rodowiska antysemickie

Data: 2011-05-04 22:34:27
Autor: Grzegorz Z.
rodowiska antysemickie
W zwizku z promocj ksiki i wykadem Adama Michnika (5. maja, godz. 11)
grupa studentw, dziaaczy Narodowego Odrodzenia Polski i ludzi zwizanych
ze rodowiskami patriotycznymi organizuje protest.

5 maja o godz. 11 w auli Wydziau Humanistycznego Uniwersytetu
Szczeciskiego (ul. Krakowska) odbdzie si wykad dotyczcy antysemityzmu
i promocja ksiki Adama Michnika, redaktora naczelnego Gazety Wyborczej
"Przeciw antysemityzmowi 1936-2009".

- Zaproszeniu Adam Michnika przez US sprzeciwiaj si studenci US,
dziaacze Narodowego Odrodzenia Polski i wielu ludzi zwizanych ze
rodowiskami patriotycznymi. - mwi Robert Juszczyk. - W zwizku z tym,
pikiet protestacyjn pod hasem: "Uniwersytet to miejsce nauki, a nie
political-fiction organizuje niezalene grono studentw Uniwersytetu.

Pikieta rozpocznie si o godz. 10 w holu gwnym budynku WH US (I pitro).

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/SZCZECIN/175739848

Data: 2011-05-05 08:58:01
Autor: Zakarm
rodowiska antysemickie
W dniu 2011-05-04 22:34, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Jakby nie bylo to czystki w 1968 zorganizowali syjonisci zeby sciagnac zydow do izraela w koncu sie do tego przyznali.

Data: 2011-05-05 11:07:32
Autor: Marek
rodowiska antysemickie
On May 5, 8:58am, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:
> [...]

>http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/SZCZECIN/17573....

Jakby nie bylo to czystki w 1968 zorganizowali syjonisci zeby sciagnac
zydow do izraela w koncu sie do tego przyznali.- Hide quoted text -

....no i zeby te swoje zlote patelnie powywozic...!!!

Data: 2011-05-05 09:41:38
Autor: A. Filip
Grzegorz Z.: środowiska antysemickie [Uniw. Sz.] czyli Michnika (Adama) skrytykować nie wolno?
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
W związku z promocją książki i wykładem Adama Michnika (5. maja, godz. 11)
grupa studentów, działaczy Narodowego Odrodzenia Polski i ludzi związanych
ze środowiskami patriotycznymi organizuje protest.

5 maja o godz. 11 w auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu
Szczecińskiego (ul. Krakowska) odbędzie się wykład dotyczący antysemityzmu
i promocja książki Adama Michnika, redaktora naczelnego Gazety Wyborczej
"Przeciw antysemityzmowi 1936-2009".

- Zaproszeniu Adam Michnika przez US sprzeciwiają się studenci US,
działacze Narodowego Odrodzenia Polski i wielu ludzi związanych ze
środowiskami patriotycznymi. - mówi Robert Juszczyk. - W związku z tym,
pikietę protestacyjną pod hasłem: "Uniwersytet to miejsce nauki, a nie
political-fiction” organizuje niezależne grono studentów Uniwersytetu.

Pikieta rozpocznie się o godz. 10 w holu głównym budynku WH US (I piętro).

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/SZCZECIN/175739848

Czyli jak rozumiem *NICZEGO* co Michnik (Adam) wrzucił do swojego
"dzieła" krytykować nie wolno?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jeżeli będzie koń, znajdzie się i siodło; jeżeli będzie nóż,

Data: 2011-05-05 10:55:51
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05.05.2011 09:41, A. Filip wrote:
[...]

Sprzeciwiaja sie studenci US, czy ogolone glowy z Narodowego Odrodzenia Polski, wraz z Robertem Juszczykiem na czele? Przeciez to jawna manipulacja tego faszysty i rasisty.
No chyba ze cos przeoczylem, i wszyscy studenci US sa czlonkami tego faszyzujacego ugrupowania.

[...]

Skad wywnioskowales, ze nie wolno krytykowac?

Jasne, ze wolno.

Ale nie zapala ci sie w glowie lampka ostrzegawcza, gdy protestuja ludzie wywodzacy sie z ideologii, ktora jest odpowiedzialna za smierc milionow Polakow podczas wojny?

W ogole to jakis paradoks: wielbic wielkiego wodza III Rzeszy, i mienic sie "Prawdziwym Polakiem".

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-05 10:58:13
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92f70oF9qrU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Nie zapaliło ci się światełko i nie przyszło do głowy, że NKWD obsadzało po wojnie władzę w Polsce ludźmi wiadomego pochodzenia? Ci ludzie do dzisiaj są uprzywilejowani i gnębią Polaków... A żeby to zagłuszyć, krzyczą znanym nam aj, waj...

boukun

Data: 2011-05-05 11:05:22
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05.05.2011 10:58, boukun wrote:

[...]

Oczywiscie, obsadzalo stanowiska "wiernym Moskwie".

