stacje dyskietek 3,5"

Data: 2011-02-01 19:25:24
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
czy już przestali produkowac stacje dyskietek? jeśli nie to może Ktoś ma namiar na sprzedwcę nówek na allegreo?

Data: 2011-02-01 19:38:03
Autor: SERG
stacje dyskietek 3,5"
czy już przestali produkowac stacje dyskietek? jeśli nie to może Ktoś ma
namiar na sprzedwcę nówek na allegreo?

A to jakaś tajemna wiedza wyszukać takiego sprzedawcę?

Data: 2011-02-01 19:46:25
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
A to jakaś tajemna wiedza wyszukać takiego sprzedawcę?

nie możesz zakładać, że wszyscy mają głowę...

Data: 2011-02-01 23:27:57
Autor: Nex@pl
stacje dyskietek 3,5"
czy już przestali produkowac stacje dyskietek? jeśli nie to może Ktoś ma
namiar na sprzedwcę nówek na allegreo?

Nie przestali. Ja mam dostepne nowe czarne samsunga.

Data: 2011-02-03 11:52:46
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
Nie przestali. Ja mam dostepne nowe czarne samsunga.

możesz odpisać na maila? po ile masz te stacje?
kontakt do mnie qwertz99@go2.pl

Data: 2011-02-02 10:42:57
Autor: Jacek
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Tue, 1 Feb 2011 19:25:24 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

czy już przestali produkowac stacje dyskietek? jeśli nie to może Ktoś ma namiar na sprzedwcę nówek na allegreo?

Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

Data: 2011-02-02 11:01:22
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 02.02.2011 10:42, Jacek pisze:
[...]

Może do tego:

http://www.youtube.com/watch?v=NUUunL6vMbY

:D

Data: 2011-02-02 11:17:19
Autor: Jacek
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Wed, 02 Feb 2011 11:01:22 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

[...]

Ale to chyba sie nazywa Audio FDD;)

Data: 2011-02-02 12:04:21
Autor: Artur\(m\)
stacje dyskietek 3,5"

Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:iiba1i$qum$2inews.gazeta.pl...
[...]

Niezłe..., niezłe..., nienajgorsze...

A jest może gdzieś linka jak to zrobić.
Zesamplowałbym sobie.

Artur(m)

Data: 2011-02-02 12:07:31
Autor: Jacek
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Wed, 2 Feb 2011 12:04:21 +0100, Artur(m) napisał(a):

[...]

W odpowiedni sposob (czestotliwosc) odczytuj sektory.

Data: 2011-02-03 02:35:29
Autor: Q
stacje dyskietek 3,5"
http://www.youtube.com/watch?v=NUUunL6vMbY

Niezłe..., niezłe..., nienajgorsze...

A jest może gdzieś linka jak to zrobić.
Zesamplowałbym sobie.

eh, przekonwertowalbym na "audio floppy" nowy album lady gagi -
- tylko nie wiem czy potem wrzucic to na ipoda
czy wyjac z auta aku i sluchac bezposrednio z flopa,
w jakosci hd-floppy.

Data: 2011-02-02 14:44:48
Autor: Mich@l
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-02 11:01, Andrzej Ława pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=NUUunL6vMbY

:D

Genialne! W propozycjach jest też równie wymiatające "Dla Elizy" grane na skanerze :)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2011-02-02 13:37:07
Autor: ikov
stacje dyskietek 3,5"
Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

Rok temu składałem komuś komputer (całkiem porządną maszynę) i nawet nie pomyślałem o FDD... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że w Technikum Łączności w Gdańsku muszą część zadań wykonać na dyskietkach. Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek. Zresztą co z ludźmi którzy mają tylko laptoki? Prawdopodobnie lekcje sponsorowane są przez sklepy mające zapasy stacji dyskietek na magazynie. Skończyło się na zakupie FDD na USB (bo stara stacja wymontowana skądś nie wchodziła do obudowy - jedyne miejsce w zatoce 2.5" zajęte przez czytnik kart.

Data: 2011-02-02 15:10:35
Autor: Jacek
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Wed, 02 Feb 2011 13:37:07 +0100, ikov napisał(a):

[...]

Wiekowy nauczyciel, stare metody.
Informatyka, to nie WF.
Na informatyce trzeba podazac za technologiami, a na WFie trzeba biegac
100m na piechote, a nie jechac na rowerze, czy pokonac te odleglosc
samochodem:)

I pomyslec, ze miliardowy program 'Platnik' do niedawna wymagal
dyskietki...

