śruby do koszyka bidonu

Data: 2009-09-06 02:06:13
Autor: vanKeck
śruby do koszyka bidonu
W Krossie Transcontinetal którego obecnie katuję brak jest śrubek do
mocowania koszyka bidonu, mam też ostatnio zakupiony koszyk ale też
bez rzeczonych śrubek i tu pytanie czy takie śruby są jakoś
znormalizowane (jeśli tak to jakie są to wymiary?) czy to jest w
sferze dowolności każdego producenta ramy/roweru.??

Data: 2009-09-06 02:17:24
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
śruby do koszyka bidonu
On 6 Wrz, 11:06, vanKeck <lwkozd...@gmail.com> wrote:
[...]
To jest rozmiar M5 bodajże, obsługiwana przez imbusik 4mm, właściwie
rozdają za darmo w sklepach śrubkarskich:)

Data: 2009-09-06 03:40:45
Autor: vanKeck
śruby do koszyka bidonu
On 6 Wrz, 11:17, Michał 'miok' Rzeźnik <michal....@gmail.com> wrote:
On 6 Wrz, 11:06, vanKeck <lwkozd...@gmail.com> wrote:> W Krossie Transcontinetal którego obecnie katuję brak jest śrubek do
> [...]

To jest rozmiar M5 bodajże, obsługiwana przez imbusik 4mm, właściwie
rozdają za darmo w sklepach śrubkarskich:)

dzięki :) o takie info mi chodziło...

Data: 2009-09-07 13:44:34
Autor: vanKeck
śruby do koszyka bidonu
On 6 Wrz, 12:40, vanKeck <lwkozd...@gmail.com> wrote:
> [...]

> To jest rozmiar M5 bodajże, obsługiwana przez imbusik 4mm, właściwie
> rozdają za darmo w sklepach śrubkarskich:)

zakupiłem byłem w Decathlonie :) aż się zdziwiłem że taki drobiazg
będą mieli..:)

Data: 2009-09-06 09:10:41
Autor: Ryszard Mikke
śruby do koszyka bidonu
vanKeck <lwkozdroj@gmail.com> napisał(a):
W Krossie Transcontinetal kt=F3rego obecnie katuj=EA brak jest =B6rubek do
mocowania koszyka bidonu, mam te=BF ostatnio zakupiony koszyk ale te=BF
bez rzeczonych =B6rubek i tu pytanie czy takie =B6ruby s=B1 jako=B6
znormalizowane (je=B6li tak to jakie s=B1 to wymiary?) czy to jest w
sferze dowolno=B6ci ka=BFdego producenta ramy/roweru.??

Znormalizowane. Jak jesteś w DC, mogę Ci sprezentować.

rmikke

--

śruby do koszyka bidonu