stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Data: 2014-12-03 19:53:03
Autor: miumiu
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
....swoim nowym gownianym interfejsem i zablokowal mi dostep do starego. Miarka sie przebrala. Pewnie wielu z Was juz to przerabialo. Jaki zatem nowy bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych przelewach i karcie platniczej.

Pozdr.

Data: 2014-12-03 20:10:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"miumiu" m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl

[...]

Firmowe mam merytoryczne, zaś prywatnych mam nadmiar...

Tak prostego IF (jaki miał bączek senior) teraz chyba nie ma żaden bank.

-=-

BTW: to nie InterFejs, ale MiędzyMordzie. :)
(MM to 2000, czyli 2millennium?)

Data: 2014-12-03 20:42:15
Autor: miumiu
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Tak prostego IF (jaki miał bączek senior) teraz chyba nie ma żaden bank.

Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych pstrokatych, przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek. Oprocz ostrzezenia o wirusie podmieniajacym numery kont powinni jeszcze umiescic ostrzezenie dla epileptykow. :]
Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa. Nawet z żoną mało kto tyle wytrzymuje ;) Ciekawe ile razy w tym czasie zmienila sie TOiP i regulaminy...

Pzdr.

Data: 2014-12-03 20:46:35
Autor: a_c
W dniu 2014-12-03 o 20:42, miumiu pisze:
[...]

Miałem to samo...ja wytrzymałem 10 lat...przeszedlem do ing
konto zatrzymalem bo mbankowy nr to zloty nr...zawsze jak podaje nr to pytaja sie czy prawidlowy bo taki latwiutki do zapamietnia :P

A.

Data: 2014-12-03 21:07:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"a_c" m5nqhg$fhf$1@mx1.internetia.pl

[...]

Przed 2o laty pamiętałem kilka numerów kont bankowych,
nr dowodu osobistego i inne przydatne numery...
Do tego pamiętałem kilkadziesiąt numerów
telefonicznych -- pamiętałem także te,
które były nieaktualne od wielu lat...

Przed kilku laty pamiętałem niemal pełne numery masy kont;
teraz dążę do utrzymywania w pamięci charakterystycznych
fragmentów typu -- 47 na początku i podajże zera na
końcu miał (zamknięty przed kilkoma miesiącami) nr
w Euroban_ku...

Ćwierć wieku temu numery kont bankowych ulegały częstym
modyfikacjom -- stale upodabniając się do numerów
,,europejskich'' bądź ,,międzynarodowych''.

upodObniając
  czy
upodAbniając

IMO nie warto przyzwyczajać się do numeracji kont bankowych. :)
(ale rzecz jasna pozłoconego numeru nie warto oddawać)

Data: 2014-12-03 23:59:42
Autor: Budzik
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

[...]

Ma tez swoje plusy - bardzo łatwo zestawic historie transakcji po tytułach etc.
Ja sie chyba przyzwyczaiłem, chociaz wymagało to na poczatku kilku telefonów na infolinie - np. gdzie jest moje konto firmowe :)

Data: 2014-12-04 01:25:25
Autor: Alf/red/
On 03/12/14 20:42, miumiu wrote:
Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa

No, biorąc pod uwagę, że działa od 14 lat i 8 dni...

--
Alf/red/

Data: 2014-12-04 11:46:34
Autor: Marek
On Wed, 3 Dec 2014 20:42:15 +0100, "miumiu" <aac@bbd.pl> wrote:
zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych
pstrokatych,
przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek. Oprocz
ostrzezenia

Podobno można to włączyć.

--
Marek

Data: 2014-12-04 14:48:58
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-04, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
[...]

Można.
Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w serwisie transakcyjnym"

:)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-04 16:35:28
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm80pib.1qi3.proteuspl-test.org...

Podobno można to włączyć.

Można.
Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w serwisie transakcyjnym"

:)

Ciekawa musi być ścieżka rozumowania prowadząca do wniosku, że tak będzie intuicyjnie :)
P.G.

Data: 2014-12-04 17:45:18
Autor: Marek
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
On Thu, 4 Dec 2014 14:48:58 +0100, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
MoĹźna.
Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w
serwisie transakcyjnym"

Qrde no logiczne, wszędzie szukałem tej opcji ale nie sądziłem, że będzie w "zdjęciu profilowym".

--
Marek

Data: 2014-12-04 22:15:41
Autor: Kris
W dniu środa, 3 grudnia 2014 20:42:26 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu zrobic przelew.
Jakis nny chyba jestem bo po przesiadce na nowy interfejs przelewy robiłem bez problemów. W nowym interfejsie kilka rzeczy jest mało intuicyjnych to fakt ale ja już sie przyzwyczaiłem i uważam że jest bardziej funkcjonalny od starego

Data: 2014-12-05 07:19:57
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

+1
Mnie osobiście najbardziej denerwują niedoróbki (widoczne zwłaszcza przy
kontach wspólnych), ale da się żyć.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-08 22:10:23
Autor: Chris94
Dnia Thu, 4 Dec 2014 22:15:41 -0800 (PST), Kris napisał(a):

[...]

A mnie wkurza, że mam całe grupy odbiorców tak samo nazwane.
Mam kilka *różnych* płatności do Urzędu Miasta, na różne numery
rachunków, a mBank skrócił mi nazwy tych przelewów i teraz wyświetla mi
się 5 różnych odbiorców, a każdy z nich nazywa się "Urząd Miasta" i nic
więcej!
Niby z prawej strony jest okienko, gdzie powinna być szersza informacja,
ale w tym okienku mieści się zaledwie kilka liter!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-12-09 10:12:18
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:m6543v$6bc$1opal.futuro.pl...
[...]

Mieli mnie przełączyć 9..12 no i dziś rano muszę zrobić przelew a tu "Ta-Dam - już Cię mamy".
Pierwsze wrażenie - chcę zrobić przelew więc zgodnie z moją logiką wybieram z menu u góry "Przelew" i co widzę:
Piotr Gałka   meritum
Piotr Gałka   meritum
Piotr Gałka   meritum
Piotr Gałka   meritum

Miałem zamiar dziś wieczorem sam popróbować czy da się to jakoś zmienić aby rozróżniał je między sobą, ale Twój opis mnie sprowokował do zapytania:
Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to zrobić, aby widzieć który jest który?

Piotr

Data: 2014-12-09 03:48:26
Autor: MrMrooz
W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:12:13 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]

Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to zrobić, aby widzieć który jest który?

Klikam przelew, potem do osoby lub firmy, i w okienku, które się pojawia na górze zaczynam pisać nazwę przelewu zdefiniowanego z normalnego interfejsu. I wybieram co chcę. Też mnie wpienia, że zdefiniowane przelewy są sortowane po odbiorcach, a że mam sporo różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie stawki. Ty jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej. Nie wiem czy jedyną opcją nie będzie modyfikacja odbiorców - i albo będę 01 Michał albo aaaMichał.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2014-12-09 12:59:49
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MrMrooz" <zly.adres@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5568cc6d-c6c6-4d60-8a7a-9b02694e0822googlegroups.com...

[...]

A bank docelowy nie odrzuci takiego przelewu, czy u wszystkich pozmieniasz swoje imię :).
P.G.

Data: 2014-12-09 13:41:05
Autor: Kamil Jońca
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
MrMrooz <zly.adres@gazeta.pl> writes:

[...]

[...]
ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
1. Klikam Przelewy 2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
odbiorcy",
2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
3. wybieram co się pojawiło i już.

Więc pewnie jakbym miał przelew zatytułowany telefon to też by się
podstawilo.
Więc pozycja na liście odbiorców mnie ani ziębi ani grzeje.
Fakt, nie pamiętam, czy nie musiałem przeedytować nazw przelewów.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-11 00:44:30
Autor: Chris94
Dnia Tue, 09 Dec 2014 13:41:05 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Jeśli mamy przelewy robić w ten sposób, po cholerę nam ekran "Wykonaj
przelew do ulubionych odbiorców"?
Bo na tym ekranie jako "ulubionych" mam całą serię odbiorców tylko z
imieniem mojej żony oraz podobne serie odbiorców z imieniem mojego syna
oraz moim.
A tak zrobiona lista "ulubionych" jest całkowicie bezużyteczna.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-12-11 10:07:44
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:m6alsq$i62$1opal.futuro.pl...

[...]

Nie miałem czasu pokombinować, ale po naciśnięciu chyba właśnie tu (+) po którym jest pytanie o nowy nr konta mam taką robocza hipotezę, że koncepcja jest taka, że na tej liście dana osoba powinna być tylko raz i po kliknięciu w nią powinna być lista wszystkich jej kont.
Nie wiem, czy tak to działa, nie wiem czy dalej trzeba po numerach kont pamiętać ale _jakaś_ logika by w tym była - dodatkowe kliknięcie = dodatkowy ekran z kolejną reklamą.
P.G.

Data: 2014-12-03 20:56:28
Autor: animka

  http://meritumbank.pl/#finanse_osobiste

--
animka

Data: 2014-12-03 21:30:54
Autor: MarcinF
W dniu 2014-12-03 o 19:53, miumiu pisze:
[...]

Jest jeszcze interfejs dla komórek:
https://m.mbank.pl/

Data: 2014-12-03 23:47:44
Autor: J.F.
Użytkownik "MarcinF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5nrtv$agt$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Rzeklbym ze niedostateczny.

Popieram. Im wiecej klientow odejdzie, tym  bardziej sie bank bedzie zastanawial dlaczedgo.
A moze nawet wpadnie, ze trzeba spytac czemu.

J.

Data: 2014-12-04 00:50:03
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-03, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Popieram. Im wiecej klientow odejdzie, tym  bardziej sie bank bedzie zastanawial dlaczedgo.
A moze nawet wpadnie, ze trzeba spytac czemu.

A może mają już policzony ten margines? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-04 11:52:16
Autor: Marek
On Wed, 3 Dec 2014 23:47:44 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Rzeklbym ze niedostateczny.
Popieram. Im wiecej klientow odejdzie, tym  bardziej sie bank
bedzie
zastanawial dlaczedgo.