Data: 2011-02-03 02:42:07
Autor: Q
stacje dyskietek 3,5"
Rok temu składałem komuś komputer (całkiem porządną maszynę) i nawet nie pomyślałem o FDD... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że w Technikum Łączności w Gdańsku muszą część zadań wykonać na dyskietkach.

ciekawe czy ci niepelnosprawni umyslowo nauczyciele
wiedza o takich wynalazkach:
http://vfd.sourceforge.net/
vmware
;)

Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek.

dokladnie;
to jak w 2015 roku robic prawo jazdy na maluchu -
- da sie, ale kurwa po co? :)

Data: 2011-02-03 08:09:21
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 03.02.2011 02:42, Q pisze:

Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek.

dokladnie;
to jak w 2015 roku robic prawo jazdy na maluchu -
- da sie, ale kurwa po co? :)

Jeśli przez "robić" masz na myśli "zdawać", to zdawanie na maluszku
zdecydowanie by ułatwiło np. zadania z parkowania ;)

W porównaniu ze 126p aktualnie popularna na egzaminach Toyota Yaris jest
OLBRZYMIA ;)

Data: 2011-02-03 07:16:20
Autor: januszek
stacje dyskietek 3,5"
Andrzej Ława napisa?(a):

Jeśli przez "robić" masz na myśli "zdawać", to zdawanie na maluszku
zdecydowanie by ułatwiło np. zadania z parkowania ;)

Hmm... Moje doswiadczenia wydaja sie byc sprzeczne z powyzszym bo zwrotnosc i promien skretu malucha byly tragiczne. A jak sie trafil egzeplarz z zatartymi sworzniami to po takim egzaminie nawet Pudzian by byl wypompowany ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-02-03 08:28:57
Autor: ikov
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-03 08:09, Andrzej Ława pisze:
W dniu 03.02.2011 02:42, Q pisze:

[...]

Jeszcze kilka lat, a w samochodach egzaminacyjnych będzie: aktywny tempomat, kamery i czujniki cofania, aktywne oświetlenie adaptacyjne, wykrywanie pieszych przed maską, kontrola czujności (czy kierowca nie zasypia), asystent pasa ruchu, wykrywanie znaków i ograniczeń prędkości, systemy automatycznego parkowania i oczywiście automatyczne skrzynie biegów. Kierowca od biedy będzie musiał kręcić kierownicą i naciskać gaz (hamulec już kontrolowany przez komputer). Potem taki delikwent wsiądzie do samochodu bez elektroniki i panie władzo, nie wiem czemu sam nie zwolnił przed przejściem... Analogię do komputerów można znaleźć podobne, chociaż miejsca dyskietki już tu nie widzę, chyba że obok kasety magnetofonowej...

Data: 2011-02-03 10:32:13
Autor: RadoslawF
stacje dyskietek 3,5"
Dnia 2011-02-03 08:28, Użytkownik ikov napisał:

[...]

Nie masz racji co do automatycznej skrzyni biegów.
Kolejne "ulepszenie" w kategoriach prawa jazdy to będzie dodanie
obok B i B1, Ba i B1a które będzie upoważniało jazdy osobowym
z automatyczna skrzynią biegów, tylko z automatyczną.
Dziwie sie to przegapili w ostatnich poprawkach.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-03 12:08:35
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 03.02.2011 02:42, Q pisze:

[...]

Bo "za komuny to bylo lepiej" i "za moich czasow...".

A swiat kreci sie dalej pomimo narzekan stetryczalych malkontentow.

Kamil

Data: 2011-02-02 18:33:43
Autor: Tomaszek
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-02 10:42, Jacek pisze:
[...]

Na pececie to taka stacja się na wiele nie przyda, ale na takiej Amidze to się bez niej nie obejdziesz. Parę instytucji państwowych też się bez nich obejść nie może;)

Data: 2011-02-02 22:01:23
Autor: MadMan
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Wed, 02 Feb 2011 18:33:43 +0100, Tomaszek napisał(a):

Na pececie to taka stacja się na wiele nie przyda, ale na takiej Amidze to się bez niej nie obejdziesz

Ciekawa teoria, szczególnie że nieprawdziwa :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-02 22:18:34
Autor: Tomaszek
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-02 22:01, MadMan pisze:
Ciekawa teoria, szczególnie że nieprawdziwa :)

Dobra, ty masz swoje zdanie, ja swoje.

Data: 2011-02-02 23:06:13
Autor: MadMan
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Wed, 02 Feb 2011 22:18:34 +0100, Tomaszek napisał(a):

Dobra, ty masz swoje zdanie, ja swoje.

