stacja benzynowa Korbielów

Data: 2011-06-05 19:30:46
Autor: jerzu
stacja benzynowa Korbielów
On Sun, 05 Jun 2011 19:23:13 +0200, pwz <pwz@onet.eu> wrote:

Mam krótkie pytanie do kogoś, kto możliwie niedawno przejeżdżał przez Korbielów albo mieszka w nim/okolicach: czy w tej miejscowości jest _działająca_ stacja benzynowa? Jeżeli tak, to czy znajduje się choćby w miarę przy drodze?

W Jeleśni, kilka kilometrów przed Korbielowem, jest Bliska. Ale nie
przy głównej drodze, musisz kilkaset metrów zjechać z drogi.

http://www.bliska.pl/PL/ZnajdzStacje/Strony/default.aspx?kw=jele%u015Bnia&from=jele%u015Bnia&to=miejscowo%u015B%u0107%2C%20ulica&s=&t=1346&m=&st=0&cd=&dst=&ps=&wp=

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-05 19:33:20
Autor: pwz
W dniu 2011-06-05 19:30, jerzu pisze:
[...]

Super, to mnie urządza. Dziękuję za pomoc :-)
(Faktycznie, znalazłem też tę stację na mapie Orlenu.)
pwz

Data: 2011-06-05 20:57:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:isgel3$6ja$1news.onet.pl...
[...]