Ale jeszcze pod koniec listopada sklonny bylbys przyznac, ze moze jednak...

[...]

Bo nie zdawalem sobie sprawy, jak bardzo te chlopaki ssa w fp.

Zwlaszcza, ze to dosyc podstawowe dane, wiec wychodziloby na to, ze sie
wczesniej nad tym nie zastanawiales ;-P

Fakt, bardzo sladowo.
A ze dane podstawowe?
A jakie Ty brales pod uwage?

Pozdr

Data: 2009-12-15 13:54:39
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne

> momencie jak i [nawet bardziej] pol roku pozniej.

Ale jeszcze pod koniec listopada sklonny bylbys przyznac, ze moze jednak...

Watpie, chociaz oczywiscie kontuzja sprawe przypieczetowala.

Z innej beczki, dlaczego w wetach nie ma jakiejs analizy po fakcie? Chocby po to by napietnowac bledy i/lub wyciagac wnioski na przyszlosc.

> Zwlaszcza, ze to dosyc podstawowe dane, wiec wychodziloby na to, ze sie
> [...]

Srednie plus VORP, ot zdziwilo mnie, ze tak jakbys wypowiedzial sie
przed sprawdzeniem danych.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 14:10:52
Autor: s
srednie przedswiateczne
A jakie Ty brales pod uwage?

Srednie plus VORP,

No to ewidentnie inne dane nam podstawili ;-P

Na FA mozesz w tej chwili, bez wiekszych ceregieli, wylowic gracza o wartosci powyzej 32 FP. Sa lepsi, ale czesto maja problemy z urazami, wiec mozna zalozyc bezpiecznie, 32.

55.8 + 32 + 32 = 119.8
40.1 + 35.8 + 33.8 = 109.7

Sheed zyskuje dla swojego teamu srednio zwiekszenie sredniej o ponad 1 fp, zakladajac zdrowko powyzszych.

Jak dla mnie - masakra.

ot zdziwilo mnie, ze tak jakbys wypowiedzial sie
przed sprawdzeniem danych.

?
Tak od rana drinkujesz?
O ktorym wypowiedzeniu sie mowisz?

Pierwszy komentarz byl, owszem, na czuja, luzny, ale zadnych akcji za soba nie pociagal.
Veto wymagalo juz sprawdzenia danych i takie poczynilem.

Pozdr

Data: 2009-12-15 14:21:10
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne
[...]

Hmm, mozesz wymienic dwoch takich graczy, ktorzy do konca sezonu
utrzymaja taka srednia i leza w tej chwili na FAsach? Bo wg mnie to
mocno optymistyczny VORP. Realny jest raczej w okolicach 28-30.

Sheed zyskuje dla swojego teamu srednio zwiekszenie sredniej o ponad 1 fp, zakladajac zdrowko powyzszych.
Jak dla mnie - masakra.

A kontuzje Kobo i powrot Gasola jak uwzgledniles?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 14:38:49
Autor: s
srednie przedswiateczne

[...]

Nie moge.
Sam mam ich na oku.
Powiedzmy, 5 sztuk graczy, ktorzy moga moj team przy dobrym wietrze wzmocnic.

Sheed zyskuje dla swojego teamu srednio zwiekszenie sredniej o ponad 1 fp, zakladajac zdrowko powyzszych.
Jak dla mnie - masakra.

A kontuzje Kobo i powrot Gasola jak uwzgledniles?

Jak sie ma powrot Gasola do sugerowanego przez Ciebie spadku produkcji Kobo - sam na privie sie do tego odniosles.

Kontuzja - nie znam opinii, ktora wiescilaby, ze wplynie znaczaco na produkcje Kobo. Biorac pod uwage historie jego problemow zdrowotnych.

Oczywiscie, wielu z nas chcialoby sie tu mylic ;-P

Pozdr

Data: 2009-12-15 21:27:26
Autor: s
srednie przedswiateczne
[...]

Ok. Moge.
Oden - 38.4, utrzyma na luzie.
Helena - 31.9, wiec od biedy sie lapie, utrzyma.

Pozdr

Data: 2009-12-16 17:54:01
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne

Ok. Moge.
Oden - 38.4, utrzyma na luzie.
Helena - 31.9, wiec od biedy sie lapie, utrzyma.

Bardzo zabawne ;-P

Ale to zdaje sie wyjasniac roznice w ocenie, ot masz wyzszy VORP bo
lepiej sobie radzisz na FAsach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-18 16:56:16
Autor: s
srednie przedswiateczne
[...]

Jezeli Chandler nie zrobi sredniej 32 za sezon, to ja slubuje, ze za rok nie bede Ci podbijac Terry'ego :D

Pozdr

Data: 2009-12-14 22:00:37
Autor: Rasheed
srednie przedswiateczne
Uzytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hg5bvu$8lk$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No trudno. Mnie dziwi, bo ja generalnie nie wetuje. Wiadomo Masona zabolalo, bo wg srednich jestem ciut za nim. Ile potrzeba do veta?? Bo z tego co widac, Slawek, Wilqu, L'e no i oczywiscie ja i Kurian nie vetowalismy.