A wracajac do tematu: masz cos do powiedzenia, czy bedziesz snul teorie na temat NKWD?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-05 11:16:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92f7ijFe5qU1mid.uni-berlin.de...
[...]

Ci wierni Moskwie do dzisiaj są wierni... i biją pokłony... Ty mieszsz ofiary z katami i chcesz z ofiar zrobić katów... To my, Polacy jesteśmy dzisiaj i od 1945 roku ofiarami...

boukun

Data: 2011-05-05 11:55:12
Autor: gshegosh
W dniu 05.05.2011 11:16, boukun pisze:
To my, Polacy jesteśmy
dzisiaj i od 1945 roku ofiarami...

Jasne, wszystkie problemy tego kraju nie wynikają z niekompetencji rządzących wyłonionych z niemądrego narodu, tylko z tego że 60 lat temu nas Niemcy i Rosjanie bili, a wcześniej były rozbiory.

Data: 2011-05-05 12:02:10
Autor: boukun

Użytkownik "gshegosh" <gk@karko.net> napisał w wiadomości news:ipts60$m0p$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co powiesz na to, że od ponad 20 lat pierdolą nam wszędzie, że mamy "wolną" Polskę... i za złodziejstwo i burdel w kraju też są winni Ruscy...
Talmudystów mamy i w PiSie i w PO i SLD i GWnie...

boukun

Data: 2011-05-05 12:06:15
Autor: gshegosh
W dniu 05.05.2011 12:02, boukun pisze:
A co powiesz na to, że od ponad 20 lat pierdolą nam wszędzie, że mamy
"wolną" Polskę... i za złodziejstwo i burdel w kraju też są winni Ruscy...
Talmudystów mamy i w PiSie i w PO i SLD i GWnie...

Wolność (bez cudzysłowu) Polski polega m.in. na tym, że - przynajmniej w teorii - nikt nie jest dyskryminowany ze względu na wyznanie. Moim zdaniem byłby to szczęśliwy kraj, gdyby jedynym "zarzutem" do postawienia rządzącym byłby brak napletka.

Data: 2011-05-05 12:08:54
Autor: boukun

Użytkownik "gshegosh" <gk@karko.net> napisał w wiadomości news:iptsqn$mlc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale ze względu na pochodzenie jesteśmy my, Polacy dyskryminowani we własnym kraju. Wyznanie to prymitywna sprawa... Nadreprezentacja i uprzywilejowana pozycja narodu dobranego jest niepojęta...

boukun

Data: 2011-05-05 12:31:56
Autor: gshegosh
W dniu 05.05.2011 12:08, boukun pisze:
Ale ze względu na pochodzenie jesteśmy my, Polacy dyskryminowani we
własnym kraju. Wyznanie to prymitywna sprawa... Nadreprezentacja i
uprzywilejowana pozycja narodu dobranego jest niepojęta...

Ech, widzę że jedziesz na autopilocie i nie ma co za bardzo z Tobą dyskutować. Jesteś w stanie pokazać tę nadreprezentację i uprzywilejowanie Żydów w jakikolwiek sposób, który wskaże na fakty, a nie Twoją opinię i uprzedzenia?

Data: 2011-05-05 19:15:19
Autor: boukun

Użytkownik "gshegosh" <gk@karko.net> napisał w wiadomości news:iptuas$o7h$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kancelaria prezydenta, począwszy od żony prezydenta, poprzez wszystkich doradców, począwszy od Mazowieckiego, itp.. Sejm tak gdzieś w 70%..

boukun

Data: 2011-05-05 22:29:04
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05.05.2011 19:15, boukun wrote:

[...]

Niestety to rowniez wina kancelarii prezydenta, doradcow oraz sejmu, ze wychowales sie na glupca, spedzisz zycie jako glupiec, bez perspektyw na rychla zmiane :|

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-06 01:15:23
Autor: boukun

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:92gfkiFag5U1mid.uni-berlin.de...
[...]

A fe! Sprzedawczyk...

boukun

Data: 2011-05-06 01:45:33
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipumgd$ute$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co ty pieprzysz tylko 70%?

--
stevep

Data: 2011-05-06 08:51:54
Autor: gshegosh
W dniu 2011-05-06 01:45, cirrus pisze:
[...]

100% społeczeństwa jest Żydami, jak ktoś wierzy w opowieść o potopie i Noem ;-)

Data: 2011-05-06 10:00:56
Autor: boukun

Użytkownik "gshegosh" <gk@karko.net> napisał w wiadomości news:iq05qa$tm7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty to stałeś pewno w tym tłumie, jak pewien student zadał publicznie pytanie Buzkowi, "czy jest pan Żydem". Buzka zamurowało i popadł w konsternację, jakiś klakier krzyknął wtedy, "wszyscy jesteśmy Żydami" i reszta ogłupionego matołectwa zagłuszyła te do dziś nieodpowiedziane pytanie...

boukun

Data: 2011-05-07 09:04:57
Autor: Fantom
[...]