Akurat to mają w dupie. Nowi i ich depozyty są bardziej atrakcyjni.

--
Marek

Data: 2014-12-04 13:34:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"Marek" almarsoft.8902614654234303618@news.icm.edu.pl

Akurat to mają w dupie. Nowi i ich depozyty są bardziej atrakcyjni.

Ależ wulgarnie!! Należało napisać 'w pupie',
albo 'tuż obok szpary międzypośladkowej'...

Data: 2014-12-05 00:50:30
Autor: J.F.
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Dnia Thu, 4 Dec 2014 13:34:48 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
"Marek" almarsoft.8902614654234303618@news.icm.edu.pl
Akurat to mają w dupie. Nowi i ich depozyty są bardziej atrakcyjni.
Ależ wulgarnie!! Należało napisać 'w pupie',
albo 'tuż obok szpary międzypośladkowej'...

wulgarnie czy nie ... myslicie ze klientow bardziej przyciagnie
wysokie, 3% oprocentowanie, czy interfejs z nagrodami ?

J.

Data: 2014-12-05 04:55:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"J.F." 1rhglegq75uw4.1j2zk6ok1sscf.dlg@40tude.net

Ależ wulgarnie!! Należało napisać 'w pupie',
albo 'tuż obok szpary międzypośladkowej'...

wulgarnie czy nie ... myslicie ze klientow bardziej przyciagnie

Bardziej, czyli na mniejszą odległość?

wysokie, 3% oprocentowanie, czy interfejs z nagrodami ?

Data: 2014-12-04 00:27:30
Autor: Imka
Dnia Wed, 3 Dec 2014 19:53:03 +0100, miumiu napisał(a):

Jaki zatem nowy bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych przelewach i karcie platniczej.

Przyjazny interfejs to rzecz bardzo subiektywna. Musisz pooglądać dema.
Mam podglądy na interfejsy na Meritum, Millenium, Citi, BZ WBK, Idea,
Getin Online, ING - uwierz, każdy da się przeżyć. Nawet wkurzający mBank
;) Z tych wymienionych najbardziej chaotycznie wygląda Citi.

Darmowe przelewy chyba są w każdym banku - nie rzucił mi się w oczy ROR
z płatnymi.

Wypisane założenia spełnia chyba większość banków. Czegoś chyba w tych
założeniach zabrakło - bezwarunkowej darmowości konta i karty?

To dwa banki takie są jeszcze:
Merium http://meritumbank.pl/ tu masz demo https://www.meritumbank.pl/demo/
tMobile http://www.t-mobilebankowe.pl/

Ten drugi lepszy o bezpłatne bankomaty za granicą. W tych dwóch konto, karta, przelewy bezwarunkwo bezpłatne - tak jak
kiedyś w mBanku.
W pozostałych zawsze jest jakaś malutka gwiazdeczka *)
Np. w ING 200 zł kartą, żeby było bezpłatnie.

Z tego samego powodu co Ty, zmieniłam (ponad rok temu) mBank na Meritum.
Nie narzekam (debetówka bez paypassa), wręcz przeciwnie.

*) np. "Zwolnienie z opłat za prowadzenie konta i karty oraz wypłaty z
bankomatów w przypadku min. 1 000 zł wpływów miesięcznych na konto i
min. 1 płatności kartą do konta w miesiącu." albo
*) "Opłata 4,99 zł za Pakiet Jakiś Tam nie jest pobierana przez
pierwszych 12 miesięcy od otwarcia konta." - znaczy po roku zaczną
kosić, albo się okaze że w ogóle nie można z tego zrezygnować.

I takie tam kwiatki. Ostatnio złapałam się na tym, że lekturę opisów
wszystkich kont, kart, lokat, super ofert zaczynam od tego czcionką 6pt
na dole strony. Zaoszczedzam w ten sposĂłb sporo czasu.

--
Imka

Data: 2014-12-04 12:01:16
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1thk8bj5jt47m.j6c99h375gr5$.dlg40tude.net...

[...]

Jeszcze przelewy SEPA w tMobile za 0 a w Meritum nie umiem zrozumieć która z kwot 8zł i 5zł jest za wysłanie a która za przyjęcie.
Ale mogę mieć nieaktualne dane.
P.G.

Data: 2014-12-04 12:21:16
Autor: elmer radi radisson
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
"Przypominamy, że Twój dostęp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie wyłączony pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014 r."

niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
chcieli ZUS oplacic.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-04 13:05:33
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 04 Dec 2014 12:21:16 +0100, elmer radi radisson wrote:
 "Przypominamy, że Twój dostęp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie  wyłączony pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014 r."

 niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
 chcieli ZUS oplacic.

I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-12-04 14:33:10
Autor: Pete
W dniu 2014-12-04 o 14:05, Michal Tyrala pisze:
On Thu, 04 Dec 2014 12:21:16 +0100, elmer radi radisson wrote:
  "Przypominamy, Ĺźe TwĂłj dostęp do poprzedniego serwisu mBanku zostanie
  wyłączony pomiędzy 9 a 12 grudnia 2014 r."

  niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
  chcieli ZUS oplacic.

I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)

Tak jakby nie mogli tego zrobić np dzisiaj :)

--
Pete

Data: 2014-12-04 15:04:55
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote:

I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)

Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko
to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka przygoda
uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-04 17:10:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"elmer radi radisson" m5ppm8$gha$1@portraits.wsisiz.edu.pl

[...]

A mając do wyboru:

 -- naukę nowego IF mBanku
 -- szukanie innych dróg lania

wybiorą mBank w nowej odsłonie, nauczą się, przyzwyczają
i żal im będzie porzucania tego, co znają już na rzecz
czegoś, czego nie znają. :)

Któregoś razu ja stanąłem przed tą dramatyczną
rozterką -- wybrałem naukę nowego IF mBanku.

Data: 2014-12-05 00:32:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"Eneuel Leszek Ciszewski" m5q12d$v2d$1@node2.news.atman.pl

Któregoś razu ja stanąłem przed tą dramatyczną
rozterką -- wybrałem naukę nowego IF mBanku.

A wtedy stał się cud -- okazało się, że nadal mam dostęp
do starego IF. Teraz, gdy wiem o tym, że stary IF mnie
nie lubi -- wybiorę mniejsze zło, czyli meritum. Do tej
pory jeszcze nie lałem via stary IF.

-=-

Są różne książki -- z obrazkami, wyskakującymi postaciami,
czasami kwiczącymi... I są też takie, w których są tylko
litery -- działające na wyobraźnię... Czasami ktoś opatrzy
słowami fotografię, a bywa i tak, że jakiś wokal maskuje
prawdziwe treści wyrażone nutami...

-=-

Wierzę w to, że za makabrycznym IF skrywa się niezły system bankowy... ;)

Data: 2014-12-04 19:07:25
Autor: W
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
elmer radi radisson wystukał, co następuje:

On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote:

[...]

No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można wcześniej z datą przyszłą... facepalm

Data: 2014-12-05 16:05:56
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-04 20:07, W wrote:

No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można
wcześniej z datą przyszłą... facepalm

Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie
dowiedziec sie ze z jakiegos powodu tego typu zlecenie nie zostalo wykonane i sie potem bujac z konsekwencjami.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-05 16:38:18
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-05, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
On 2014-12-04 20:07, W wrote:

[...]

Ile jeszcze dziwnych wykrętów wymyślisz?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-05 17:03:47
Autor: W
[...]

Jeżeli to jest faktycznie obraz typowego polskiego 'byznesmyna' to faktycznie w tym kraju lepiej nie bedzie...

Data: 2014-12-05 18:57:43
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "W" <wu@wu.pl> napisał w wiadomości news:XnsA3FAB7B49347Dwuathomeat.home...

[...]

To może być obraz małego przedsiębiorcy borykającego się na co dzień z zatorami płatniczymi.
Być może lepiej nie będzie.
P.G.

Data: 2014-12-07 17:50:25
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 5 Dec 2014 18:57:43 +0100, Piotr Gałka wrote:
> Jeżeli to jest faktycznie obraz typowego polskiego 'byznesmyna' to
> faktycznie w tym kraju lepiej nie bedzie...

 To może być obraz małego przedsiębiorcy borykającego się na co dzień z  zatorami płatniczymi.

I dlatego przed tym 10tym nawet nie sprawdzi, jak się obsługuje nowy
interfejs? Dlatego uważa, że nie da w nim rady wykonać przelewu w
terminie?

Kreujecie tu we dwóch raczej obraz nieradzącego sobie pierdoły, niż
uciskanego przez system.
 Być może lepiej nie będzie.

E, siebie najłatwiej zmienić.

Data: 2014-12-08 11:39:03
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnm894r1.u4t.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
> [...]

I dlatego przed tym 10tym nawet nie sprawdzi, jak się obsługuje nowy
interfejs? Dlatego uważa, że nie da w nim rady wykonać przelewu w

Wprowadzasz chaos do dyskusji.
Nie śmiem zakładać, że robisz to celowo lub z innych powodów, więc zakładam, że to pośpiech.
Wyciąłeś z mojej odpowiedzi kontekst który tam celowo pozostawiłem. Przypomnę całość:
-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Moja wypowiedź dotyczyła tylko kwestii płacenia ZUS ostatniego dnia i nie miała żadnego związku z jakimkolwiek interfejsem jakiegokolwiek banku.
Kierowane do mnie Twoje pytanie dlaczego on nie zajrzy przed 10-tym pozostawiam bez odpowiedzi bo nie rozumiem dlaczego kierujesz je do mnie.

 Być może lepiej nie będzie.

E, siebie najłatwiej zmienić.