Rasheed

Data: 2009-12-14 22:14:08
Autor: Mason
srednie przedswiateczne

"Rasheed" <rasheed@vp.pl> wrote in message news:hg691n$6b1$1news.onet.pl...
[...]

Nie boj sie, nie bede wetowal wszystkich twoich trejdow i generalnie bardzo rzadko to robie. Ale 2 gosci, (jak to Slawek okreslil, ktorych przy odrobinie szczescia mozna wyrwac z waiverow) i Billups za Kobasa? Comon.

Data: 2009-12-14 23:03:09
Autor: s
srednie przedswiateczne
[...]

Nadal do konca nie wiem, wychodzi mi na to, ze 4 sztuki.

Jak ostatecznie zgodzilem sie z Masonem, ze deal jest razaco nierowny i zawetowalem.

Nie kupuje tlumaczenia wiLQa, ze Kurian jest leniwy i nie chce mu sie szukac wartosciowych FA, skutkiem czego dla niego Wlosi to znaczace wzmocnienie. Bo takie rozumowanie mogloby doprowadzic nas do kuriozalnego wniosku, ze deal jest ok, o ile miesko bierze Kurian, ale juz nie bedzie ok, gdyby to miesko bral manager z dobrym zespolem i Wlosi byliby dla kogos takiego borderlinerami.

IMO w takich przypadkach VORP musi byc brane pod uwage i w tym przypadku, ze tak powiem, porownanie dupska nie urywa.

Cieszy mnie, ze Sheed nie sklada broni i byc moze niebawem zobaczymy nowa wersje trejdu.

Pozdr

Data: 2009-12-15 13:58:31
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne
> [...]

Nadal do konca nie wiem, wychodzi mi na to, ze 4 sztuki.

To trzymaloby sie kupy: polowa z pozostalych GMow.

[...]

Dlaczego kuriozalnego?
Znaczy sie nie trzeba uwzgledniac okolicznosci i motywow?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 14:13:43
Autor: s
srednie przedswiateczne
Dlaczego kuriozalnego?
Znaczy sie nie trzeba uwzgledniac okolicznosci i motywow?

W fp?
Nie bardzo.

Chyba, ze naprawde probujesz Kurianowi, ktorego staz fb jakby przerasta Twoj, naublizac.

Pozdr

Data: 2009-12-15 14:16:53
Autor: wiLQ
srednie przedswiateczne
> [...]

W fp? Nie bardzo.
Chyba, ze naprawde probujesz Kurianowi, ktorego staz fb jakby przerasta Twoj, naublizac.

Hmmm, wyszlo na to, ze liga w imieniu Kuriana wynegocjowala mu lepszy
trejd i to ja kogos obrazam za stwierdzenie faktow?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-15 14:34:38
Autor: s
srednie przedswiateczne

[...]

Masz racje w sumie, moze to liga, nie Ty.
Zawsze padaja takie argumenty w dyskusjach nt veta, ze jakim prawem managos sie wtracaja, ze jakim prawem kwestionuja kompetencje (ba, czasem uczciwosc!) dealujacych.

I liga wynegocjowala lepszy deal Kurianowi.
I ja w sumie nadal zaluje, bo uwazam, ze deale z Sheedem oznaczaja dla Kuriana ostatecznie spadek.
Ten drugi juz sie IMO nie kwalifikuje na veto, ale nadal Kuriana pograza.

Trudno, zrobilismy co w naszej mocy, by zachowac konkurencyjnosc w fb1...

Pozdr

Data: 2009-12-15 00:46:01
Autor: Leszczur
srednie przedswiateczne

> No i ostatecznie deal upadl.
> Dla managos spoza ligi - wyjasnienie. Mowa o wymianie: Billups / Bargnani
> / Gallinari - Kobo.

No trudno. Mnie dziwi, bo ja generalnie nie wetuje.

I chwała Ci za to. Chociaz nie wiem jak to się ma do Twojego trejdu.
No chyba, ze swój brak weta traktujesz jako przysługę, ale to by
oznaczało, że na Twoją opinię ma wpływ coś innego niż wygląd wymiany.

Wiadomo Masona zabolalo, bo wg srednich jestem ciut za nim. Ile potrzeba do veta??

Nie sądzę, żeby Mason kierował się własnym interesem. Znasz go
przecież - facet gra fair.

Bo z tego co widac, Slawek, Wilqu, L'e no i oczywiscie ja i Kurian nie vetowalismy.