Moją Amigę 1200 też mam. Bez flopa, działa. Do tego druga nieścisłość - stacja FDD z peceta w większości Amig nie
zadziała ot, tak sobie. Albo specjalny kabelek, albo przeróbka :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-03 08:51:20
Autor: Vituniu
stacje dyskietek 3,5"
Moją Amigę 1200 też mam. Bez flopa, działa.

Dzialac dziala, ale co to za przyjemnosc z amigowania bez odglosu
"klikania"? :P

Poza tym - uczciwie przyznaj - chocby do postawienia systemu flop
sie jednak (w przeciwienstwie do dzisiejszych pecetow) przydaje.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-02-03 10:34:01
Autor: RadoslawF
stacje dyskietek 3,5"
Dnia 2011-02-03 08:51, Użytkownik Vituniu napisał:
[...]

Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie CF kopiując
dane pod emulatorem Amigi na pececie.  :-)
Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-03 11:18:28
Autor: Vituniu
stacje dyskietek 3,5"
Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie
CF kopiując dane pod emulatorem Amigi na pececie.  :-)

Smutne, co nie? ;)

Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

Szybciej, latwiej i wygodniej to jest pozostac w calosci
pod UAE... do tego zdecydowanie taniej. Tylko zdecydowanie
mniej zabawinie... :(

me/ idzie sluchac mod'ow i obserwowac miganie pointera przy depakowaniu
PP...

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-02-03 12:08:41
Autor: Tomaszek
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-03 10:34, RadoslawF pisze:
Poza tym - uczciwie przyznaj - chocby do postawienia systemu flop
sie jednak (w przeciwienstwie do dzisiejszych pecetow) przydaje.

To ja właśnie to na myśli miałem;) Ale kłócić się nie chce. Bez flopki można się obejść, ale jest ciężej i drożej.

Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie CF kopiując
dane pod emulatorem Amigi na pececie. :-)

Na grzybie?!? ;) Przecież każdy amigowiec-rulezowiec jak widzi grzyba to dostaje padaczki. Żeby kochaną amisię podłączyć do wstrętnego grzyba?!? Boga w sercu nie masz;)))

Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

Przestaniesz być amigowcem-rulezowcem;)

Data: 2011-02-03 16:27:47
Autor: RadoslawF
stacje dyskietek 3,5"
Dnia 2011-02-03 12:08, Użytkownik Tomaszek napisał:

[...]

Rulezowcem nie byłem, miałem konkretne konfiguracje, rulezowcy
gówno mieli a krzykiem nadrabiali braki w sprzęcie i w wiedzy.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-03 22:10:42
Autor: MadMan
stacje dyskietek 3,5"
Dnia Thu, 3 Feb 2011 08:51:20 +0100, Vituniu napisał(a):

Poza tym - uczciwie przyznaj - chocby do postawienia systemu flop
sie jednak (w przeciwienstwie do dzisiejszych pecetow) przydaje.

Fakt, ale praktycznie tylko do tego. Ja postawiłem system jakieś 12 lat
temu i od tego czasu padu nie było (a przez 4 czy 5 lat używałem Ami na
co dzień). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-03 23:33:31
Autor: RadoslawF
stacje dyskietek 3,5"
Dnia 2011-02-03 22:10, Użytkownik MadMan napisał:

[...]

Amiga to specyficzny komputer, od czasu jak wyszły ostatnie modele
z AGA osiemnaście lat temu wystarcza przekopiować partycje systemową
na kolejny dysk i system działa na kolejnej Amidze.
Co ciekawsze na PC z windą też tak można tylko dogrywanie ustawień
i sterowników jest na tyle upierdliwe że szybciej i wygodniej
instalować na nowo.

Pozdrawiam

Data: 2011-02-04 01:09:07
Autor: BQB
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-03 23:33, RadoslawF pisze:
[...]

Jak sobie przypomnę, że brat w charr 1.0 chciał grać, a ja z dyskiem musiałem do kumpla iść, to przegrałem tą grę do ramdysku, z niego uruchomiłem i odłączyłem HDD. Jak przyszedłem, brat dalej grał w tą gierkę, dysk podłączyłem, grę wyłączyłem i wszystko działało dalej normalnie bez zawieszenia się systemu.

Data: 2011-02-04 08:24:24
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 03.02.2011 23:33, RadoslawF pisze:

[...]

Średnio można. Pomijając już nawet kwestię buntu aktywacyjnego ("poważna
zmiana konfiguracji") często system zwyczajnie nie będzie chciał się
podnieść - nawet w trybie awaryjnym.

Za to z linuxami raczej nie ma problemów z takim manewrem.