Nie ogarniam, co chciałeś powiedzieć.
Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień wolności podatkowej wypada gdzieś w kwietniu a u nas pod koniec czerwca. To jest według mnie główna przyczyna zatorów płatniczych.
Często widuję wypowiedzi o podatkach, że coś podnieśli i przychody budżetu spadły. Wszystkie te wypowiedzi mają niewypowiedziane założenie, że optymalne podatki to takie, które dają max przychodów budżetu. Według mnie to założenie jest błędne, ale ekonomistą nie jestem.
Moim zdaniem optymalne są gdzieś na poziomie 2/3 tego maksimum (tak przyjmuję na podstawie tego kwietnia i czerwca). Takie spowodowały by szybki rozwój gospodarczy i wkrótce przychody budżetu były by już takie jak by były, gdyby cały czas utrzymywać się koło tego max, a następnie już tylko wyższe. Skoro przez 25 lat nasi politycy do tego nie doszli to może nigdy nie dojdą - czyli "być może lepiej nie będzie".
Nie dziwię się, że młodzi ludzie (ci myślący) wyjeżdżają.
Nie śmiem zakładać, że jest to celowe działanie polityków więc zakładam, że to zwykła głupota.
P.G.

Data: 2014-12-08 11:22:11
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 8 Dec 2014 11:39:03 +0100, Piotr Gałka wrote:
 Wprowadzasz chaos do dyskusji.
 Nie śmiem zakładać, że robisz to celowo lub z innych powodów, więc zakładam,  że to pośpiech.

Bzdura, ja po prostu śledzę kontekst wątku.

> E, siebie najłatwiej zmienić.

 Nie ogarniam, co chciałeś powiedzieć.

Ojej.

Data: 2014-12-08 15:04:22
Autor: Alf/red/
On 08/12/14 11:39, Piotr Gałka wrote:
Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień
wolności podatkowej wypada gdzieś w kwietniu a u nas pod koniec czerwca.

Żeby być sprawiedliwym, to w USA też "pod koniec", w Niemczech bardzo podobnie jak w Polsce, a we Francji później. Że o Szwecji nie wspomnę...
Niemniej co do generaliów - racja.

Skoro przez 25 lat nasi politycy do tego nie doszli

....choć mieli kilka przykładów w ostatnich latach :-\
(np. akcyza na spirytusy, albo cena biletu zbiorkom w Warszawie)

--
Alf/red/

Data: 2014-12-08 15:51:43
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Alf/red/" <fake_1412@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:m64b56$pem$1node1.news.atman.pl...
Pisząc, że być może lepiej nie będzie miałem na myśli to, że w USA dzień
wolności podatkowej wypada gdzieś w kwietniu a u nas pod koniec czerwca.

Żeby być sprawiedliwym, to w USA też "pod koniec",

Jak to podawali zapamiętałem jedynie, że w kwietniu, nie szukałem teraz. Ale koniec kwietnia do końca czerwca to miej więcej 4/6.

[...]

Te przykłady to tylko na to, że przekraczają to maksimum. Do tego już jakby, chyba, może doszli :).
Nie widzę natomiast żadnych przesłanek aby doszli do tego że to maksimum to jest optimum chwilowe (tegoroczne), a prawdziwe długofalowe optimum to jest poniżej tego chwilowego. Przypuszczam, że ekonomiści potrafią mniej więcej oszacować gdzie dokładniej. Ja nie potrafię, ale tego, że to musi być wyraźnie poniżej to jestem pewien.

Tylko polityka dążącego do tego długofalowego optimum (i tłumaczącego to ludziom) uznam za mającego na uwadze przede wszystkim dobro Polski. Wszystkich, którzy dążą do optimum chwilowego uważam, za mających na względzie tylko najbliższe wybory czyli kierujących się innymi celami niż dobro Polski.
P.G.

Data: 2014-12-05 20:59:32
Autor: Budzik
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Użytkownik elmer radi radisson
radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org ...
[...]

No ale nie przesadzajmy - pare rzeczy jest ukrytych, paru trzeba nauczyc sie od nowa ale wykonanie przelewu nie jest jakos specjalnie trudne.

zznalazłem szybciej niz odnalazłem sie w facebooku po zarejestrowaniu. Ale to moze dlatego, ze w facebooku jeszcze sie nie odnalazłem ;-P

Data: 2014-12-05 05:47:23
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 04 Dec 2014 15:04:55 +0100, elmer radi radisson wrote:
 On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote:

> [...]

 to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka przygoda
 uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew.

1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej
   niż w terminie opłacenia ZUSu? (Ja przynajmniej bawiłem się nim
   wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej).
2. ZUSu nie można opłacić przed terminem?

Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

Data: 2014-12-05 10:20:58
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnm82hnb.u4t.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

[...]

Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?
Zlecić z przyszłym terminem nie mogę (przelew z karty kredytowej).
To w starym. Czy w nowym będę mógł przekonam się wkrótce.

Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

Aby odpowiedzieć na pytanie, czy problem jest w banku poszukajmy związków nowego interfejsu z TOiP.
OIDP ten interfejs kosztował 200 razy więcej niż informatyczna obsługa wyborów :), a nie wszyscy obywatele mają konto akurat w mBanku więc jeszcze do tego mniejsza liczba użytkowników musi się na to zrzucić.
P.G.

Data: 2014-12-05 11:35:33
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-05, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

Święty spokój.
Tylko błagam nie wyliczaj mi utraconych korzyści odsetkowych z tytułu
zapłaty 10 a nie np. 8.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-05 13:42:04
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 5 Dec 2014 10:20:58 +0100, Piotr Gałka wrote:
> [...]
>   wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej).
> 2. ZUSu nie można opłacić przed terminem?

 Jakiś argument za płaceniem ZUSowi przed terminem ?

Unikasz ,,ojejkujejku, dziś dziesiąty, a ja pierdoła nie umiem zrobić
przelewu w nowym interfejsie''.
Ot taka mało polska przezorność. Unikanie problemów. Czy cuś.

PS. Za wcześniejszym zapoznaniem się z nowym interfejsem argument ten
sam.

Data: 2014-12-05 16:12:19
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:

Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
niby nie?

Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-05 15:58:13
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 05 Dec 2014 16:12:19 +0100, elmer radi radisson wrote:
> Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
> klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

 Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote

Oczywiście. Musi jednak poniesc tego konsekwencje, jesli mu nie wyjdzie.

 Oczekiwanie ze ludzie maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to
 chyba nie ta kolejnosc.

Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w
cholerę czasu, żeby się te przyzwyczajenia naumieć zmienić.
Albo zmienić bank, jak komu wygodnie.

Zakładam, że jak ktoś samodzielnie opłaca ZUS, to prowadzi jakąś
działalność. Nie chciałbym wprółpracować z kimś, kto do problemu
podchodzi jak tu opisujecie -- nie opłaci wczesniej, bo nie, do nowego
systemu zaloguje się gdy musi, ryzykując że nawali. Wolę jednak ludzi
gotowych na utrudnienia, niż się na siłę wpieprzających w problemy.

I chyba nie dam się przekonać, że pierdołowatość jest cnotą. Sorry.

PS. Jak zakładacie konto w nowym banku -- rodzicie się z wiedzą jak go
obsługiwać? Używacie produkcyjnie pierwszego dnia? Czy jednak jest czas
na ,,pomacanie''?

Data: 2014-12-08 11:51:27
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-05 16:58, Michal Tyrala wrote:

Odwaracanie kota ogonem. Nieumiejący zmieniać przyzwyczajenia dostali w
cholerę czasu, żeby się te przyzwyczajenia naumieć zmienić.
Albo zmienić bank, jak komu wygodnie.

No wiec jeszcze raz napisze, jak na wstepie. Bez wdawania sie w
szczegolna dyskusje akademicka, jak utrudnienie wywolane przez bank
ma po swojej stronie rozwiazywac klient. Co konkretnie przeszkadza
bankowi, aby tego typu zmiany wprowadzac w sposob, ktory danej grupie uzytkownikow moze w tym przypadku sprawic konkretny problem? Nie pisze
tego bynajmniej myslac tylko o sobie, tylko o tym, ze moze sie trafic
conajmniej kilkaset- badz kilka tysiecy uzytkownikow, ktorym jednak
to tym razem przeszkodzi.

Wiec jaki problem w tym aby bank myslal o ich wygodzie/komforcie
i dobral lepsza date, ktora jak widac, mozna jednak dobrac?

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-08 11:37:51
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 08 Dec 2014 11:51:27 +0100, elmer radi radisson wrote:
> [...]

 szczegolna dyskusje akademicka, jak utrudnienie wywolane przez bank
 ma po swojej stronie rozwiazywac klient.

Klient sobie sam wywołuje utrudnienia. O tym cały czas piszę. Że do tego
trzeba mieć specyficzne predyspozycje.
 Wiec jaki problem w tym aby bank myslal o ich wygodzie/komforcie
 i dobral lepsza date, ktora jak widac, mozna jednak dobrac?

Bank Ci dał o ile pamiętam rok na przesiadkę. Wybranie ostatniego
możliwego terminu to jest decyzja wyłącznie Twoja i Ty ponosisz jej
konsekwencje. Dlaczego niby mam Cię żałować?

PS. Zalogowałeś się może już do nowego interfejsu, czy łatwiej jest
tutaj znaczyć teren?

EOT z mojej strony. --

Data: 2014-12-08 13:22:04
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-08 12:37, Michal Tyrala wrote:

Bank Ci dał o ile pamiętam rok na przesiadkę. Wybranie ostatniego
możliwego terminu to jest decyzja wyłącznie Twoja i Ty ponosisz jej
konsekwencje. Dlaczego niby mam Cię żałować?

A skad domniemanie ze pisze o sobie czy wylacznie o sobie?
O mnie sie nie martw.

Ps. wziales udzial w dyskusji, ale na zadane konkretne pytanie nie
odpowiedziales od samego poczatku do tej pory.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-05 16:27:07
Autor: J.F.
Użytkownik "elmer radi radisson"  napisał w wiadomości
On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:
[...]

No nie, to bank, czy inna firma decyduje jaki soft instaluje, kiedy robi upgrade i na co.

Oczywiscie klientow trzeba miec na uwadze, bo sie obraza, ale trudno sobie wyobrazic, aby to klient decydowal czego chce uzywac.
Choc w mbanku jakos to to bylo mozliwe :-)

[...]

