srodek do pielegnacji chromu - jaki ?

Data: 2009-12-04 00:39:55
Autor: zinek
srodek do pielegnacji chromu - jaki ?
ave -
jak w temacie ...

siakis srodek do pielegnacji chromu ...
na prezent dla kumpla chcialem kupic - bo honde valkyrie ma - a ze kapie toto chromem az nadto - to taki mily upominek chcialem mu zrobic...  w koncu mikolaj w niedziele juz ...

co bysta polecali ?
jakis latwy w aplikacji - i latwo osiagalny w sklepach ...
domyslam sie ze  cos w plynie ?

dzieki z gory.

Data: 2009-12-04 08:16:06
Autor: grzech
[...]

Co do prezentów i chromu: http://tinyurl.com/y9u7l3r
i jeszcze http://tinyurl.com/yam89jt

zulus
VL800

Data: 2009-12-04 02:51:01
Autor: Ekim
srodek do pielegnacji chromu - jaki ?
i jeszczehttp://tinyurl.com/yam89jt

A używał może ktoś tych specyfików? Jaka jest skuteczność odnawiania
metali nie używając polerki automatycznej?

Pytam bo nie wiem.

-- -
Ekim

Data: 2009-12-04 16:33:32
Autor: Yozwig

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:hf9id8$p1m$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja się na środkach nie znam ale prowadziłem chromownię ;).
Chromu nie da się odświeżyć. Jego jest raptem 40-50 mikronów.
Zatem jeśli chrom po zwykłym myciu detergentem już nie świeci,
to trzeba powtórzyć chromowanie ;). To co "odchodzi płatami"
nieraz to jest już nikiel podkładowy...

--
Yozwig

srodek do pielegnacji chromu - jaki ?