Data: 2011-02-04 10:58:18
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 04/02/2011 07:24, Andrzej Ława wrote:
[...]

Gdyby nie fakt, ze dopiero co wyminilem znajomej plyte z jakiegos padnietego Athlona na C2D i Vista wstala bez zadnych problemow, doinstalowala sobie sterowniki i dziala tak juz drugi miesiac, to moze i moglbym sie zgodzic.

Kamil

Data: 2011-02-04 17:27:39
Autor: Tomaszek
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 2011-02-04 11:58, kamil pisze:
[...]

Nie ma reguły. Mi taki operacje raz się udają, raz nie.

Data: 2011-02-04 16:50:31
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 04/02/2011 16:27, Tomaszek wrote:
[...]

To pewnie jak z linuxem, raz zadziala, a raz nie. ;)

Kamil

Data: 2011-02-07 09:32:03
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 04.02.2011 17:50, kamil pisze:

Nie ma reguły. Mi taki operacje raz się udają, raz nie.

To pewnie jak z linuxem, raz zadziala, a raz nie. ;)

U mnie działa zawsze.

Data: 2011-02-07 11:36:22
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 08:32, Andrzej Ława wrote:
W dniu 04.02.2011 17:50, kamil pisze:

Nie ma reguły. Mi taki operacje raz się udają, raz nie.

To pewnie jak z linuxem, raz zadziala, a raz nie. ;)

U mnie działa zawsze.

U mnie Windwos też, to ci heca.

Kamil

Data: 2011-02-07 13:02:18
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 07.02.2011 12:36, kamil pisze:

Nie ma reguły. Mi taki operacje raz się udają, raz nie.

To pewnie jak z linuxem, raz zadziala, a raz nie. ;)

U mnie działa zawsze.

U mnie Windwos też, to ci heca.

Windwos?

No właśnie widać, jak działa ;)

Data: 2011-02-07 12:51:20
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 12:02, Andrzej Ława wrote:
[...]

Aha, i strzały słychać.

Kamil

Data: 2011-02-07 14:15:37
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 07.02.2011 13:51, kamil pisze:
[...]

Omamy ci się pogłębiają...

Data: 2011-02-07 13:31:32
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 13:15, Andrzej Ława wrote:
[...]

A ty wciaz siedzisz na zlej grupie.

Kamil

Data: 2011-02-07 14:34:26
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 07.02.2011 14:31, kamil pisze:
[...]

Bo co, microsoft nie dał mi licencji na pisanie na tej grupie? ;->

Data: 2011-02-07 13:36:27
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 13:34, Andrzej Ława wrote:
[...]

A tak powaznie, to wakacje w gimnazjach teraz sa moze?

Kamil

Data: 2011-02-07 14:39:27
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 07.02.2011 14:36, kamil pisze:

Omamy ci się pogłębiają...

A ty wciaz siedzisz na zlej grupie.

Bo co, microsoft nie dał mi licencji na pisanie na tej grupie? ;->

A tak powaznie, to wakacje w gimnazjach teraz sa moze?

Nie wiem - temat mnie od wieeeeeeelu lat nie interesuje.

Spytaj się swojej mamusi, czy musisz iść jutro do szkoły.

Data: 2011-02-07 13:43:42
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 13:39, Andrzej Ława wrote:
[...]

Andrzejku, z której grupy ja Cię kojarzę, jako równie upierdliwego i mało subtelnego trolla?

Kamil

Data: 2011-02-07 14:45:24
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 07.02.2011 14:43, kamil pisze:
[...]

Przyganił kocioł garnkowi...

I odp*.*dol się łaskawie ode mnie - jak ci się nie podoba, co piszę na
temat twojego ukochanego systemu, to nie czytaj i tyle.

Data: 2011-02-07 13:46:27
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 13:45, Andrzej Ława wrote:
[...]

Trafilem w miekkie? Siejesz dezinformacje i jedyne co zrobilem, to sprosotwalem Twoje uwagi o niedzialaniu czegos pod Windows. Burzliwa reakcja obronna daje sporo do myslenia, proponuje skonczyc temat.

Kamil

Data: 2011-02-07 14:51:22
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 07.02.2011 14:46, kamil pisze:

Trafilem w miekkie? Siejesz dezinformacje i jedyne co zrobilem, to
sprosotwalem Twoje uwagi o niedzialaniu czegos pod Windows. Burzliwa

Dezinformacje siejesz ty, w szczególności w kwestii pl.comp.pecet ==
grupa dyskusyjna o systemie windows. Twoje brednie o rzekomych dziwnych
utrudnieniach w linuxie (za pośrednictwem kalekiej analogii lodówkowej)
pominę milczeniem.