Hm, przeszkolnie jak najbardziej wymagane w kazdej dziedzinie, ale moze byc latwe, proste, przyjemne i samodzielne.

Ten nowy interfejs ma swoje wady, ale tez w duzej czesci dziala w miare normalnie - przelew daje sie zrobic (byc moze nie do ZUS).

J.

Data: 2014-12-05 16:37:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-05, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:

[...]

Patrz. BZWBK wymieniło niedawno interfejs, stary wyłączyli od razu
"i chuj". I nikt szat nie rozdziera. Dopiero jak się daje ludziom
wybór, to zaczynają marudzić.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-05 22:17:52
Autor: Maciek
[...]
Oczywiście nie, ale ...
1. W starym interfejsie nie musiałem się przełączać między jakimiś
profilami, prywatny -> firmowy, firmowy -> prywatny, na ch* mi to przy
jednoosobowej działalności, gdzie wszystko moje.
2. Robiąc przelew do ZUS odnajdywałem sobie w historii paczkę
poprzednich, wybierałem pierwszy robiłem 'ponów', potem powrót i
następny, następny, teraz w historii wynajduję sobie przelewy, ponawiam
pierwszy, znów wyszukuję w historii, ponawiam następny itd. K* prościej
nie znalazłem, ale może ja za głupi na ten interfejs jestem??

Maciek

Data: 2014-12-05 22:46:30
Autor: Pete
W dniu 2014-12-05 o 22:17, Maciek pisze:
[...]

Zamiast 'ponĂłw; rĂłb nowy przelew do ZUS. Jedna formatka, 3-4 kwoty do wpisania i gotowe.

--
Pete

Data: 2014-12-05 23:09:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-05, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
[...]

Wiele banków to rozdziela (Alior chociażby).

[...]

Płatności -> Przelew -> wybierz "do ZUS".
I sam mi powiedz, czy to wygląda trudno (tak, możesz zrobić trzy
przelewy na raz, na jednym ekranie wybrać kwoty).

Prościej?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-06 09:42:05
Autor: Maciek
[...]
Ale czy to jest argument? W starym było gorzej, więc trzeba było
rozdzielić, "bo Alior tak ma"??

Płatności -> Przelew -> wybierz "do ZUS".
I sam mi powiedz, czy to wygląda trudno (tak, możesz zrobić trzy
przelewy na raz, na jednym ekranie wybrać kwoty).
Prościej?
Ok, ZUS nie był dobrym przykładem, ale się w wątku pojawił i dlatego się
go uczepiłem :-) Chodzi mi generalnie o zasadę: coś wyszukuję w
historii, chcę ponowić kilka przelewów i muszę pierdyliard razy to w tej
historii wyszukiwać, bo nie ma opcji "powrót", która wcześniej była, ale
widocznie była zła.

W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest
be bo jest nowy. On jest be, bo jakaś grupa debili zrobiła wszystko od
nowa, po swojemu, wywalając mnóstwo przydatnych drobiazgów, a dodając
jakieś ch* wie co. Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść
całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu, opakować w kolorowe
sreberko i dopiero do tego dodać nową esencję, czyli np. mGrę :-> Dałoby
się. Ale ktoś wiedział lepiej.

Maciek

Data: 2014-12-06 03:11:01
Autor: Kris
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 09:42:16 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
On jest be, bo jakaś grupa debili zrobiła wszystko od
nowa, po swojemu,

Zrobili nowy w pełni funkcjonalny interfejs i nie rozumiem czemu piszesz od  razu "grupa debili" Na debila to Ty na razie wyszedłeś bo głupie przelewy do ZUS robisz od dupy strony a i historią operacji się posługiwać nie potrafisz tylko pyszczysz.

Data: 2014-12-06 12:30:54
Autor: Alf/red/
On 06/12/14 12:11, Kris wrote:
nie rozumiem czemu piszesz od  razu "grupa debili"

Wiesz, debilem jest każdy, kto myśli inaczej.
Tak samo: ci co jadą (samochodem) wolniej niż ja, to kapelusznicy zawalidrogi, a wszyscy co jada szybciej, to szaleńcy zagrożenie.

Ja na samym początku (rok temu, tak?) zauważyłem, że nie mam wyjścia, i w starym nie zostanę. No i zacząłem się przestawiać. Raz dzwoniłem na linkę, gdzie w menu są przelewy 'pull' (Invoobile czy jakoś tak). Nie było, odesłali do starego IF. No i fajnie.
No ale niektórzy wolą zostawiać zadania na ostatni dzień, wieczorem. Z płaceniem podatków dochodowych inaczej? Też zawsze jest sensacja dziennikarska, że o 23-ciej kolejki, i czy serwery wytrzymają. Ale ja ich nie wyzywam od debili, choć chyba miałbym lepsze podstawy, niż krytycy projektantów mInterfejsu...

--
Alf/red/

Data: 2014-12-06 09:58:57
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-06, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:
[...]

Wystarczy chwilę pomyśleć:
1) mBank obsługuje już nie tylko 1-os DG, więc można mieć dużo więcej rachunków
2) umożliwia założenie dużo większej ilości rachunków osobistych

To kwestia uporządkowania, mi np. się to przydaje i przeszkadzała mi lista rachunków
na 2 ekrany. Serio o to chcesz drzeć szaty? Bo TOBIE się nie przydaje?

W całym tym burdelu z mBankowym interfejsem nie chodzi o to, że on jest
be bo jest nowy.

Ależ właśnie o to chodzi. I o to że ktoś się poczuł urażony, bo mu każą
po ponad roku od udostępnienia zmienić interfejs.

On jest be, bo jakaś grupa debili

Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robią
z siebie tzw. "debili" pokazując, że krytykują coś, do czego nawet nie zajrzeli.

zrobiła wszystko od nowa, po swojemu, wywalając mnóstwo przydatnych drobiazgów, a dodając jakieś ch* wie co.

Nie. Chodzi o to, że grupa opornych drze szaty, a nawet się nie zorietowała
o co. Podobne grupy osób pojawiają się przy zmianie systemu operacyjnego, przy zmianach interfejsu pakietu biurowego itp.

Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu,

A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-06 11:49:39
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm85hai.2a1f.proteuspl-test.org...

Z całym szacunkiem, ale jak na razie jedynie krytycy tego interfejsu robią
z siebie tzw. "debili" pokazując, że krytykują coś, do czego nawet nie
zajrzeli.

Chyba mieszasz fakty.
Że nie zajrzałem pisałem chyba ostatnio tylko ja, a krytykują interfejs inni.
Ja jedynie napisałem, że się za kilka dni będę go uczył, wcale nie robiąc z tego tragedii.
Mam w planie, jeszcze po staremu, zrobić sobie pdf-y przelewów do ZUS za ostatnie pół roku, bo nie wiem czemu to znika z historii po roku.
Jak w nowym nie znika to uznam to za plus nowego.
P.G.

Data: 2014-12-10 11:26:13
Autor: Maciek
[...]
Super. Ile osób ma tych rachunków więcej niż 3-5, no niech będzie nawet
10. Czy taka dramatyczna ilość nie zmieści się na jednym ekranie bez
konieczności przełączania?? Zresztą skoro już robią taki wypasiony
interfejs, to dlaczego grupowanie rachunków nie jest opcją?

[...]
Może według Ciebie.

Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu,
A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?
Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->

Maciek

Data: 2014-12-11 14:54:34
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-10, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

[...]

[...]

10 rachunków to ja mogę mieć prywatnych. W średniej wielkości sp. z o.o.,
to sama jedna organizacja może mieć tych kont też sporo. Czepiasz się
bez sensu.

[...]

Tak. Wystaw sobie, że mam prawo do własnej opinii, także na temat lamentujących
ofiar losu, którzy załamują ręce bo przelewu nie umieją zrobić.

Niech mi ktoś powie, że nie dałoby się przenieść całej starej funkcjonalności do nowego interfejsu,
A jakiej konkretnie *funkcjonalności* nie ma?
Np. wyświetlanie wszystkich rachunków na jednej stronie :->

To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-11 15:38:44
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm8j8gr.bfm.proteuspl-test.org...

To nie jest funkcjonalność, tylko sposób prezentacji danych.
Nie ma tego też np. Alior Bank i jakoś nikt na to nie pomstował.

Nie zauważyłeś, że nikt nie twierdzi, że inne są lepsze.
Inni mają lepsze oferty, a mBank miał lepszy interfejs. Teraz już ma taki jak inni. I tylko tyle.
P.G.

Data: 2014-12-11 22:44:53
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-11, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

[...]

Bezedura. Miał i nadal ma lepszą funkcjonalność.
To się nie zmieniło.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-12 11:03:55
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm8k42l.pg.proteuspl-test.org...

[...]

Nie zupełnie o funkcjonalność mi chodziło.
Stary mam obcykany od lat. Wszystko wiem gdzie jest. Od czasu jak pojawiły się 2zł za kartę myślę o przeniesieniu się, ale interfejsy wymagają przyzwyczajenia się - nie mam na to czasu więc się nie ruszam - taka jest siła przyzwyczajenia.
Teraz nie mam wyboru - muszę się zacząć przyzwyczajać do jakiegoś innego interfejsu i w tym sensie są one jednakowe - wymagają przyzwyczajenia się (większa funkcjonalność w tym sensie może być nawet wadą). Takiego działania jak zalogować się, aby się zapoznać w ogóle nie biorę pod uwagę. Jak się loguję to wyłącznie po to aby coś zrobić (jak mam z czymś problem to się wk.. ) a przyzwyczajenie przychodzi z czasem. Do tej pory wiedziałem, że to co chcę zrobić, najszybciej zrobię w starym więc nigdy się do nowego nie zalogowałem bo po co.
Oglądanie czyjegoś programu to jak zapoznawanie się z nową grą - nie rajcuje mnie (gry odchorowałem na etapie Commodore64 i jestem uodporniony). A tak w ogóle to jakbym miał poświęcać czas na "zapoznawanie się" to jest masa innych programów które byłyby przed interfejsami banków.
P.G.

