stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

Data: 2014-12-04 00:27:30
Autor: Imka
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
Dnia Wed, 3 Dec 2014 19:53:03 +0100, miumiu napisa艂(a):

Jaki zatem nowy bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych przelewach i karcie platniczej.

Przyjazny interfejs to rzecz bardzo subiektywna. Musisz poogl膮da膰 dema.
Mam podgl膮dy na interfejsy na Meritum, Millenium, Citi, BZ WBK, Idea,
Getin Online, ING - uwierz, ka偶dy da si臋 prze偶y膰. Nawet wkurzaj膮cy mBank
;) Z tych wymienionych najbardziej chaotycznie wygl膮da Citi.

Darmowe przelewy chyba s膮 w ka偶dym banku - nie rzuci艂 mi si臋 w oczy ROR
z p艂atnymi.

Wypisane za艂o偶enia spe艂nia chyba wi臋kszo艣膰 bank贸w. Czego艣 chyba w tych
za艂o偶eniach zabrak艂o - bezwarunkowej darmowo艣ci konta i karty?

To dwa banki takie s膮 jeszcze:
Merium http://meritumbank.pl/ tu masz demo https://www.meritumbank.pl/demo/
tMobile http://www.t-mobilebankowe.pl/

Ten drugi lepszy o bezp艂atne bankomaty za granic膮. W tych dw贸ch konto, karta, przelewy bezwarunkwo bezp艂atne - tak jak
kiedy艣 w mBanku.
W pozosta艂ych zawsze jest jaka艣 malutka gwiazdeczka *)
Np. w ING 200 z艂 kart膮, 偶eby by艂o bezp艂atnie.

Z tego samego powodu co Ty, zmieni艂am (ponad rok temu) mBank na Meritum.
Nie narzekam (debet贸wka bez paypassa), wr臋cz przeciwnie.

*) np. "Zwolnienie z op艂at za prowadzenie konta i karty oraz wyp艂aty z
bankomat贸w w przypadku min. 1 000 z艂 wp艂yw贸w miesi臋cznych na konto i
min. 1 p艂atno艣ci kart膮 do konta w miesi膮cu." albo
*) "Op艂ata 4,99 z艂 za Pakiet Jaki艣 Tam nie jest pobierana przez
pierwszych 12 miesi臋cy od otwarcia konta." - znaczy po roku zaczn膮
kosi膰, albo si臋 okaze 偶e w og贸le nie mo偶na z tego zrezygnowa膰.

I takie tam kwiatki. Ostatnio z艂apa艂am si臋 na tym, 偶e lektur臋 opis贸w
wszystkich kont, kart, lokat, super ofert zaczynam od tego czcionk膮 6pt
na dole strony. Zaoszczedzam w ten spos贸b sporo czasu.

--
Imka

Data: 2014-12-04 12:01:16
Autor: Piotr Ga艂ka
stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile

U偶ytkownik "Imka" <spamtrapimki@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1thk8bj5jt47m.j6c99h375gr5$.dlg40tude.net...

[...]

Jeszcze przelewy SEPA w tMobile za 0 a w Meritum nie umiem zrozumie膰 kt贸ra z kwot 8z艂 i 5z艂 jest za wys艂anie a kt贸ra za przyj臋cie.
Ale mog臋 mie膰 nieaktualne dane.
P.G.

stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile