stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Data: 2014-12-03 20:10:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"miumiu" m5nm70$jj3$1@node2.news.atman.pl

...swoim nowym gownianym interfejsem i zablokowal mi dostep do starego. Miarka sie przebrala. Pewnie wielu z Was juz to przerabialo. Jaki zatem nowy bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych przelewach i karcie platniczej.

Firmowe mam merytoryczne, zaś prywatnych mam nadmiar...

Tak prostego IF (jaki miał bączek senior) teraz chyba nie ma żaden bank.

-=-

BTW: to nie InterFejs, ale MiędzyMordzie. :)
(MM to 2000, czyli 2millennium?)

Data: 2014-12-03 20:42:15
Autor: miumiu
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Tak prostego IF (jaki miał bączek senior) teraz chyba nie ma żaden bank.

Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych pstrokatych, przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek. Oprocz ostrzezenia o wirusie podmieniajacym numery kont powinni jeszcze umiescic ostrzezenie dla epileptykow. :]
Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa. Nawet z żoną mało kto tyle wytrzymuje ;) Ciekawe ile razy w tym czasie zmienila sie TOiP i regulaminy...

Pzdr.

Data: 2014-12-03 20:46:35
Autor: a_c
W dniu 2014-12-03 o 20:42, miumiu pisze:
[...]

Miałem to samo...ja wytrzymałem 10 lat...przeszedlem do ing
konto zatrzymalem bo mbankowy nr to zloty nr...zawsze jak podaje nr to pytaja sie czy prawidlowy bo taki latwiutki do zapamietnia :P

A.

Data: 2014-12-03 21:07:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

"a_c" m5nqhg$fhf$1@mx1.internetia.pl

[...]

Przed 2o laty pamiętałem kilka numerów kont bankowych,
nr dowodu osobistego i inne przydatne numery...
Do tego pamiętałem kilkadziesiąt numerów
telefonicznych -- pamiętałem także te,
które były nieaktualne od wielu lat...

Przed kilku laty pamiętałem niemal pełne numery masy kont;
teraz dążę do utrzymywania w pamięci charakterystycznych
fragmentów typu -- 47 na początku i podajże zera na
końcu miał (zamknięty przed kilkoma miesiącami) nr
w Euroban_ku...

Ćwierć wieku temu numery kont bankowych ulegały częstym
modyfikacjom -- stale upodabniając się do numerów
,,europejskich'' bądź ,,międzynarodowych''.

upodObniając
  czy
upodAbniając

IMO nie warto przyzwyczajać się do numeracji kont bankowych. :)
(ale rzecz jasna pozłoconego numeru nie warto oddawać)

Data: 2014-12-03 23:59:42
Autor: Budzik
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Użytkownik miumiu aac@bbd.pl ...

[...]

Ma tez swoje plusy - bardzo łatwo zestawic historie transakcji po tytułach etc.
Ja sie chyba przyzwyczaiłem, chociaz wymagało to na poczatku kilku telefonów na infolinie - np. gdzie jest moje konto firmowe :)

Data: 2014-12-04 01:25:25
Autor: Alf/red/
On 03/12/14 20:42, miumiu wrote:
Moje 15 lat z mbankiem to chyba rekord guinnesa

No, biorąc pod uwagę, że działa od 14 lat i 8 dni...

--
Alf/red/

Data: 2014-12-04 11:46:34
Autor: Marek
On Wed, 3 Dec 2014 20:42:15 +0100, "miumiu" <aac@bbd.pl> wrote:
zrobic przelew. I do tego nerwica jakas mnie juz lapie od tych
pstrokatych,
przesuwajacych sie we wszystkie strony ekranow i okienek. Oprocz
ostrzezenia

Podobno można to włączyć.

--
Marek

Data: 2014-12-04 14:48:58
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-12-04, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
[...]

Można.
Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w serwisie transakcyjnym"

:)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-12-04 16:35:28
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnm80pib.1qi3.proteuspl-test.org...

Podobno można to włączyć.

Można.
Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w serwisie transakcyjnym"

:)

Ciekawa musi być ścieżka rozumowania prowadząca do wniosku, że tak będzie intuicyjnie :)
P.G.

Data: 2014-12-04 17:45:18
Autor: Marek
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
On Thu, 4 Dec 2014 14:48:58 +0100, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
MoĹźna.
Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w
serwisie transakcyjnym"

Qrde no logiczne, wszędzie szukałem tej opcji ale nie sądziłem, że będzie w "zdjęciu profilowym".

--
Marek

Data: 2014-12-04 22:15:41
Autor: Kris
W dniu środa, 3 grudnia 2014 20:42:26 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu zrobic przelew.
Jakis nny chyba jestem bo po przesiadce na nowy interfejs przelewy robiłem bez problemów. W nowym interfejsie kilka rzeczy jest mało intuicyjnych to fakt ale ja już sie przyzwyczaiłem i uważam że jest bardziej funkcjonalny od starego

Data: 2014-12-05 07:19:57
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

+1
Mnie osobiście najbardziej denerwują niedoróbki (widoczne zwłaszcza przy
kontach wspólnych), ale da się żyć.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-08 22:10:23
Autor: Chris94
Dnia Thu, 4 Dec 2014 22:15:41 -0800 (PST), Kris napisał(a):

[...]

A mnie wkurza, że mam całe grupy odbiorców tak samo nazwane.
Mam kilka *różnych* płatności do Urzędu Miasta, na różne numery
rachunków, a mBank skrócił mi nazwy tych przelewów i teraz wyświetla mi
się 5 różnych odbiorców, a każdy z nich nazywa się "Urząd Miasta" i nic
więcej!
Niby z prawej strony jest okienko, gdzie powinna być szersza informacja,
ale w tym okienku mieści się zaledwie kilka liter!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-12-09 10:12:18
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:m6543v$6bc$1opal.futuro.pl...
[...]

Mieli mnie przełączyć 9..12 no i dziś rano muszę zrobić przelew a tu "Ta-Dam - już Cię mamy".
Pierwsze wrażenie - chcę zrobić przelew więc zgodnie z moją logiką wybieram z menu u góry "Przelew" i co widzę:
Piotr Gałka   meritum
Piotr Gałka   meritum
Piotr Gałka   meritum
Piotr Gałka   meritum

Miałem zamiar dziś wieczorem sam popróbować czy da się to jakoś zmienić aby rozróżniał je między sobą, ale Twój opis mnie sprowokował do zapytania:
Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to zrobić, aby widzieć który jest który?

Piotr

Data: 2014-12-09 03:48:26
Autor: MrMrooz
W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 10:12:13 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]

Czy ktoś z tych co już to opanowali i sobie chwalą może zasugerować jak to zrobić, aby widzieć który jest który?

Klikam przelew, potem do osoby lub firmy, i w okienku, które się pojawia na górze zaczynam pisać nazwę przelewu zdefiniowanego z normalnego interfejsu. I wybieram co chcę. Też mnie wpienia, że zdefiniowane przelewy są sortowane po odbiorcach, a że mam sporo różnych rachunków i jestem na M, to się znajduję dopiero w połowie stawki. Ty jak jesteś na P to maj jeszcze gorzej. Nie wiem czy jedyną opcją nie będzie modyfikacja odbiorców - i albo będę 01 Michał albo aaaMichał.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2014-12-09 12:59:49
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MrMrooz" <zly.adres@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5568cc6d-c6c6-4d60-8a7a-9b02694e0822googlegroups.com...

[...]

A bank docelowy nie odrzuci takiego przelewu, czy u wszystkich pozmieniasz swoje imię :).
P.G.

Data: 2014-12-09 13:41:05
Autor: Kamil Jońca
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
MrMrooz <zly.adres@gazeta.pl> writes:

[...]

[...]
ALe ja czegoś nie rozumiem, albo wy robicie to po chińsku.
Gdy mam przelew o nazwie "360" to:
1. Klikam Przelewy 2. "Do osoby lub firmy" pojawia się zielone okienko "wprowadź nazwę
odbiorcy",
2. Wpisuję 360 - pojawia się "Kamil jońca \n 360 i 15 innych"
3. wybieram co się pojawiło i już.

Więc pewnie jakbym miał przelew zatytułowany telefon to też by się
podstawilo.
Więc pozycja na liście odbiorców mnie ani ziębi ani grzeje.
Fakt, nie pamiętam, czy nie musiałem przeedytować nazw przelewów.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-11 00:44:30
Autor: Chris94
Dnia Tue, 09 Dec 2014 13:41:05 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Jeśli mamy przelewy robić w ten sposób, po cholerę nam ekran "Wykonaj
przelew do ulubionych odbiorców"?
Bo na tym ekranie jako "ulubionych" mam całą serię odbiorców tylko z
imieniem mojej żony oraz podobne serie odbiorców z imieniem mojego syna
oraz moim.
A tak zrobiona lista "ulubionych" jest całkowicie bezużyteczna.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-12-11 10:07:44
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:m6alsq$i62$1opal.futuro.pl...

[...]

Nie miałem czasu pokombinować, ale po naciśnięciu chyba właśnie tu (+) po którym jest pytanie o nowy nr konta mam taką robocza hipotezę, że koncepcja jest taka, że na tej liście dana osoba powinna być tylko raz i po kliknięciu w nią powinna być lista wszystkich jej kont.
Nie wiem, czy tak to działa, nie wiem czy dalej trzeba po numerach kont pamiętać ale _jakaś_ logika by w tym była - dodatkowe kliknięcie = dodatkowy ekran z kolejną reklamą.
P.G.

stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile