ssanyong musso klucz do opuszczania zapasu

Data: 2011-07-26 10:40:58
Autor: Cavallino
ssanyong musso klucz do opuszczania zapasu
Użytkownik "K" <glownyinformatyk@zus.gov.pl> napisał w wiadomości news:j0lu7f$s79$1inews.gazeta.pl...
witam,
znajoma nabyla ten oto wynalazek i w komplecie nie ma czegos takiego jak 'klucz' do opuszczania zapasu. nie wiem czy to sie tak nazywa, w kazdym razie po otwarciu klapy bagaznika jest dziura do ktorej wklada sie ow klucz aby opuscic zapas.

A klucz do kół nie pasuje do tego otworu?
Gdy się spotykałem z zapasem pod bagaznikiem, to odkręcało się go właśnie zwykłym kluczem do kół.

ssanyong musso klucz do opuszczania zapasu