Data: 2011-02-07 13:56:43
Autor: kamil
stacje dyskietek 3,5"
On 07/02/2011 13:51, Andrzej Ława wrote:
[...]

Swietnie, na grupie o sprzecie pecetowym mozna pisac o Amidze i Linuxie, o Windows juz nie.

Robisz sie juz nudny.

Kamil

Data: 2011-02-07 09:31:45
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 04.02.2011 11:58, kamil pisze:

[...]

Albo miałeś szczęście i przypadkiem obie płyty były na tyle podobne, że
się nie powiesiło, albo w Viście wreszcie ruszyli d*.* i pomyśleli o
tym, żeby można było ruszyć w jakiś awaryjny sposób. Rychło w czas...

W każdym razie w firmie na kilka komputerów, w których popadały płyty
główne (A-Bit), w ŻADNYM winXP nie raczyło wystartować, nawet w trybie
awaryjnym, po wymianie płyty na nową (siłą rzeczy dość mocno odmienną -
ABit splajtował już dość dawno temu).

Data: 2011-02-03 02:30:49
Autor: Q
stacje dyskietek 3,5"
Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

obstawiam, ze do drapania sie po plecach,
ew. do rzucenia w zone jak przesoli zupe;

uzywanie stacji dyskietek do odczytywania dyskietek jest pase.

Data: 2011-02-02 19:17:29
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
a istnieje jakiś program, taki disk edytor, w którym mógłbym sobie odczytać całą ścieżkę z dyskietki i pooglądać w jakiejś przeglądarce jej zawartość?

Data: 2011-02-02 21:41:40
Autor: Krenauer
stacje dyskietek 3,5"
On Wed, 2 Feb 2011 19:17:29 +0100, "identifikator: 20040501"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

a istnieje jakiś program, taki disk edytor, w którym mógłbym sobie odczytać całą ścieżkę z dyskietki i pooglądać w jakiejś przeglądarce jej zawartość?
Sprawdź Anadisk.

Data: 2011-02-08 14:19:36
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
pewnie mi nie pomożecie, ale zapytać zawsze można:
1. czy Ktoś orientuje się może na jaką wartość ustawiona jest prekompensacja zapisu na dyskietkach 3,5" w PC? nigdzie się tego nie ustawia w BIOSie więc podejrzewam, że istnieje jakaś standardowa warość z którą chodzą stacje w PC...
2. czy Ktoś może wie czemu stacje dyskietek gdy nie ma w nich dyskietki, po wejściu na nie w ExpWin klikają? chodzi o jakieś wykrywanie dyskietki...
3. tu jest złącze stacji dyskietek http://henku.ayz.pl/zlacze.png, czy Ktoś może wie w jakiś sposób działają linie Drive Select? niegdzie się w stacji tego nie ustawia, więc jak wybierana jest stacja 1 a jak 2?
HELP! Będę zobowiązany.

Data: 2011-02-08 14:21:24
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
3. tu jest złącze stacji dyskietek http://henku.ayz.pl/zlacze.png, czy Ktoś

a może Ktoś widział gdzieś dobry opis sygnałów na tym złączu?

Data: 2011-02-08 15:02:08
Autor: Sławek Maculewicz
stacje dyskietek 3,5"
Dnia 08-02-2011 o 14:21:24 identifikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

3. tu jest złącze stacji dyskietek http://henku.ayz.pl/zlacze.png, czy  Ktoś

a może Ktoś widział gdzieś dobry opis sygnałów na tym złączu?

Może ten PDF będzie wystarczający:
http://www.citizen.co.uk/pdf/z1da78a.pdf

--
Brak sygnaturki.

Data: 2011-02-08 15:18:03
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
Data: 2011-02-08 15:32:08
Autor: identifikator: 20040501
stacje dyskietek 3,5"
jak tak patrzę na te dokumenty, to ciekawa sprawa, żadna stacja dyskietek nie korzysta z +12V, całe zasilanie ciągną z +5V, to reguła, czy tylko wyjątki?

Data: 2011-02-09 08:23:27
Autor: Andrzej Ława
stacje dyskietek 3,5"
W dniu 08.02.2011 15:32, identifikator: 20040501 pisze:
jak tak patrzę na te dokumenty, to ciekawa sprawa, żadna stacja
dyskietek nie korzysta z +12V, całe zasilanie ciągną z +5V, to reguła,
czy tylko wyjątki?

Silnik nie jedzie na 12V? Dziwne...

stacje dyskietek 3,5"