śruba mostka wcs

Data: 2010-11-03 16:48:47
Autor: Łukasz Goran
śruba mostka wcs
Witam
    Czy mozliwe jest dokupienie śruby zaciskającej mostek na surze sterowej- mostek to wcs.
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2010-11-04 06:07:36
Autor: ArteQ
śruba mostka wcs
    Czy mozliwe jest dokupienie ruby zaciskaj cej mostek na surze sterowej-
mostek to wcs.

Hm, no na przykład w metalowym?
Nic specjalnego IMO w tej śrubce nie ma, żeby była dedykowana
konkretnie pod mostek WCS :-)
Kup zwykłą M5 na imbusa o długości gwintu 18mm i tyle.

--
ArteQ

Data: 2010-11-04 14:16:47
Autor: mmateusz
śruba mostka wcs
>     Czy mozliwe jest dokupienie ruby zaciskaj cej mostek na surze sterowej-
> mostek to wcs.
Kup zwykłą M5 na imbusa o długości gwintu 18mm i tyle.

+ dla pewności ja bym do mostka nie wstawiał nic słabszego niż śruba klasy 8.8

--
mk.

Data: 2010-11-04 10:14:48
Autor: mg
śruba mostka wcs
+ dla pewności ja bym do mostka nie wstawiał nic słabszego niż śruba klasy 8.8

To raczej "na styk" a nie dla pewności.

Do tego typu łączeń używa się 10.9 (nie widziałem nigdy niższej).
Dla pewności to można dać 12.9 czyli maks.

http://www.iprodukcja.pl/wymiarowanie/klasy_wytrzymalosci_srub.html

Data: 2010-11-04 19:01:12
Autor: mmateusz
śruba mostka wcs
> + dla pewności ja bym do mostka nie wstawiał nic słabszego niż śruba klasy 8.8

To raczej "na styk" a nie dla pewności.

dlatego napisalem minimum 8.8
ważne, żeby nie wstawić jakiegos noname lub 5.8 i niżej
--
mk

--

śruba mostka wcs