Data: 2014-12-12 19:22:17
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-12, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

[...]

Ale jednak większość oczekuje postępu, a nie stagnacji. Oczywiście można drzeć
szaty na taki stan rzeczy, ale takie są fakty. W ostatnim czasie interfejs wymieniły m. in. BZWBK, PKO, Inteligo chyba kilka razy, Citi też. Getin & klony chyba też kombinuje, albo już wykombinował.

Do was (narzekaczy) chyba zwyczajnie nie dociera, że jesteście w mniejszości,
mam rację? Nie tej którą "widać" na grupach, bo to oczywiste, że ludzie którzy są zadowoleni, albo neutralnie nastawieni do tematu, nie muszą prowadzić krucjat i blogów uzewnętrzniających ich opinię.

Oczywiście można się złościć na świat i tupać nóżką, ale nie wątpię, że decyzuję
o tym podjął ktoś po gruntownych badaniach i na pewno założyli jakiś odsetek
opornych. Nie wiem dlaczego ludzie narzekający na mBank myślą, że ktoś takie
decyzje podejmuje pochopnie, np. po wypiciu porannej kawy.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-13 01:19:41
Autor: rekonkwista24
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 19:22:19 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

[...]

Co Ty myślisz, że takie projekty IT prowadzą technokratyczni geniusze? Nie. Tam jest walka o wpływy, chęć wybicia się, podlizania się zarządowi - jak w każdym korpo. W bankowości jest to w dodatku spotęgowane. W takim otoczeniu niektórzy będą do ostatniej kropli krwi bronić swoich czasem kretyńskich pomysłów.

Data: 2014-12-13 01:23:27
Autor: rekonkwista24
[...]

Nie każda zmiana to postęp. Wymuszenie pewnych niewygodnych (bo bardziej skomplikowanych niż w starym systemie) sposobów wykonywania operacji, to nie jest postęp. Postęp byłby, gdyby użytkownik miał wybór.

[...]
Argument ilościowy to jest argument jak o milionach much, które nie mogą się mylić.

Data: 2014-12-13 12:31:01
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-13, rekonkwista24@gmail.com <rekonkwista24@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Wg Twojej egoistycznej opinii. Tylko i wyłacznie.

[...]

Nie no, jasne. Najlepiej pisać wszystko dla kilku wybitnych i oświeconych
anonimów z netu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-06 10:03:33
Autor: Pete
W dniu 2014-12-06 o 09:42, Maciek pisze:
1. W starym interfejsie nie musiałem się przełączać między jakimiś
profilami, prywatny -> firmowy, firmowy -> prywatny, na ch* mi to przy
jednoosobowej działalności, gdzie wszystko moje.
Wiele bankĂłw to rozdziela (Alior chociaĹźby).
[...]

Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.
Na podglądzie historii klikasz w magiczny przycisk 'Zmień widok' i, tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrót'.

--
Pete

Data: 2014-12-10 11:20:06
Autor: Maciek
W dniu 2014-12-06 o 10:03, Pete pisze:
Gdybyś obejrzał instrukcję, to byś wiedział, że stara historia jest.
Na podglądzie historii klikasz w magiczny przycisk 'Zmień widok' i, tadam!!!, pojawi sie i przycisk 'powrót'.
Jakie to k* intuicyjne. No i oczywiście nie przeszedłem kursu obsługi
nowego interfejsu, co oczywiście świadczy tylko o jego doskonałości, a
mojej głupocie :->

Maciek

Data: 2014-12-11 14:55:27
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-10, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

[...]

[...]

Nie. O tym że dojebujesz się ze złośliwości, a nie merytorycznie.
Tylko i wyłacznie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-04 13:39:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"elmer radi radisson" m5pg3d$hmi$1@portraits.wsisiz.edu.pl

niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda chcieli ZUS oplacic.

Ja 15 opłacam, ale chyba uznam, że płacenie składek
ZUS nie opłaca się i przejdę na bezrobocie, aby nie
płacić składek -- to rozwiązanie jest IMhO bardziej
opłacalne niż płacenie... ;)

[trzeba przecież korzystać z życia, i z jego
przeróżnych ofert czy propozycji -- być może
umrę niebawem]

Data: 2014-12-04 14:49:26
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-04, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
chcieli ZUS oplacic.

To opłać 8-mego.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-04 15:05:47
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-04 14:49, Wojciech Bancer wrote:

To opłać 8-mego.

Wiekszosc osob placi 10 i sie moze zdziwic dodatkowa atrakcja.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-04 15:49:03
Autor: Alf/red/
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
On 04/12/14 15:05, elmer radi radisson wrote:
Wiekszosc osob placi 10

Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało opłacić ZUS? I ile z nich sobie nie poradzi i nie zapłaci? Kurcze, demonizujecie z tym końcem świata...

--
Alf/red/

Data: 2014-12-04 16:29:57
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-04 15:49, Alf/red/ wrote:

Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało
opłacić ZUS? I ile z nich sobie nie poradzi i nie zapłaci? Kurcze,
demonizujecie z tym końcem świata...

Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow
kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu
podac termin taki jak np. 11-15 grudnia? Tym bardziej ze przeciez mbank
wie kto ma u nich konto firmowe i wystarczy tylko troche pomyslec, zeby
oszczedzic uzytkownikom potencjalnego zmartwienia. A owszem, sprawne
zalatwienie platnosci ZUS to jest istotna sprawa.

Tymczasem jestem sobie w stanie wyobrazic sytuacje w ktorej
najblizszego 10-tego ktos przyzwyczajony do zalatwienia tej rzeczy
w minute i zajecia sie praca zaczyna syczac pod nosem brzydkie slowa
doszukiwac sie tej funkcji w nowym UI.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-04 16:42:59
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:m5pulm$22q$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow
kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu
podac termin taki jak np. 11-15 grudnia?

Uważasz, że to lepszy termin.
ZUS płacę przelewem (darmowym) z karty kredytowej dokładnie miedzy 11 a 15.
Cykl rozliczeniowy karty ustawiłem specjalnie na 11, aby opłacić już z kolejnego miesiąc nawet jak z powodu weekendu się 2 dni spóźnią z zamknięciem miesiąca.
P.G.

Data: 2014-12-04 16:51:38
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-04 16:42, Piotr Gałka wrote:

Uważasz, że to lepszy termin.
[...]

To juz mniejsza o to jaki jest termin - tak, sa tacy ktorzy placa do 15. Wiec niech to zrobia miedzy 15 a 20. Albo miedzy 25 a 10. Whatever.
Sednem jest to ze mozna wybrac lepszy przedzial ktory jest pod tym
wzgledem bezkolizyjny pod katem platnosci swiadczen i podatkow.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-04 17:02:09
Autor: Piotr Gałka

On 2014-12-04 16:42, Piotr Gałka wrote:

Uważasz, że to lepszy termin.
[...]

Z tym się absolutnie zgadzam pod warunkiem że faktycznie muszą zmieniać.
Z tym warunkiem mam najwięcej "ale". Interfejs banku nie powinien się moim zdaniem wiele różnić od arkusza kalkulacyjnego.
Jakoś nie wyobrażam sobie arkusza na którym podczas robienia jakichś obliczeń latały by mi animowane reklamy, ale może to problem mojej ograniczonej wyobraźni.
Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na ZUSie będę się uczył nowego interfejsu.
P.G.

Data: 2014-12-05 00:57:38
Autor: J.F.
Dnia Thu, 4 Dec 2014 17:02:09 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
[...]

Bardzo ograniczonej. Co zlego widzisz w takim dostarczaniu reklam ?
Oczywiscie pomijajac opinie klienta.
Wiec ktos to zrobi ... albo juz zrobil pod Androida.

Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na ZUSie będę się uczył nowego interfejsu.

Z karty nie robilem, ale co wy tam widzicie zlego w tych przelewach ?
Wybiera sie zdefiniowanego odbiorce, wpisuje kwote i dziala. Tak samo
jak w starym. Dopiero nowy odbiorca przyprawi o dreszczyk emocji ...

J.

Data: 2014-12-05 09:54:01
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1t7ee3emjhqzs.eyldxobowz2z$.dlg40tude.net...

[...]

Tylko tyle, że jak coś próbuję policzyć to muszę mieć spokój, aby się gdzieś nie pomylić.

Oczywiscie pomijajac opinie klienta.

Jak tak, to rzeczywiście nic złego.

[...]

Mnie nie pytaj. Jeszcze nigdy się nie zalogowałem do nowego.
Słyszałem jedynie, że w tym interfejsie ludzie miewają problemy z rzeczami z którymi nie powinni mieć. Skoro nawet na p.b.b. są informacje, że ktoś dzwonił na mlinię aby się dowiedzieć jak coś zrobić .....
P.G.

Data: 2014-12-05 09:59:30
Autor: Kamil Jońca
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> writes:

[...]

[...]

TO znaczy tylko tyle, że przyzwyczaił się do starego interfejsu.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-05 10:27:30
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87siguv5e5.fsfalfa.kjonca...

[...]

Zakładasz, że przyzwyczajenie wyłącza myślenie, a jak zakładam, że ktoś myślał, szukał, kombinował i w końcu się poddał i zadzwonił.
P.G.

Data: 2014-12-05 11:33:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-05, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

TO znaczy tylko tyle, że przyzwyczaił się do starego interfejsu.
Zakładasz, że przyzwyczajenie wyłącza myślenie

I słusznie.

a jak zakładam, że ktoś myślał, szukał, kombinował i w końcu się poddał i zadzwonił.

To zaloguj się do nowego i oceń.

O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych
miejscach, o tyle dojebanie się do przelewów to jest IMHO oznaka złej woli. ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-05 07:40:16
Autor: Kris
W dniu piątek, 5 grudnia 2014 11:33:44 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

O ile można mieć zastrzeżenia do ukrywania mniej standardowych opcji w dziwnych
miejscach, o tyle dojebanie się do przelewów to jest IMHO oznaka złej woli. ;)

Tak ciągl myślę czego można szukać godzinę aby zrobić przelwe w nowym interfejsie mbanku;) Co jak co ale robienieprzelewów jest tam banalnie proste.

