[fb1] srednie - teraz juz na serio :-)

Data: 2010-01-11 14:34:14
Autor: s
[fb1] srednie - teraz juz na serio :-)
Noo, wywolujecie fb1, to niech bedzie, ze "Teraz K.. Ja".

Rank _ Team _ Total _ gry _ srednia _ poprzednio _ delta
1. _ Florida Pensioners _ 17710,6 _ 392 _ 45,18 _ 44,93 _ 0,25
2. _ Gostynin Spurs _ 15863,7 _ 368 _ 43,11 _ 43,22 _ -0,11
3. _ Menele Nowa Huta _ 15274,9 _ 355 _ 43,03 _ 42,71 _ 0,32
4. _ EmbracedEmbarassment _ 15238,1 _ 367 _ 41,52 _ 41,19 _ 0,33
5. _ fiasco _ 14505 _ 356 _ 40,74 _ 41,11 _ -0,37
6. _ Solid as a Rock _ 14207,6 _ 351 _ 40,48 _ 40,49 _ -0,01
7. _ Mea Culpa _ 13894,3 _ 344 _ 40,39 _ 39,99 _ 0,40
8. _ Szalone kefiry _ 14186,6 _ 364 _ 38,97 _ 39,18 _ -0,21
9. _ Flaming Lips _ 14299,5 _ 380 _ 37,63 _ 38,02 _ -0,39
10. _ Bytkow Jazz _ 13207,1 _ 356 _ 37,10 _ 36,49 _ 0,61

Ufff, chwila oddechu, Sheed stracil na srednich.
Czyzby jednym z powodow byl brak powieszonego Arenasa? Zapewne, ale nie tylko.

Deng popsuty, Tyreke tez sie borykal z urazem, kontuzje tez nadal mnoza sie u Kobo. Za to wrocil Granger, wiec naley zalozyc, to spadek na sredniej to w zadnym wypadku nie poczatek trendu.

Mason i L'e ladnie do przodu. Mam wrazenie, ze pomimo obecnej roznicy na srednich, chlopaki jescze o pudlo powalcza zaciekle!

Do gory tez wiLQ i Kurian (ktory z duma ostatnio oglosil dzien, w ktorym pozbyl sie wszystkich "krzyzykow" przy nazwiskach zawodnikow). Wystarczylo chlopakom uswiadomic ryzyko spadku i prosze, od razu sa efekty :-)

Najwieksze spadki to Szczepan i Striker, czyli odpowiednio problemy Melo i Gasola...

A Gasol tym razem ponoc nie chce sie spieszyc... Znowu zatem lacze sie w bolu...

I tym pesymistycznym

Pozdr

PS. Aha, deal byl, o czym juz tu rozprawialismy. Dalem Arturowi Horforda, Davida Westa i Thomasa za Bosha. West ewidentnie buy low, Bosh byc moze sell high, ale ja mam troche gier nadgranych i postanowilem zaryzykowac ewentualne zwezenie rotacji i szukanie graczy wsrod FA. Zwezenie, poki co, nie nastpilo, bo wzialem Dalemberta i Perkinsa, ktorych poki co szkoda nie wystawiac... Jak bedzie pozniej, sie zobaczy...

Data: 2010-01-11 18:11:42
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Zartujesz sobie z nas takimi stwierdzeniami ;-)

Do gory tez wiLQ i Kurian (ktory z duma ostatnio oglosil dzien, w ktorym pozbyl sie wszystkich "krzyzykow" przy nazwiskach zawodnikow). Wystarczylo chlopakom uswiadomic ryzyko spadku i prosze, od razu sa efekty :-)

Tak, to tylko i wylacznie Twoja zasluga ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-13 00:24:13
Autor: Leszczur
srednie - teraz juz na serio :-)
On 11 Sty, 14:34, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Mason i L'e ladnie do przodu. Mam wrazenie, ze pomimo obecnej roznicy na
srednich, chlopaki jescze o pudlo powalcza zaciekle!

Ja tez mam taką nadzieję. Jak zwykle zaczałem z niskiego pułapu i w
trakcie sezonu nadrabiam ile się da.
Odnosnie roznic to jedną ze zgrubnych statystyk jakie wykorzystuję
jest "eq40", czyli ekwiwalent ilosci zawodnikow ktorzy zdobywaja
40fpg. Zawodnik ze srednia ~40 ma eq40=1, zawodnik ze srednia ~50 ma
eq40=2, przy 60 eg40=3 i tak dalej. Zawodnicy ze srednią 30 liczą się
na minus (ale tylko jesli są w podstawowym składzie) i mają eq40=-1..
Zwykle do wygrania ligi wystarczy miec eq40=12-13. Ty w chwili obecnej
masz eq40=18.
Drugi w rankingu Rasheed po zawieszeniu Gilberta ma eq40=11.
Moje eq40 wynosi 12 i Masona tez 12.
Czyli można już spokojnie ogłosić, że w tym roku wygrałeś ligę. Jedyna
rzecz która mogłaby Ci zaszkodzić to kontuzje. Ale nie pojedyncze.
Nawet season ending LeBrona byłoby zbyt mało. James i Paul/Bosh - to
dałoby jakies szanse.
Z kolei Rasheed ma gwożdzia, bo jego realna przewaga nad Masonem
wynosi w chwil obecnej około 100 fp. Nad moimi ziutkami to circa
500fp.
Tak wiec zawieszenie Gilberta na 50 spotkan i tego kim zostanie
zastapiony moze sie okazac kluczowe dla walki o podium.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 09:51:46
Autor: s
srednie - teraz juz na serio :-)
Ja tez mam taką nadzieję. Jak zwykle zaczałem z niskiego pułapu i w
trakcie sezonu nadrabiam ile się da.

Widze, ze podarowany przeze mnie Villa tez sie przyda :-)
Coz... Taki juz jestem :-)
Szczepan skorzystal, Kurian skorzystal, L'e skorzystal, z Arturem sie zobaczy... Ktos jeszcze chetny?

[...]

Juz tak na oko cos mi sie nie zgadza. Bo ktos moze sobie, bazujac na tym opisie, ustawic team 13 ziutkow ze srednia 40. I ni cholery ligi nie wygra :-)
Jezeli brac tylko 10 slotow, wychodzi 2x50+8x40, srednia 42, juz lepiej. Ale to tez przy zalozeniu, ze chlopaki dadza rade orac przez 82 gry each, na co szanse sa mizerne.

[...]

A kysz!
Juz jeden mi gracza ostatnio w kipie zjinxowal... Tyle, ze calkiem inna taktyka ;-(

Z kolei Rasheed ma gwożdzia, bo jego realna przewaga nad Masonem
wynosi w chwil obecnej około 100 fp. Nad moimi ziutkami to circa
500fp.

Rasheed swietnie wyciaga FA. Ostatnio wziety Miller za last week gral powyzej sredniej zespolu. O takich zuchach jak Maggette czy Evans nawet nie wspominam.

Na tym poletku moze tez sie rozstrzygnac walka.

Swoja droga - fajne mielismy z Sheedem podchody. Gdy on zdealowal za Kobosa, ja musialem spieszyc sie z pobieraniem Chandlera, co do ktorego wowczas jeszcze nie do konca bylem przekonany. Wiedzialem bowiem, ze za chwile Sheedowi zwolnia sie dwa sloty i bedzie po japkach.
Mam wrazenie, ze podobnie bylo teraz z Andre, bo Sheed wyjal go na chwile przed zmaterializowaniem sie dealu Boshowego.

Tak wiec zawieszenie Gilberta na 50 spotkan i tego kim zostanie
zastapiony moze sie okazac kluczowe dla walki o podium.

Ano wlasnie - znajac Sheeda, z pewnoscia bedzie to mocny FA.

Pozdr

Data: 2010-01-13 01:37:58
Autor: Leszczur
srednie - teraz juz na serio :-)
On 13 Sty, 09:51, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Ja tez mam taką nadzieję. Jak zwykle zaczałem z niskiego pułapu i w
> trakcie sezonu nadrabiam ile się da.

Widze, ze podarowany przeze mnie Villa tez sie przyda :-)
Coz... Taki juz jestem :-)

Filantrop. No prosze :-)
Juz wolalbym, zeby Garcia mi sie przydał w kipie :-)

Szczepan skorzystal, Kurian skorzystal, L'e skorzystal, z Arturem sie
zobaczy... Ktos jeszcze chetny?

Ja - na Lebrona - jeśli łaska.

Juz tak na oko cos mi sie nie zgadza. Bo ktos moze sobie, bazujac na tym
opisie, ustawic team 13 ziutkow ze srednia 40. I ni cholery ligi nie
wygra :-)

Bo to nie jest stat pomagający w ustawianiu składu. :-)

Jezeli brac tylko 10 slotow, wychodzi 2x50+8x40, srednia 42, juz lepiej.
Ale to tez przy zalozeniu, ze chlopaki dadza rade orac przez 82 gry
each, na co szanse sa mizerne.

Eq40 to jedno, a wykręcone średnie to drugie. Eq40 jest zalezny tylko
od gry zawodnikow (całej 13), a srednie jednak zaleza od wystawianego
składu (zwykle mniej niz 13).

Mam wrazenie, ze podobnie bylo teraz z Andre, bo Sheed wyjal go na
chwile przed zmaterializowaniem sie dealu Boshowego.

I chyba na chwile po fali kontuzyj w PTB?

> Tak wiec zawieszenie Gilberta na 50 spotkan i tego kim zostanie
> zastapiony moze sie okazac kluczowe dla walki o podium.

Ano wlasnie - znajac Sheeda, z pewnoscia bedzie to mocny FA.

Na razie pewnie bedzie czekał na wyniki sledztwa. A to dziala na nasza
korzysc :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 11:21:46
Autor: s
srednie - teraz juz na serio :-)
Leszczur pisze:
[...]

