śrubki do laptopa

Data: 2015-05-29 22:34:32
Autor: Bolko
śrubki do laptopa
Czasami rozkręcam laptopa
I tak z czasem śrubek ubywa mimo że się staram :)
Pytanie czy mam szukać śrubek do laptopa ewentualnie czy sony vaio mają jakąś specjalną cechę.
Żródło allegro czy jakieś alternatywy?

Data: 2015-06-01 12:17:13
Autor: Marek
śrubki do laptopa

Użytkownik "Bolko" <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:f362429c-04a5-4685-8c06-4b717a4aaba5googlegroups.com...
Czasami rozkręcam laptopa
I tak z czasem śrubek ubywa mimo że się staram :)

  Ubywa? Gubisz je, czy jak? Jeśli tak, to wkładaj do pudełka, a nie na stół pomiędzy narzędzia,
bo wtedy łatwo się gdzieś poturlają.
  Mnie po skręceniu kiedyś często zostawały śrubki i potem się zastanawiałem, gdzie nie wkręciłem,
co zmuszało mnie do ponownego rozkręcenia i szukania dziurki na śrubkę. Potem się wpadłem na
pomysł, żeby w miejscach, z których wykręcam śrubki, naklejać kawałki taśmy izolacyjnej (czasem też
z numerem oznaczającym rozmiar śrubki).

--
Pzdr.
Marek