Data: 2014-12-05 19:22:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:aa6e69e8-7c00-4147-8e84-1bfaa3c92140@googlegroups.com...
[...]

Nie do konca ... probowales nowego odbiorce wpisac do ksiazki ?
Najlepiej podobnego - np drugi telefon u tego samego operatora oplacasz ...

J.

Data: 2014-12-05 20:28:27
Autor: Kamil Jońca
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Nie do konca ... probowales nowego odbiorce wpisac do ksiazki ?
Najlepiej podobnego - np drugi telefon u tego samego operatora
oplacasz ...
Przed chwilą się poświęciłem i sprawdziłem. Bez problemu.

Chyba że pisałeś o czymś innym[1].

KJ
[1] chyba nawet wiem o czym

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2014-12-05 12:20:21
Autor: Kris
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Wpisane mam kilku odbiorców: np tmobile 3 rachunki opłacam więc 3 podobnych odbiorców mam.
 Z czym miałeś problem?

Data: 2014-12-05 21:54:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości
[...]

Zniechecony jedna proba przestalem tam zakladac nowych odbiorcow,
ale to wygladalo jakos tak, ze chce dopisac nowego, najpierw zdziwienie ze wpisuje skrocona nazwe, ale gdzie wpisac pelna ?
Potem chyba wpisalem Orange, to mi przeskoczylo do istniejacego wpisu Orange, i tam juz zglupialem, bo wszystko wypelnione, lacznie z kontem, ale zlym.
A to trzeba dodac nowe konto do starego odbiorcy. I dopiero do konta sa nazwy skrocone.

Teraz sie bawie ... chyba warte pochwalenia za mozliwosci, ale trzeba jednak sie z tym z godzinke zapoznawac i/lub duzo domyslac.
Pierwsze zdziwienie - czy nazwa odbiorcy moze miec dwie linie nazwy ?

Spodobalo mi sie, ze mozna zmienic nazwe skrocona - np pisze sobie "telefon moj", umowa mija, chcialbym miec "telefon moj stary". Bo kasowac nie, niech sobie system pamieta ze ten przelew to za telefon.
Dalej chcialbym, zeby byla mozliwosc zablokowania takiego konta, ale chyba nie ma ... no dobra, moze wystarczy skasowac zaufany ...

J.

Data: 2014-12-07 20:02:27
Autor: janek z pola

On 2014-12-05, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

[...]

Używałem konta w mBank aktywnie przez ładnych parę lat (pewnie z 8). Przestałem jakoś w październiku 2013 roku. Na moim przykładzie mogę napisać to jest źle w przelewach. Otóż pierwszy przelew jaki wykonywałem z nowego interfejsu podzedł na dane odbiorcy, gdzie w polu "imię i nazwisko/nazwa" (czyli de facto pewnie w pierwszej komórce pola "dane adresowe odbiorcy") poszedł mało cenzuralny opis typu "cholipcia ale to jest dno" (tylko bardziej dosadnie). Było to wynikiem idiotyzmu w przelewach nowego interfejsu, gdzie nie mogę zacząć wypełniać formatki przelewu od dany adresowych odbiorcy, kwoty czy numeru konta, tylko MUSZĘ rozpocząć wpisywanie danych przelewu od pola właśnie "imię i nazwisko lub nazwa". I to jest przykład jak jakiś nieudouczony imbecyl będący projektantem interfejsu użytkownika w BRE Bank S.A. mija się z funkcją biznesową produktu jakim jest przelew realizowany za pośrednictwem systemu ELIXIR.

Bo funkcja biznesowa tego produktu to jest przekazanie pieniędzy z konta A na konto B przy czym dodatkowo dla konta A bank zleceniodawca ELIXIRu podstawia dane teleadresowe właściciela rachunku A, a wykonawca przelewu MOŻE podać dane teleadresowe podmiotu będącego właścielem rachunku B i MOŻE podać tytuł tego przelewu.

Ale nie w gównianym mBanku, gdzie nie jest eksponowany numer rachunku, tylko jest eksponowane "imię i nazwisko lub nazwa firmy", bo jakiś debil sobie wymyślił że klienci są takimi samymi debilami jak on i nie wiedzą czy zlecają przelew do nowego odbiorcy czy może jednak do zdefniowanego. I dodam tutaj, że to się dzieje na ekranie "przelew do osoby lub firmy" - żeby się do tego ekranu dostać to trzeba wpierw wybrać "przelewy". Na ekranie "przelewy" jest wywalona część odbiorców zdefiniowanych, to mogę sobie z tego poziomu zrobić przelew do zdefiniowanego.

W efekcie końcowym mój pierwszy kontakt z tą formatką do przelewów skończył się tak, że wpisałem "cholipcia ale to jest dno" w pole "imię i nazwisko lub nazwa" i wypełniłem pozostałe pola tak jak chciałem, a na koniec wróciłem do "imię i nazwisko lub nazwa" i tam sobie wpisałem to co chciałem, wcisnąłem "Enter" i potem zatwierdziłem przelew. No i nie zauważyłem, że geniusze z mBank nie przyjęli edycji pola "imię i nazwisko lub nazwa". Następnie musiałem przepraszać panią odbiorcę tego przelewu że zamiast swojego imienia i nazwiska zobaczyła w tym polu nazwę najstarszego zawodu świata.

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-12-05 21:27:40
Autor: gral
W dniu 2014-12-05 00:57, J.F. pisze:

[...]

To k...estwo wyświetla moją mordę z fejsbuka w odbiorcach...
Nie przypominam sobie, abym wyrażał na to zgodę. Czy to się da wyłączyć?

Data: 2014-12-07 19:46:07
Autor: janek z pola
gral wrote:

[...]

LOL. To masz słabą pamięć i dodatkowo nie czytasz tego, co podpisujesz.

Dodam, że mi nowy interfejs mBank nigdzie nie wyświetla żadnych awatarów z Facebooka. Powiecie "to dlatego że nie masz konta na fejsbukie" - no owszem, nie mam konta na tym portalu ale skoro inni użytkownicy mBank mają tam konta, to skąd niby mBank wie które akurat konto facebook powiązać z którym odbiorcą?

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-12-05 00:59:40
Autor: J.F.
Dnia Thu, 04 Dec 2014 16:29:57 +0100, elmer radi radisson napisał(a):
On 2014-12-04 15:49, Alf/red/ wrote:
[...]

A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?

[...]

Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)

J.

Data: 2014-12-05 16:19:03
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:

A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?

Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)

1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest. Jeszcze by
brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
szkolenia.

Wiele osob naprawde lepsze rzeczy do roboty a czas nie
jest z gumy.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-05 16:02:26
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 05 Dec 2014 16:19:03 +0100, elmer radi radisson wrote:
 3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',

Każdy wymaga.
 tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
 slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest. Jeszcze by
 brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
 szkolenia.

Może już teoretycy nowego UI nie brnijcie aż tak bardzo? Są w nim rzeczy
postawione na głowie, ale na FSM, nie zrobienie prostego przelewu...
Ośmieszacie się trochę.

Data: 2014-12-05 16:35:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-05, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

[...]

A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?

Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

Alimenty.
Raty kredytów (w innych bankach).

Jakim cudem płacenie podatków jest takie stresogenne, skoro tam odsetki
są istotne dopiero powyżej pewnej kwoty?

1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

Nadal można sprawnie używać Atari, czy też DOSa.
Słaby argument trochę.

2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie
te niedogodności zlikwidować *w wygodnym dla siebie* czasie.

3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie.

A to jest oczywista bzdura. I druga rzecz: nawet na ten interfejs nie zajrzałeś, a trzęsiesz portami w imię "ło jeju, jeju, na necie
tyle mówili że taki zły ten interfejs".

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-06 12:48:54
Autor: Alf/red/
On 05/12/14 16:35, Wojciech Bancer wrote:
trzęsiesz portami w imię "ło jeju, jeju, na necie
tyle mówili że taki zły ten interfejs".

http://wyborcza.pl/1,141483,17073488.html
Do sądu w Siedlcach obywatel złożył protest, bo "Jarosław Kaczyński powiedział 26 listopada w Sejmie, że wybory są sfałszowane".

--
Alf/red/

Data: 2014-12-08 12:05:56
Autor: elmer radi radisson
On 2014-12-05 16:35, Wojciech Bancer wrote:

Alimenty.
Raty kredytów (w innych bankach).

Od tego zaplacisz najwyzej odsetki. Za niezaplacony w terminie ZUS
tracisz ubezpieczenie chorobowe i potem trzeba sie bujac z pisaniem
pism.

Ale oni to zrobili. Nowy system masz od X czasu, by sobie właśnie
te niedogodności zlikwidować *w wygodnym dla siebie* czasie.

No i co z tego, nie znasz natury ludzkiej - ze wielu uzytkownikow
bedzie uzywalo wygodnego, znanego im i umozliwiajacego sprawna
obsluge interfejsu tak dlugo, jak mozna? Przeciez to oczywiste
ze ostatniego dnia i tak zostanie bardzo duza rzesza osob zmuszona
do przesiadki faktem wylaczenia starego UI.

Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza
w tym aby bank dobral lepszy termin takich zmian? Czy to wymaga
od niego wiele? Czy bank jest dla uzytkownika czy ma byc na odwrot?

3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie.

A to jest oczywista bzdura.

