stacja 5,25

Data: 2009-05-02 20:48:09
Autor: RadoslawF
stacja 5,25
Dnia 2009-05-02 19:26, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

czy Ktoś tu pamięta jak podłącza się kabelek danych do stacji dysków 5,25? pierwszy pin ma być od strony zasilania czy odwrotnie? czy środkowa wtyczka na kablu to napęd B: a końcowa to A:?

Nie pamiętam, ale skoro stacji 3,5 nie zniszczysz podpinając odwrotnie
to i 5,25 możesz zaryzykować.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-02 21:37:39
Autor: lamer
stacja 5,25
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał

Nie pamiętam, ale skoro stacji 3,5 nie zniszczysz podpinając odwrotnie
to i 5,25 możesz zaryzykować.

A ja podpiąłem odwrotnie i zarówno stacja jak i kabelek poszły z dymem.

lamer

Data: 2009-05-03 10:30:18
Autor: RadoslawF
stacja 5,25
Dnia 2009-05-02 21:37, Użytkownik lamer napisał:

Nie pamiętam, ale skoro stacji 3,5 nie zniszczysz podpinając odwrotnie
to i 5,25 możesz zaryzykować.

A ja podpiąłem odwrotnie i zarówno stacja jak i kabelek poszły z dymem.

Poważnie ?
W jakim komputerze ?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-03 11:26:35
Autor: lamer
stacja 5,25
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtjkhq$tq7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Duron 750 MHz. Kabelek był jakiś lewy- nie miał tego wypukłego kwadracika na środku. Podpiąłem odwrotnie i po sprawie.
Kupiłem potem drugi FDD, ale nie wiedziałem, że kabelek też się uszkodził. I jakoś od tamtego momentu nie mam żadnego kompa z napędem FDD i żyję :)

lamer

Data: 2009-05-03 12:38:18
Autor: RadoslawF
stacja 5,25
Dnia 2009-05-03 11:26, Użytkownik lamer napisał:

[...]

To współczuje. Ja przy stacjach 3,5 nauczyłem się że można
podpinać eksperymentalnie bez analizy z której strony jest
ten pierwszy pin. Jak nie zadziała to wystarczy taśmę
odwrócić i będzie dobrze.

Pozdrawiam

stacja 5,25