sruby nierdzewne [wawer]

Data: 2011-04-15 08:56:32
Autor: Marcin \"bydle\" Szwarc
sruby nierdzewne [wawer]
"sowa" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote in message news:io6fh0$v49$1news.onet.pl...
witam,
szukam srub z nierdzewki - kiedys zanabywalem
w wawrze kolo wiaduktu, ale buda znikla(zniknela?).
macie jakis namiar w tych okolicach (wewer-- >otwock)?

Na Grochowskiej na przeciw King Cross Praga jest zdaje sie ciagle sklep ze srubami. Dodatkowo np. w Falenicy przy bazarku jest buda w ktorej mozna dostac wszelkiem masci narzedzia, sruby, srubki i inne szpeje - moze tam maja? Niestety nigdy nie interesowalem sie srubami z nierdzewki wiec nie wiem...

bydle

Data: 2011-04-15 10:01:07
Autor: Tmek
sruby nierdzewne [wawer]

UĹĽytkownik "Marcin "bydle" Szwarc" <xuled.no@spam.o2.pl>
napisał w wiadomości news:io8q70$n8q$1inews.gazeta.pl
> [...]

masci narzedzia, sruby, srubki i inne szpeje - moze tam
maja? Niestety nigdy nie interesowalem sie srubami z

Na przeciwko jest, tylko teraz przeniesli sie na tyly budynku. I nie maja nierdzewki.

Tmek

Data: 2011-04-15 13:36:34
Autor: sowa
sruby nierdzewne [wawer]
W dniu 2011-04-15 08:56, Marcin "bydle" Szwarc pisze:

Dodatkowo np. w Falenicy przy bazarku jest buda w ktorej
mozna dostac wszelkiem masci narzedzia, sruby, srubki i inne szpeje -

niestety tylko czarne...
dzieki
--
pozdrawiam serdecznie