To ma sluzyc do zalatwiania przelewow i prostych czynnosci. To nie
jest jakis CRM albo baza danych. Wiec jesli nowy interfejs zapewnia
atrakcje o ktorych pisze sie tu na grupie i przyczynia sie
do irytacji i pytan czy nie da sie zachowac starego, to jest cos nie
tak. Pare dni temu bylem swiadkiem sytuacji w ktorej kolezanka w glos
pytala sie jak w nim zalatwic przelew. No to chyba cos tu przekombinowano.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-12-08 06:31:12
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 12:06:01 UTC+1 użytkownik elmer radi radisson napisał:
Od tego zaplacisz najwyzej odsetki. Za niezaplacony w terminie ZUS
tracisz ubezpieczenie chorobowe i potem trzeba sie bujac z pisaniem
pism.
Dogodnego terminu nie znajdziesz. 10go Zusy w innych dniach raty, w innych podatki. Dla mnie termin raty tak samo ważny jak dla Ciebie ZUS.

Data: 2014-12-08 15:10:58
Autor: Alf/red/
On 08/12/14 12:05, elmer radi radisson wrote:
Wiec sie pytam jak na poczatku o prosta rzecz - co przeszkadza
w tym aby bank dobral lepszy termin takich zmian?

Przecież tłumaczymy... nawet zakładając, że każdy się uprze i wyczeka do ostatniego możliwego wieczora:
1. nie ma jednego terminu dla wszystkich userów: jednym wyłączyli trzy miesiące temu, mi chyba dwa tygodnie, niektórym za tydzień
2. nie ma jednego terminu, który by nie kolidował nikomu - jeden ma ZUS do 10-go, drugi podatek do 15-go, trzeci alimenty do 23-go...

--
Alf/red/

Data: 2014-12-08 16:29:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Alf/red/"  napisał w wiadomości grup
[...]

Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie chca przeciazenia na helpline :-)

J.

Data: 2014-12-08 16:37:31
Autor: Budzik
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Zawsze mnie ciekawilo skad takie zroznicowanie, ale chyba wiem - nie chca przeciazenia na helpline :-)

Chyba dokładnie tak bło.
Sam dzowniłem ze 3 razy z czego raz powiedziano mi ze w dupie maja mój problem i oni juz tego poprawiac nie będą...

Data: 2014-12-05 19:34:31
Autor: J.F.
On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:
A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?
Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

No ale masz - ZUS pracodawcy do 15-go, jeden podatek do 20-go, drugi do 25-go, a jeszcze jakies rozne inne oplaty sa - to kiedy jest dobra data ?

Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)
1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

Ale wiadomo ze wylacza, wiec starannie czekamy z zapoznaniem do ostatniej chwili ?

2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

A co szkodzi samemu sie przesiasc tak aby zminimalizowac niedogodnosci ? :-)

3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest.

Tak nie calkiem - przelewy robi sie akurat prosto. Nie trudniej niz  w starym.

Jeszcze by brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
szkolenia.

Sa rozne samouczki, i chyba dosc dlugie.

Interfejs ma wiele mozliwosci i udogodnien - tylko niestety wymagaja poswiecenia czasu na szkolenie.
A inaczej to czlowiek narzeka, i nie zawsze ma racje.

J.

Data: 2014-12-05 11:30:47
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-04, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

[...]

To opłać 8-mego.
Wiekszosc osob placi 10 i sie moze zdziwic dodatkowa atrakcja.

Wierzę, że większość jest inteligentna i się połapie jak zrobić przelew
w innym systemie.

Ale jak wolisz, to idź do getinu.
Tam potrafią 10-tego _wyłaczyć_ system, bo awaria. I ch:)
Poza tym o ile nie opłacasz chorobowego to, czy zapłacisz 10-, masz jakieś
delikatne opóźnienie, to nie ma większego znaczenia.

Zawsze możesz zostać pracodawcą. Będziesz miał czas do 15-tego :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-06 01:17:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"Wojciech Bancer" slrnm832ao.1uh2.proteus@pl-test.org

Zawsze możesz zostać pracodawcą. Będziesz miał czas do 15-tego :)

Albo bezrobotnym lub anarchistą... :)

 -- Zdecyduj się. 'Albo' czy 'lub'?
 -- A to jest tak, że albo 'albo', albo 'lub'?

Data: 2014-12-05 21:55:33
Autor: xbartx
W dniu 03.12.2014 o 19:53, miumiu pisze:
[...]

I znowu kolejny mbankowy dramat grupowy. Ile jeszcze osób będzie obwieszczać, że się wypisuje, bo nowy interface to albo tam to? Lepiej taki ekshibicjonizm bankowy uprawiać na twarzoksiążce, bo jest lepszy zasięg rażenia he he ;)

Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go czegoś nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj mbank wpisuje się elegancko ;)

Xenocide

Data: 2014-12-05 22:02:07
Autor: J.F.
UĹźytkownik "xbartx"  napisał w wiadomości grup
[...]

Akurat to mbank sie zintegrowal z twarzoksiazka. Kurde, po co to komu - za gaz bede przez fejsa placil ?

Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go czegoś nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj mbank wpisuje się elegancko ;)

Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta, czy nie podaje ?

Chociaz ... jakby tak ladnie na pejsa podeslal "przelew na twoje konto zostal wlasnie przekazany do KIR w celu realizacji"  to bysmy moze sie nie zastanawiali jak to z opoznieniem ksiegowania :-)

J.

Data: 2014-12-06 17:51:17
Autor: xbartx
W dniu 05.12.2014 o 22:02, J.F. pisze:

Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta,
czy nie podaje ?

Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich aktualizacje.

Mam nieodparte wrażenie, że wokół mBanku zrobiła się swego rodzaju swoista moda na narzekanie jaki to ten nowy interface jest zły i niedobry. Nie oszukujmy się, żeby mieć naprawdę dobre porównanie, to należałoby z czystym sumieniem poznać i poużywać nowe www dłużej niż jedno 15 sekundowe logowanie, po którym większość obligatoryjnie stwierdza, że "nie da się". Co dziwne jest to całkiem popularne na tej grupie, która jest bardzo specyficzna, zaprawiona w niejednym boju i nie takie już rzeczy widziała i używała.

Xenocide

Data: 2014-12-06 09:48:07
Autor: Kris
W dniu sobota, 6 grudnia 2014 17:51:19 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

[...]

Amen.
Nic dodać nic ująć.

Data: 2014-12-06 18:59:14
Autor: J.F.
Dnia Sat, 6 Dec 2014 09:48:07 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Amen. Nic dodać nic ująć.

Zaraz zaraz - jesli po 15 sekundach klient stwierdza ze "nie da sie",
to znaczy ze to zly interfejs jest :-)

Z tym ze wielu zaczelo narzekac zanim sie zalogowalo :-)

A nowy interfejs ... zasadniczo dziala, ma pare zalet, ma pare wad,
wymaga dlugiej nauki do poznania calosci - i to jest duza wada.
Podsumowujac: szkoda pieniedzy.

J.

Data: 2014-12-06 19:07:24
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Dec 2014 17:51:17 +0100, xbartx napisał(a):
W dniu 05.12.2014 o 22:02, J.F. pisze:
Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje konta,
czy nie podaje ?

Nie się nie trzeba uczyć wystarczyło przed założenie konta przeczytać

Jak zakladalem to facebooka nie bylo :-P

umową, regulamin i inne papiery, no i oczywiście później bieżące ich aktualizacje.

Ilosc zmian w mbanku jest za duza, zeby to czytac :-)
Tym bardziej wypowiedziec konto :-)

Potrafisz powiedziec kiedy sie pojawil wpis o fejsie i gdzie ? Fejs zreszta znany z podkradania danych, i wspolpracujace programy
tez.

P.S. Od lutego 2015 drobna zmiana w oplatach za karty, wychwyciles co
istotnego w malym druku ?
[...]

A widzisz - na inne tak nie narzekamy, czemu ?

J.

Data: 2014-12-06 20:03:10
Autor: Kamil Jońca
[...]

Nie. O którym małym druku mówisz?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-12-07 12:42:36
Autor: J.F.
Dnia Sat, 06 Dec 2014 20:03:10 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami, których waluta rozliczeniowa jest EUR:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 2% od wartosci
transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej ni7
EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 3% od wartosci transakcji.
W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami, których waluta rozliczeniowa jest PLN:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 5% od wartosci
transakcji. W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej ni7
EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 6% od wartosci transakcji.
(obowiazuje do 04.02.2015 r.)

1 W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 5,9% od wartosci transakcji.
(obowiazuje od 05.02.2015 r.)

Widze, ze Vise lepiej zostawic w kraju.
Gdzie jakies dogodne konto walutowe zalozyc, z obsluga kasowa ?
Czy kredytowa MC wyrobic ... w innym banku ?
A moze nie ma strachu i wystarczy tylko korzystac z przewalutowania
VISA ? Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
mbank 2% doliczy ?

J.

Data: 2014-12-07 12:59:07
Autor: Kamil Jońca
[...]

A to teraz tak nie jest?

Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
mbank 2% doliczy ?

Jeśli rachunek będzie w PLN (tak to rozumiem).
ZTCW kart podpiętych w do kont EUR to nie dotyczy.
KJ

Data: 2014-12-07 14:03:17
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 12:59:07 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Od lutego 2015 bedzie jednak inaczej, ale co ?  :-)

Aktualny zapis mnie troche dziwi - karta w EUR, platnosc w EUR, a
mbank 2% doliczy ?
Jeśli rachunek będzie w PLN (tak to rozumiem).
ZTCW kart podpiętych w do kont EUR to nie dotyczy.

logika tak podpowiada, ale zapis jakis dziwny :-)
No chyba ze chodzi o to ze karta w EUR, a platnosc w PLN.

J.

Data: 2014-12-07 15:14:12
Autor: Kamil Jońca
[...]

MZ to:
 W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niĹź EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizję za
przewalutowanie transakcji w wysokości 6% od wartości transakcji. (obowiązuje do 04.02.2015 r.)

vs

W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za
przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji. (obowiązuje od 05.02.2015 r.)

[...]

Nie. Rachunek w PLN (np. ekonto) karta rozliczana w € , płatność w £
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2014-12-07 16:15:47
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 15:14:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

To jest drobiazg nie warty wspominania.