Tomek, nie odpowiadaj. Ten gosciu to troll na grupach od wielu lat na te tematy

Fantom

Data: 2011-05-07 10:01:42
Autor: A. Filip
"Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czyli od wielu lat nikomu z "twojej strony" nie udało się go przekonać? :-)

boukun nie zmienia ksywek jak rękawiczek [łatwo go trzymać w mordpliku (killfile)]
a napady "ciężkawej postowalnicy" miewa czasem :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Dla kobiety lepiej wyjść za mężczyznę, który ją kocha,

Data: 2011-05-05 11:10:28
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iptpc7$np3$1mx1.internetia.pl...
[...]
piętro). http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/SZCZECIN/1757398
48
[...]

A w rozporek im zaglądałeś?

--
stevep

Data: 2011-05-05 11:16:47
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iptpi5$4mb$1news.vectranet.pl...
[...]

Może sam wyciągniesz...

boukun

Data: 2011-05-05 12:05:38
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05.05.2011 11:16, boukun wrote:

[...]

boukun wlasnie przezyl swoj "coming out" :))

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-05 15:29:18
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iptqf2$uc2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przecież to ciebie zżera niezdrowa ciekawość.

--
stevep

Data: 2011-05-06 00:28:15
Autor: ia
Grzegorz Z.: środowiska antysemickie [Uniw. Sz.] czyli Michnika (Adama) skrytykować nie wolno?
oo, boukun :)

już zapomniałem jak wyglądał net sprzed dobrych paru lat :)

i.

Data: 2011-05-05 13:53:59
Autor: A. Filip
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> pisze:
[...]

Jak to nie jest "maluśki uniwersytet" to raczej "paru" członków i/lub
(chwilowych) sympatyków się na nim znajdzie. Czysta statystyka i *duża*
populacja. Jak się ma "średnio poważną" wolność słowa to wypada się
nauczyć żyć z promilowymi mniejszościami.

[...]

No to krytykują.

[...]

Oni są *na razie* (według mnie) mniejszym zagrożeniem od takich którzy chcą
"zamykać mordy"/uciszać zasadniczo wyłącznie przez "przyklejenie etykietki"
*zamiast argumentacji* oraz stwarzanie wrażenia że "przeciw na tylko
oszołomy/margines".

Bo to co zostało zacytowane to jeszcze *za mało* żebym zaczął opierdalać
"protestujących" nawet z "tradycją". Bo dla mnie ważne jest przesłanie
że "trzeba przekroczyć prawo żeby zostać ukaranym/dostać zakaz" zamiast
przesłania  "co tam nie zrobicie to i tak nagniemy/naciągniemy prawo tak
żeby ukarać/zakazać". Zaś jeśli nie chodzi o karanie albo "zamykanie
mordy" to gdzie do kurwy nędzy jest choćby wezwanie do
kontr-protestu/wiecu poparcia wielkiej księgi Michnikowszczyzny?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
To pan w niedzielę wszedł tu jak do obory, i ani be, ani me, ani kukuryku.

Data: 2011-05-05 14:08:39
Autor: Tomasz Chmielewski
On 05.05.2011 13:53, A. Filip wrote:

[...]

Tzn. gdzie w tym artykule wyczytales, ze ktos chce "zamykac mordy" temu ugrupowaniu?
Chociaz wskazanym byloby, gdyby Uniwersytet Szczecinski jasno okreslil, ze nie jest miejscem na propagowanie faszystowskich ideologii tzw. "Narodowego Odrodzenia Polski".

Bo to co zostało zacytowane to jeszcze *za mało* żebym zaczął opierdalać
"protestujących" nawet z "tradycją"

Sieg Heil! Do rekrutacji zapraszamy! Jestesmy prawdziwymi Polakami z tradycja, a jak wiadomo juz Mieszko I rowniez golil glowe do skory!

http://www.nop.org.pl/img/wstap_do_nop.jpg

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-05-05 11:47:24
Autor: Grzegorz Z.
rodowiska antysemickie
Nie zmieniaj tematw nie swoich wtkw - o FUTowaniu nie wspomn.

Dlaczego? Bo tak.

Data: 2011-05-05 13:59:11
Autor: A. Filip
Wątek Usenetowy *NIE MA* "właściciela" [Was: środowiska antysemickie]
"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków - o FUTowaniu nie wspomnę.
Dlaczego? Bo tak.

A pokażesz trepie akt własności tego usenetowego wątku?
Twój to jest tylko post otwierający wątek. Wszelkie odpowiedzi są
już własnością je postujących. Zaś jak postujesz "oczerniająco" o
Szczecinie to dorzucenie grupy news:pl.regionalne.szczecin jest jak
najbardziej na miejscu.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Z jedynaka jak nie pies, to sabaka.

Data: 2011-05-05 14:17:45
Autor: Grzegorz Z.
rodowiska antysemickie
A. Filip napisa:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> pisze:
Nie zmieniaj tematw nie swoich wtkw - o FUTowaniu nie wspomn.
Dlaczego? Bo tak.

A pokaesz trepie

Fak ju!

I nie zmieniaj tematw nie swoich wtkw.