Ciezko bedzie.
Podobnie jak Martin, do nowych Kings wraca.

Szczepan skorzystal, Kurian skorzystal, L'e skorzystal, z Arturem sie
zobaczy... Ktos jeszcze chetny?

Ja - na Lebrona - jeśli łaska.

Cholera, obiecalem sobie, ze przynajmniej jednego wydraftowanego zostawie :-)
Co prawda jest jeszcze Zach, ale ten jest rzeczywiscie na sprzedaz, jezelikomus centra potrzeba. A Chandler sie nie liczy, bo z nim zdazylem juz sie brutalnie obejsc :-(

[...]

Aha :-)
Teraz juz wszystko rozumiem :-)

Mam wrazenie, ze podobnie bylo teraz z Andre, bo Sheed wyjal go na
chwile przed zmaterializowaniem sie dealu Boshowego.

I chyba na chwile po fali kontuzyj w PTB?

Czasem taka fala kontuzyj czyni gracza waznym na dluzej. A Miller ma na to papiery, badz co badz.

[...]

A Ty czekasz na wyniki czy kiperujesz?:-)

Pozdr

Data: 2010-01-13 02:41:39
Autor: Leszczur
srednie - teraz juz na serio :-)
On 13 Sty, 11:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Filantrop. No prosze :-)
> Juz wolalbym, zeby Garcia mi sie przyda w kipie :-)

Ciezko bedzie.
Podobnie jak Martin, do nowych Kings wraca.

O ile w ogole wroci do Kings.

> Ja - na Lebrona - je li aska.

Cholera, obiecalem sobie, ze przynajmniej jednego wydraftowanego
zostawie :-)

A tam! Idz na calosc!

Co prawda jest jeszcze Zach, ale ten jest rzeczywiscie na sprzedaz,
jezelikomus centra potrzeba. A Chandler sie nie liczy, bo z nim zdazylem
juz sie brutalnie obejsc :-(

Za Zacha podziekuje. Caly czas nie moge uwierzyc ze on tak moze przez
caly sezon. :-)

> Bo to nie jest stat pomagaj cy w ustawianiu sk adu. :-)

Aha :-) Teraz juz wszystko rozumiem :-)

Watpie ;-)

> Na razie pewnie bedzie czeka na wyniki sledztwa. A to dziala na nasza
> korzysc :-)

A Ty czekasz na wyniki czy kiperujesz?:-)

Ja oczywiscie czekam na wyniki sledztwa, wiec raczej nie zrobie z
niego prezentu w postaci RFA. A na ewentualne deklaracje kiperowe mam
jeszcze circa 9 miesiecy - poczekam :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-13 11:54:47
Autor: sooobi
srednie - teraz juz na serio :-)
s pisze:
Leszczur pisze:
[...]

Ano Ciezko, Casspi jest ulubiencem Westphala.

Podobnie jak Martin, do nowych Kings wraca.

Ale o Martina sie nie martwie, od 1 meczu dostaje tyle minut ile uda pociagnac i jest opcja numer 1

Data: 2010-01-13 12:02:34
Autor: s
srednie - teraz juz na serio :-)
Podobnie jak Martin, do nowych Kings wraca.

Ale o Martina sie nie martwie, od 1 meczu dostaje tyle minut ile uda pociagnac i jest opcja numer 1

Ja tez sie nie martwie.
Zwyczajnie jeno juz nie bedzie punktowac na top 5 fb (bo i zreszta nigdy dotad takich cudow w skali sezonu nie czynil, chocby w przyblizeniu).

Pozdr

Data: 2010-01-13 10:48:41
Autor: sooobi
srednie - teraz juz na serio :-)
s pisze:
[...]

Hubertowi Kobe sie sypie doloz mu cos zeby nie byl stratny

Data: 2010-01-13 11:08:37
Autor: s
srednie - teraz juz na serio :-)

[...]

Juz mu dolozylem. Zanim zaczal sie Kobo sypac, bo ja dbam o kontrahentow. Odoma dostal.

Ktos jeszcze?

Pozdr

Data: 2010-01-13 11:53:33
Autor: sooobi
srednie - teraz juz na serio :-)
s pisze:

[...]

No tak...

A ja mialem na poczatku sezonu i Odom i Dalemberta a teraz obaj graja kosmos u Huberta...

Data: 2010-01-13 03:03:34
Autor: Leszczur
srednie - teraz juz na serio :-)
On 13 Sty, 11:53, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> [...]
> kontrahentow. Odoma dostal.

No tak...

A ja mialem na poczatku sezonu i Odom i Dalemberta a teraz obaj graja

No to masz nauczke - trzymaj swoich zawodników przy tyłku i nie rób
żadnych ruchów na waiverach. Jak kiedyś Pawełko :-)

Pozdro

L'e-szczur

[fb1] srednie - teraz juz na serio :-)