Veto nie jest jawne, więc może ktoś nie chciał się spowiadać z
powodów.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-15 14:02:58
Autor: Rasheed
srednie przedswiateczne
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:706401c1-f962-4920-817d-dd53114d3c3c@p8g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Nie no generalnie tak pytalem o weta z ciekawosci, nikomu nie mam za zle ze to zrobil, bo po to jest taki przepis.
Masonowi nie zarzucam gry nie fair, na tyle ile sie znamy wiem, ze jest bardzo fair, ale to chyba normalne, ze kazdy dba o swoja pozycje w lidze(najprawdopodobniej weta byly od osob z gornej czesci tabeli). I jeszcze raz mowie, nie mialem pretensji do nikogo o to ze trejd nie przeszedl, chcialem tylko wiedziec, ile mam dolozyc, zeby jednak przeszlo.

Rasheed

Data: 2009-12-15 14:12:09
Autor: s
srednie przedswiateczne
Rasheed pisze:
I jeszcze raz mowie, nie mialem pretensji do nikogo o to ze trejd nie przeszedl, chcialem tylko wiedziec, ile mam dolozyc, zeby jednak przeszlo.

Evansa dla mnie.
  Ale ciiii....

Pozdr

Data: 2009-12-15 07:11:28
Autor: Leszczur
srednie przedswiateczne
On 15 Gru, 14:12, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Rasheed pisze:

> jeszcze raz mowie, nie mialem pretensji do nikogo o to ze trejd nie
> przeszedl, chcialem tylko wiedziec, ile mam dolozyc, zeby jednak przeszlo.

Evansa dla mnie.
  Ale ciiii....

Taaa. "Dajcie mi pigułki  na zachłanność. Tylko DUŻO! DUŻO!" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-15 06:44:11
Autor: Striker
srednie przedswiateczne

[...]

hmm, ja tez nie...

pozdr.
Striker

Data: 2009-12-15 06:43:05
Autor: Striker
[fb1] srednie przedswiateczne

Tak jeszcze apropos Masona.
-6.60 za wystep Arizy to rekord negatywny w tym sezonie, czy ktos mial "lepszy"?

heh, chociaz w tej statystyce nie macie ze mna szans :>

Ben Gordon z 15 listopada (niedlugo po tym jak znalazl sie u mnie w skladzie):

1-16 fg, 3-6 ft, 5 pkt., 1 zb., 2 as., 1 stl. i 4 TO - razem -7,9 pkt. A
wmeczu zagral 41 minut...

pozdr.
Striker

Data: 2009-12-14 15:12:16
Autor: wiLQ
[...]

Czyli jesli chodzi o podium juz jest pozamiatane...

4 _ 3. _ fiasco _ 9541 _ 231 _ 41,3030303
5 _ 6. _ Solid as a Rock _ 9381,1 _ 229 _ 40,96550218
6 _ 9. _ Mea Culpa _ 8595,8 _ 213 _ 40,35586854
7 _ 7. _ EmbracedEmbarassment _ 9314,1 _ 231 _ 40,32077922

... a ja znowu zgnije gdzies w srodku, damn it, ale przynajmniej L'e na
chwile wyprzedzilem! ;-)

Prosze, czy ja mam deja vu sprzed roku? Mason znowu idzie jak przeciag!

Taaa, i dzieki temu moze z daleka obserwowac Twoje plecy ;-)
Ewidentnie masz juz rozpracowane to FB1... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-14 15:33:47
Autor: s
wiLQ pisze:
[...]

Nie jest.
Pol punktu na srednich przewagi w grudniu to zadna przewaga.
W tydzien mozna to zniwelowac.

.. a ja znowu zgnije gdzies w srodku, damn it, ale przynajmniej L'e na
chwile wyprzedzilem! ;-)

Patrz Pan, ile ludzi sie do L'e rowna :-)
Tyle, ze kazdy w innej lidze!

Prosze, czy ja mam deja vu sprzed roku? Mason znowu idzie jak przeciag!

Taaa, i dzieki temu moze z daleka obserwowac Twoje plecy ;-)
Ewidentnie masz juz rozpracowane to FB1...

Eee, wszyscy mamy, przeca to prosta zabawa :)

Pozdr

Data: 2009-12-14 16:03:35
Autor: wiLQ
[fb1] srednie przedswiateczne

Nie jest.
Pol punktu na srednich przewagi w grudniu to zadna przewaga.
W tydzien mozna to zniwelowac.

Moze i tak, ale trzeba miec do tego amunicje, a fiasco ma wiecej
kandydatow na obsuwe niz na eksplozje... gdy w/w trojka pnie sie w gore.

> .. a ja znowu zgnije gdzies w srodku, damn it, ale przynajmniej L'e na
> chwile wyprzedzilem! ;-)

Patrz Pan, ile ludzi sie do L'e rowna :-)

To nie bylo rownanie sie, a doszukiwanie sie plusow ;-)

> Ewidentnie masz juz rozpracowane to FB1... Eee, wszyscy mamy, przeca to prosta zabawa :)

Wygrywanie lub regularne podium nie wszyscy mamy ;-)

--
pzdr
wiLQ

[fb1] srednie przedswiateczne