Istotniejsze jest, ze jest:
 W przypadku transakcji bezgotĂłwkowych i wypłat gotĂłwki dokonywanych
kartami, ktĂłrych waluta rozliczeniowa jest EUR:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 2% od wartosci transakcji. (*)
W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niz
EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizje za
przewalutowanie transakcji w wysokosci 3% od wartosci transakcji.

W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki dokonywanych
kartami, ktĂłrych waluta rozliczeniowa jest PLN:
mBank pobiera dodatkowo prowizje za przewalutowanie transakcji
dokonywanych w EUR w wysokosci 5% od wartosci transakcji. A bedzie ... dobrze zacytowales, zawsze 5.9%.

(*) - no nie - jasno pisze, w przypadku karty rozliczanej w EUR i
transakcji dokonywanej w EUR jest 2% przewalutowania. Pomylilo im sie
z PLN ?
[...]

To podpadasz pod inny punkt i jest 3%. Ale ktos w ogole tak ma - karta w EUR podpieta pod konto w PLN ?
Sensu w tym chyba za grosz nie ma..

J.

Data: 2014-12-07 16:33:53
Autor: Kamil Jońca
[...]

Większość kart mBanku była właśnie tak rozliczana jescze do niedawna.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 16:37:44
Autor: Kamil Jońca
[...]

 W przypadku transakcji dokonywanych w walucie innej niż EUR lub PLN mBank pobiera dodatkowo prowizję za
[...]

Ale to już jest w starej tabeli. Jeśli uważasz to za zmianę, to któryś z
nas czegoś nie doczytał/nie zrozumiał.
(np. http://www.mbank.pl/pobierz/oplaty/taryfa-osobyfiz-2014-08-07.pdf)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 18:58:54
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 16:37:44 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

Jest, ale zniknie.
I nie zaplacisz 2% prowizji, ani 3%, tylko 5.9% :-)

I wracamy do pytania czy starannie patrzysz co podpisales, jak sie
zmienilo i co regulamin banku mowi o facebooku :-)

J.

Data: 2014-12-07 19:25:11
Autor: Kamil Jońca
[...]

Ach, o to chodzi :) fakt nie patrzyłem, bo karty mbanku do rozliczeń
zagranicznych skreśliłem już bardzo dawno.

I wracamy do pytania czy starannie patrzysz co podpisales, jak sie
zmienilo i co regulamin banku mowi o facebooku :-)

Nie wiem co mówi. Ja tam w żaden sposób z facebookiem połączony nie
jestem, mimo używania nowego interfejsu.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 19:46:43
Autor: J.F.
Dnia Sun, 07 Dec 2014 19:25:11 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
[...]

A inne sa lepsze ? Ostatnio koszt przewalutowania VISA jakby wszedzie
wysokie.

[...]

Jestes pewny ?
Wystarczy chyba jedno cookie, zeby sie polaczyc ...

J.

Data: 2014-12-07 19:57:58
Autor: Kamil Jońca
[...]

Skrót myślowy: nigdzie mi się niczyja morda z FB w mbanku nie wyświetla
(i odwrotnie). Mam wrażenie, że do tego trzeba się świadomie z mBanku do
FB zalogować. Co do śledzenia, to się nie łudzę, że jestem bezpieczny, i
że FB jakoś mnie ciasteczkami z mbankiem nie powiązał.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-07 20:19:50
Autor: gral
W dniu 2014-12-07 19:57, Kamil Jońca pisze:

[...]

Złe wrażenia. Moja własna morda pojawiła się w mBanku bez żadnego mojego działania.

Data: 2014-12-07 20:27:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-07, gral <nincs@email.pl> wrote:
[...]

No świetnie i tylko jakim cudem dostał uprawnienia od FB, skoro to wymaga
świadomej akcji użytkownika, choćby po to by powiązać jego numer FB
z rzeczywistym mailem, czy jakąkolwiek daną? Więc prosze, nie twórz głodnych kawałków że coś się "samo" zrobiło.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-08 21:11:54
Autor: gral
[...]

Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.
No żesz k.wa ich mać.

Data: 2014-12-08 22:36:58
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:

[...]

Tak. W zgodach marketingowych :)

Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.
No żesz k.wa ich mać.

Zief.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-09 00:15:46
Autor: MrMrooz
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 22:37:41 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
> Potwierdzenie zrealizowania przelewu. Jebutna reklama Media Markt.

No to zobaczymy, bo właśnie wycofałem zgodę, po tym jak mnie ten MM zaatakował po ustawieniu przelewu. Od dzisiaj mam tylko paski wstrętne. A od kilku dni w normalnym interfejsie nie działał mi eMakler - było za dużo danych bufora czy coś takiego. Takie chamskie zmuszanie do używania gorszego (nowego) interfejsu. Pozdrawiam
Michał M

Data: 2014-12-09 00:45:46
Autor: MrMrooz
On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

Michał M

Data: 2014-12-09 10:00:19
Autor: Kamil Jońca

On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

A to nie są te mOkazje?
KJ

Data: 2014-12-09 03:57:25
Autor: MrMrooz
W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:01:35 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
MrMrooz <zly.adres@gazeta.pl> writes:

> Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.
A to nie są te mOkazje?
Może i są, ale dalej się to pojawia, pomimo wyłączenia zgody na mOkazje. Nawet po przelewie wewnętrznym teraz się pojawiło. A jak chciałem sprawdzić czy jest to w okazjach - to w Pasażu krzyczy, żebym wyraził zgodę na mOkazje. Czyli nawet wyłączenia zgody na mOkazje nie pomaga.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2014-12-09 13:46:51
Autor: Wojciech Bancer

On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
> Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

A to nie są te mOkazje?

Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-09 18:57:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomości grup
On 2014-12-09, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
A to nie są te mOkazje?
Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem

Naprawde ? wlasnie sprawdzielem, po wewnetrznym przelewie w podsumowaniu jakies rabaty w MM.

Przy jednym przelewie mozna nie zwrocic uwagi, ale jak ktos pisal ze styl pracy ma taki - historia, wybor przelewu, ponow ... i po wykonaniu w Platnosciach jestesmy, a nie w historii ...

J.

Data: 2014-12-09 23:16:07
Autor: gral
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku nie miałem
żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

a my mamy :P

Data: 2014-12-10 00:11:12
Autor: Dąbrowski
W dniu 2014-12-09 23:16, gral pisze:

Jak dla mnie ktoś sobie dziwne wtyczki zainstalował, bo nigdy w mBanku
nie miałem
żadnych reklam po wykonaniu przelewu ;)

a my mamy :P

Potwierdzam. Ale dziś zadzwoniła do mnie pani z mBanku z propozycją zainwestowania moich oszczędności w msaver plus i gdy na koniec rozmowy zapytała czy mam do niej jakieś pytania to poskarżyłem się na nowy interfejs. Pani powiedziała, że mBank aktualnie prowadzi badania na temat nowego interfejsu i mój negatywny głos zostanie zaliczony w tym badaniu. Podejrzewam, że była to zwykła uprzejmość z jej strony, ale gdy dodałem że teraz przy mBanku trzyma mnie jedynie bezpłatna karta kredytowa to wydała się być tą wiadomością autentycznie zmartwiona.

Data: 2014-12-10 09:32:16
Autor: WAM
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
On Wed, 10 Dec 2014 00:11:12 +0100, Dąbrowski
<niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> wrote:

[...]

Rezygnowałem z mbąka w lutym, jeszcze zanim mnie zmusili do nowego
interfejsu ale już po tym jak go przetestowałem. Wówczas jako powód
rezygnacji podałem interfejs i jego problemy (np rozdzielenie kieszeni
os.fiz od dz.g.os.fiz i koniecznosc przelaczania sie pomiedzy
kieszeniami aby poznac stan posiadania) to tez prowadzili badania na
temat interfejsu. Mysle ze badania prowadza ciagle tylko wyniki ich
nie interesuja.

WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem

Data: 2014-12-10 11:06:05
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Dąbrowski" <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> napisał w wiadomości news:54878193$0$21554$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak do mnie dzwoniła (miesiąc temu) to zapytałem, czy koniecznie muszą mi zabrać stary interfejs.
Pani była bardzo zdziwiona, że jeszcze mam, bo im na szkoleniu powiedzieli, że wszystkim już powyłączali.
Się przeraziłem i w czasie rozmowy zalogowałem do starego. Uważała, że ją bujam, że się zalogowałem :).
P.G.

Data: 2014-12-09 23:11:38
Autor: gral
On 2014-12-08, gral <nincs@email.pl> wrote:
Aha. A reklamy po wykonaniu przelewu też sobie sam włączyłem?
Tak. W zgodach marketingowych :)
Nie działa, reklama idiot sklepu pojawia się cały czas.

Michał M

Drugi Alior jego mać. Trzeba będzie zwijać żagle :)

Data: 2014-12-07 20:07:28
Autor: mx
On 07/12/2014 19:46, J.F. wrote:

Jestes pewny ?
Wystarczy chyba jedno cookie, zeby sie polaczyc ...

Za Chiny ludowe nie wystarczy.

Ustawienia -> Fecebook -> > Połącz swoje konto z profilem na Facebooku i korzystaj z praktycznych funkcjonalności.

A nawet odłączyć można, w każdej chwili.

Manuala nie polecam, ale samemu przejrzeć ustawienia chyba warto?

Skończcie już łaskawie ten lament nad IF mBanku, inne ważne pytania padły, a odpowiadać nie ma komu ;)

Data: 2014-12-07 20:18:34
Autor: gral
W dniu 2014-12-07 20:07, mx pisze:
On 07/12/2014 19:46, J.F. wrote:

[...]

Tym niemniej od banku oczekiwałbym, aby nie podłączał mnie bez mojej bezpośrednio wyrażonej zgody (a nie poprzez zmianę regulaminu, jedną z 50 w roku).  Tym bardziej, że to gówno pojawiło się kiedyś, na pewno nie było go od początku. Przejrzałem ustawienia jak tylko się ten syf pojawił, nie byłem świadomy połączenia z Fejsbukiem ani pojawienia się nowych ustawień. Żenada dla gimbazy, ot co.

stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile