sruby mocujace kola

Data: 2010-09-26 10:49:52
Autor: crawshank
sruby mocujace kola
Czy ktos z was orientuje sie moze czy mozna kupic niklowane sruby - takie jak przy alufelgach ale osobno ... alusy juz mam ale pordzewialy
mi wlasnie te mocujace sruby, ktore byly jeszcze przed alusami ... niestety nie pamietam jaki rozmiar (po cztery na kazdym kole) ale chyba sa jakos wystandaryzowane w autach osobowych ... gdzie to kupic i ile to moze kosztowac, zeby wymienic wszystkie 16scie ... oczywiscie chodzi o jakies bezpieczne sruby, a nie takie co ladnie wygladaja ale sie rozpadna przy pierwszej sposobnosci ...

Data: 2010-09-26 10:56:21
Autor: Mateusz Mirski
sruby mocujace kola
W dniu 2010-09-26 10:49, crawshank pisze:
... niestety nie pamietam jaki rozmiar (po cztery na kazdym kole) ale
chyba sa jakos wystandaryzowane w autach osobowych ...

Nie są.

Szukaj tam, gdzie sprzedają felgi, ewentualnie norauta i feuverty no i allegro. Ale najpierw ustal, jakie masz rozmiar i skok gwintu.

Mateusz Mirski

Data: 2010-09-26 11:57:34
Autor: Tomek
sruby mocujace kola
Użytkownik "Mateusz Mirski" napisał
Ale najpierw ustal, jakie masz rozmiar i skok gwintu.
i czy stożek czy kula

Data: 2010-09-26 13:11:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
sruby mocujace kola
W dniu 2010-09-26 11:57, Tomek pisze:
Użytkownik "Mateusz Mirski" napisał
Ale najpierw ustal, jakie masz rozmiar i skok gwintu.
i czy stożek czy kula

Albo łeb płaski z podkładką. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-26 13:01:00
Autor: BQB
sruby mocujace kola
[...]

Jedź do jakiegokolwiek większego serwisu wulkanizacyjnego, tam Ci po sprowadzeniu nawet przykręcą. Ja jak kupiłem alusy, to pojechałem do takiego jednego, dopasowali śruby wraz z długością i stożkiem oraz pierścienie centrujące.

sruby mocujace kola