staciłem pj za to że byłem tżeżwy....

Data: 2012-04-06 14:33:03
Autor: Gabor
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
I co z tego, skoro jestem pierwszym Polakiem, któremu zabrano prawo jazdy za to, że szedł pieszo i był trzeźwy.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11495097,Pieszy_stracil_prawo_jazdy.html

Gabor

Data: 2012-04-06 15:11:17
Autor: Lewis
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
W dniu 2012-04-06 14:33, Gabor pisze:

Gabor

Nie Gabor tylko KOLINA

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-04-06 13:40:53
Autor:
Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):
W dniu 2012-04-06 14:33, Gabor pisze:

> Gabor

Nie Gabor tylko KOLINA

I w dodatku pijana, skoro nie potrafi prostego słowa poprawnie przerysować...przepraszam....przeklikać.

Data: 2012-04-06 15:15:58
Autor: kowtow
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
Ktoś jeszcze wierzy że żyjemy w normalnym kraju?

Data: 2012-04-06 15:17:41
Autor: AZ
On 04/06/2012 03:15 PM, kowtow wrote:
Ktoś jeszcze wierzy że żyjemy w normalnym kraju?

Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej Ugandy jak Ci nie pasi.

--
Artur

Data: 2012-04-06 15:26:06
Autor: Marek P.

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jlmqdl$gr$1node2.news.atman.pl...
On 04/06/2012 03:15 PM, kowtow wrote:
Ktoś jeszcze wierzy że żyjemy w normalnym kraju?

Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej Ugandy jak Ci nie pasi.

Wystarczy do Anglii czy Irlandii. Przecież tam jest tak słodko. :)

Data: 2012-04-06 18:17:51
Autor: ojciec
staci�em pj za to �e by�em t�e �wy....
W dniu 2012-04-06 15:26, Marek P. pisze:
Uďż˝ytkownik "AZ"<artur.zabronski@gmail.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
On 04/06/2012 03:15 PM, kowtow wrote:
Kto� jeszcze wierzy �e �yjemy w normalnym kraju?

Zaraz jeden z drugim Ci napiszďż˝ abyďż˝ siďż˝ wyprowadziďż˝ do Konga czy innej
Ugandy jak Ci nie pasi.

Wystarczy do Anglii czy Irlandii. Przecie� tam jest tak s�odko. :)

Byłem i rzeczywiście jest, tylko nie ma takich słodkich kobiet jak w Polsce;)

Data: 2012-04-06 18:17:16
Autor: ojciec
W dniu 2012-04-06 15:17, AZ pisze:
On 04/06/2012 03:15 PM, kowtow wrote:
Ktoś jeszcze wierzy że żyjemy w normalnym kraju?

Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej
Ugandy jak Ci nie pasi.

:)
Nie! Uważam że to patologia i trzeba coś z tym zrobić tak jak ze ściąganiem małolatów za źdźbło suszu.Tylko jak zacząć?

Data: 2012-04-06 18:27:52
Autor: z
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
W dniu 2012-04-06 15:17, AZ pisze:

Zaraz jeden z drugim Ci napiszą abyś się wyprowadził do Konga czy innej
Ugandy jak Ci nie pasi.

Ależ skąd. Trzeba tylko wszystko dookoła nagrywać (policję też) mieć na podorędziu prawników, biegłych... = dużo kasy i można sobie spokojnie żyć. ;-)

Data: 2012-04-07 01:43:09
Autor: tadek
On 6 Kwi, 14:33, "Gabor" <Gabor_Surme...@buzziaczek.pl> wrote:
[...]

Drzewiecki ma rację
Polska to dziki kraj

Data: 2012-04-07 22:34:49
Autor: szufla
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
Drzewiecki ma rację
Polska to dziki kraj

No, szkoda tylko, ze byl wspoltworca tego burdelu.

sz.

Data: 2012-04-08 00:25:07
Autor: Michał
Gabor <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał(a):
[...]

LOL ale jaja

jeździsz teraz bez ?

Data: 2012-04-08 09:16:47
Autor: jerzu
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
On Sun, 8 Apr 2012 00:25:07 +0000 (UTC), " Michał"
<mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

LOL ale jaja

jeździsz teraz bez ?

Pogadali, jak trol z trolem :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-04-08 16:13:28
Autor:
staciłem pj za to że byłem tżeżwy....
Wątpie aby był to pojedynczy przypadek z tym prawkiem ,poniżej kilka sposobów
jak "stróże prawa " sami tworzą fikcyjne zdarzenia w imię zasady - dajcie
człowieka a  paragraf się znajdzie "

http://wyborcza.pl/56,75248,10727635,Lapanka_sprawozdawcza__czyli_jak_policja_pompuje_statystyki.html